ik weet het echt niet... nu zwanger na eug pag4

Ik verlies vandaag weer klein beetje helder bloed…

Heb met mezelf afgesproken dat ik donderdag opnieuw ga testen en contact opneem met de verloskundige

Vandaag weer meer bloedverlies, dus de hoop wordt weer langzaam minder :frowning:

:hug: :hug:

ah nee he … sterkte meid :hug: :hug:

Heb me ondertussen ziek gemeld. Gisteren ook wat weefsel verloren

Heb nu om 15;00 afspraak bij de HA

ik duim voor je!!

ow uk wat reselijk onzeker allemaal. het lijkt idd op een miskraam. sterkte meid.!

Geen miskraam maar een buitenbaarmoedelijke zwangerschap :frowning:

Nadat ik gisteren bij de HA was geweest mocht ik gelijk door naar het ziekenhuis (mijn eigen) Daar bleek op een echo dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Er werd bloed geprikt en ik mocht nog even naar huis. Om 19:45 belde ze dat ik terug moest komen naar het ziekenhuis en om 20:30 lag ik op de operatietafel. Mijn HCG was veel te hoog en ondertussen had ik ook weer meer buikpijn en schouderpijn gekregen

met een kijkoperatie is toen de zwangerschap weggehaald en mijn ene eileider :frowning: Was precies op tijd want het was ook gaan bloeden.

Mocht gelukkig vandaag weer naar huis, maar heb nog veel pijn in mijn buik en nog erg moe waarschijnlijk van de narcose.

Ik dacht valt wel me zo’n kijkoperatie maar tot nu toe kan ik dat nog niet echt zeggen :? Dus maar even rustig aan, gelukkig genoeg hulp om me heen met Rick

ow gets uk wat naar :hug:

kan uit ervaring zeggen dat ook een kijk operatie erg heftig kan zijn

je hebt wel kleinere sneetjes maar het blijft toch een behoorlijke ingreep hoor.

heel veel sterkte en beterschap gewenst

doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen

:-* renate

ah Jeetje uk wat naar allemaal…

Gelukkig was je er op tijd bij…

Heel Heel veel sterkte :hug: :hug:

Veel sterkte :-* :hug:

Wat naar zeg, heel veel sterkte en neem de tijd om te herstellen hoor :-* .

Och meis, heel veel sterkte :hug:

:-*

wat vervelend heel erg veel sterkte!!!

heel veel sterkte

sterkte meid!

neem de tijd voor alles :hug:

Ach meis…wat erg…

Had je het toch goed gevoeld!Wél zwanger dus!

Als je je straks wat ‘‘beter’’ voelt zou ik toch even melding maken…want dat wachten met die echo omdat je zogenaamg niets kon zien was in dit verhaal dus wel gevaarlijk…een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kán erg gevaarlijk zijn!

Zou dat toch even duidelijk maken!

Maar voor nu…denk aan jezelf en zorg goed voor jezelf…bah wat verdrietig…

:hug:

Jee meid, veel sterkte :hug:

Sterkte! :hug:

hEY UK ,

STERKTE IK WEET WAT JE DOORMAAKT … IK HEB T OOK GEHAD NEEM DE TYD EN GEEF T STRAKS EEN PLEKKIE .

EN ALS JE EENS WIL PRATEN JE WEET ME PB TE VINDEN

LIEFS LOES