Ik vind het zoooo moeilijk...

ooo maar dat komt vast goed hoor :-*

Nou MoJo, dat klinkt niet echt makkelijk…
laat je even weten hoe het jou en je jongens vergaan is?

Julliehoren het wel.
Ze zijn wel blij met hun nieuwe grotere rugzak,broodtrommel en beker van bob de bouwer enzo.
En het feit dat ze een boterham op school mogen eten is ook interessant.
ik hoorde dat het busje om 7.45 komt.Het is een half uur rijden en de school gaat pas om 8.45 open.
Wat moeten ze dan in de tussnetijd doen vraag ik me af.
Ja ik ben een beetje een muts hoor ::slight_smile:

waarschijnlijk zitten ze tot die tijd in het busje.
er zullen meerdere kinderen onderweg nog worden opgehaalt.
jou kinderen zijn dan waarschijnlijk 1 van de eersten die worden opgehaalt
zorg dat je kids klaar staan, met de jas aan om 7.45.
de chauffeur zal graag snel weer vertrekken.

een nieuwe rugtas en een beker is ook hartstikke leuk :slight_smile:

hoi marco gaat ook naar een speciale school omdat hij wat achter ligt op zijn leefttijdsgenootjes.
ze komen hem ook ophalen met de taxi hij gaat op de dinsdagmiddag naar school en donderdagmorgen.
op dinsdagmiddag komen ze hem om half 1 ophalen en dan nog en ander kindje halen school begint om 13.00 tot 16.00 dan is hij om half 5 thuis omdat ze eerst andere kinderen afzetten die in de buurt wonen.
op donderdagmorgen komen ze hem om 20 over 8 halen terwijl de school om 9 uur begint maar dan gaan ze ook eerst een kindje ophalen en om 12 uur school uit en dan is hij om half 1 thuis.
ik doe marco pas de jas aan als de taxibus er is.
we hebben een bob de bouwer rugzak en daar heeft hij zijn knuffel in en fotoboekje

Dat lijken me lange dagen!

klopt maar hij komt altijd opgewekt uit de taxi

hee mojo,
hoe is het gegaan met in de taxi stappen?
een spannende dag voor de kids maar ook zeker voor jou !!
ben benieuwd !

Ja ik heb aan je moeten denken vanmorgen… Hoe is het gegaan met jou en je jongens?

Mn 4 jarige keek een beetje zielig maar ze hebben niet eens meer gezwaaid :o mn jongste die bij mij moest blijven had er meer moeite mee.die zette me toch een keel op :o

de jongste had vast graag mee gegaan :wink:
en hoe is het verder gegaan?
hebben ze zich wat vermaakt vandaag?
en hoe was het voor jou?

Ik heb 15 minuten op het busje staanwachten voordat hij kwam en toen hij kwam zag ik beide jongens slapend ;D
ze hadden het wel leuk gehad als ik de leerkrachten in het schrift moet geloven.
Zelf hebben ze er niet veel over verteld…

dat vertellen komt wel.
ze hebben natuurlijk zooooooveel indrukken op gedaan.
geweldig dat ze lagen te slapen :smiley:
fijn dat het zo goed is gegaan joh.

hoe was het nu voor jou?
ik neem aan wel spannend.
veel er mee bezig geweest?

hoi bij marco schrijven ze ook in het schrift van wat hij en hun gedaan hebben.
zelfs dat hij altijd vrolijk de taxi uitkomt en weer in stapt op het eind

Zo’n schrift is wel heel leuk lijkt me!
Ik weet wel ongeveer wat Jelle op een dag doet en zo, en ik zit er natuurlijk met mijn neus bovenop als ik zelf ook aan het werk ben, maar toch, de meeste ouders moeten het maar een beetje raden wat hun kind doet!

Dat vertellen kan ook een dag later komen of ineens als je in de auto zit of zo, of midden in de nacht… :stuck_out_tongue:

wij halen alles uit het schrift omdat marco niet praat alleen gebaren en soms woordjes;mama,bah,oma,mambah is papa voor hem en we doen veel met foto’s daar leert marco veel van en op school natuurlijk

Vanmorgen verslapen…
Busje zou kwart voor 8 komen ik werd 10 over half 8 wakker :o
In 5 minuten,jawel echt waar mn boys aangekleed en eten gegeven en mn lief ze naar het busje gebracht die iets later was,.
Ik heb gister continu aan mn boys gedacht en was ook blij dat ze het leuk vonden.
Tim,mn 5 jarige had veel lopen vertellen op school alsof hij daar al jaren zat stond in het schrift…
gisteravond zei hij wel dat hij de meester lief vond en dat zn oude juf altijd gemeen was en niet lief,maar dat was geen nieuws voor mij…

Dat is een fijn idee MoJo dat je kids het naar hun zin hebben. Dat is absoluut een record zeg; in vijf minuten twee kids schoolklaar hebben! Kunnen ze in het busje hun boterham nog eten of niet? :wink:

Het schrift heeft bij jullie wel een belangrijke functie dan Ingrid! Gebruikt Marco wel klanken?

ja hij begint het nu te leren de klanken

Tip vooor kids met spraakachterstand.
Koop de dvd of de cd’s van Dirk Scheele,(van nickelodeon)zie http://www.dirkscheele.nl
Mijn kids hebben logopedie gehad en daar moest ik ze eigenijk vooor aanschaffen .
Maar ik had ze al.
Echt heel leuk en mijn kids zijn dar ECHt beter door gaan praten
Beetje offtopic maar toch…
Om het weer ontopic te maken.
Die dvd’s worden ook vaak op school gebruikt…