ik snap het niet...

ik snap het niet, hoe dat werkt met die winkeltjes hier.

Ik zie zoveel winkeltjes waar de kleertjes 5 euro kosten, soms 7,50 of meer als het bijv MEXX is. Dan denk ik nou…

En dat wordt best goed verkocht!

Dus ik ben zelf alles erop gaan zetten maar echt voor lage prijsjes, 50 cent en 1 euro, ook de goede merkkleertjes, maar daar is bijna geen animo voor…? Waar ligt dat aan denken jullie? Moet ik het duurder prijzen om de kwaliteit te benadrukken? Dat zou toch de omgekeerde wereld zijn?

denkdenkdenk :think:

mischien omdat je alleen pakketen wil verkopen? en dus niet voor kleinere pakketjes (brievenbuspost) naar het postkantoor wil.

Maar dan denk ik :oops: gewoon weghalen en gewoon ook los verkopen, wat weg is is weg :wink:

Als ik voor mezelf spreek, dan is het voor mij de goede maat niet, en mijn smaak niet.

Daarbij oogt veel kleding een beetje rullig en rommelig, misschien een broek van noppies (die groene bijv) even strijken, dan oogt ie al meteen een stuk beter.

(je hoeft niet alles te strijken hoor, maar voor de verkoop).

En verder zal ik het niet weten, denk dat het toch voor een groot deel aan smaak ligt.

@#puk# wrote:

Als ik voor mezelf spreek, dan is het voor mij de goede maat niet, en mijn smaak niet.

Daarbij oogt veel kleding een beetje rullig en rommelig, misschien een broek van noppies (die groene bijv) even strijken, dan oogt ie al meteen een stuk beter.

(je hoeft niet alles te strijken hoor, maar voor de verkoop).

En verder zal ik het niet weten, denk dat het toch voor een groot deel aan smaak ligt.




Hier geldt hetzelfde…



Ik kan het niet goed zien. Daarbij is het mijn maat niet en dus ook mijn smaak niet…Dat kan natuurlijk he…

Ik heb twee meiden… :smiley:

Ik ben het met puk eens…

Je hebt er best leuke dingen bij maar echt goed kan ik het niet zien. Het ziet er zo rommelig uit, dan bedoel ik niet gestreken enz…

hoe kom ik in jou winkeltje dan

strijken? sorry, maar ik kan me goed voorstellen dat je kleding van 50 cent niet gaat strijken, ook niet voor de verkoop…



verder heb ik een meid en ben ik al koopverslaafd, dus kijk maar niet nog es extra in de winkeltjes hier :wink:

Nou, ik denk als je merkkleding als nopppies etc strijkt, dat je er dan meer voor kunt vragen dan 50 ct.

Bij 50 ct denk ik persoonlijk ook, geef het dan aan de kringloop, maar goed.

Ik heb een meid, dus vanaf mijn kant geen interesse, maar denk dat deze zinnen



@catje1977 wrote:

"…"



Ik wil alles best verzenden, maar:

ik wil niet voor 50 cent of 1 euro dingen inpakken en naar het postkantoor lopen

Ik wil dus alleen meerdere dingen versturen in een pakketje.

“…”




mensen uit je winkeltje houd. Immers, ik wil nl ook niet verplicht worden om meer dan 1 dingen te kopen, ook al zijn ze nog zo goedkoop.

@#puk# wrote:

Nou, ik denk als je merkkleding als nopppies etc strijkt, dat je er dan meer voor kunt vragen dan 50 ct.

Bij 50 ct denk ik persoonlijk ook, geef het dan aan de kringloop, maar goed.




Tja, maar als je weet hoeveel mensen het niet zo breed hebben, zou je denken, ik help eerst iemand een beetje uit de brand?

Je kan het natuurlijk vanuit verschillende standpunten bekijken he :wink:

@annette77 wrote:

@#puk# wrote:
Nou, ik denk als je merkkleding als nopppies etc strijkt, dat je er dan meer voor kunt vragen dan 50 ct.

Bij 50 ct denk ik persoonlijk ook, geef het dan aan de kringloop, maar goed.




Tja, maar als je weet hoeveel mensen het niet zo breed hebben, zou je denken, ik help eerst iemand een beetje uit de brand?

Je kan het natuurlijk vanuit verschillende standpunten bekijken he :wink:


Precies dus is het verstandig als je het wil verkopen en niet

weg wil geven om het toch even netjes te strijken en leuk te tonen.

Dat verkoopt gewoon beter. Tja als je dat onzin vind prima, maar

je wil toch verkopen denk ik dan?

ik koop nagenoeg alles 2e hands…



Maar ook hier knap ik af als kleding gekreukeld word geshowd en als merkkleding zo goedkoop is dan begint mijn onderbewustzijn te denken aan verwassen, vlekkerig enz… :shifty:

Ook idd het verplicht meer moeten kopen omdat er niet voor 1 dingetje naar de brievenbus word gegaan houd me tegen.

Juist dat 1ne broekje past prima door de brievenbus en kan weg met 44 ct en dan is het toch niet zo een opgaaf :think:



Verder is de smaak van een paar dames die veelvuldig wat aanbieden, gewoon idd mijn smaak niet. :oops:

Kijk wat mij irriteert (voordat ik je kleding uberhaupt heb gezien !!) is dit:



Ik wil alles best verzenden, maar:

ik wil niet voor 50 cent of 1 euro dingen inpakken en naar het postkantoor lopen

Ik wil dus alleen meerdere dingen versturen in een pakketje. Pakketkosten zijn 6,20. Afhalen in Roosendaal mag natuurlijk ook. In Breda of Raamsdonksveer is ook nog wel wat te regelen.







Dan ben ik meteen weg…heb niet eens gekeken wat je te koopt hebt.

Hoi,





Ik koop het ook niet als het niet gestreken is :shifty:

qua prijs, zou je er dus dan ook meer voor kunnen vragen :wink: omdat het beter oogt.



Maar inderdaad als men een heel pakket moet nemen , dan zou ik het ook niet gauw doen omdat niet alles je smaak kan zijn .





en hier hebben we een meisje :inlove:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op dit forum ook moeilijk verkopen vind.

De helft wat ik hier te koop had staan en geen reactie op kwam had ik binnen een week op marktplaats wel verkocht en voor een leuke prijs.



Hier had ik splinternieuwe dingen staan die voor de helft weg mogen en waar ik dan bijv. een belachelijk laag bod op kreeg.

Zo had ik een splinternieuwe positie rok van €40 euro erop staan die voor de helft weg mocht.

En dan krijg je een bod van €3 . tja het moet wel rieel blijven vind ik.



Kijk dat het iemand zijn smaak niet is begrijp ik maar al te goed maar sommige willen wel heel graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten,…snap daarom niet dat jij niet goed verkoopt :wink:

Ik zou de kleertjes ook strijken voordat ik ze te koop aan zou bieden. Maar als het de goede maat zou zijn en mijn smaak zou ik door die kreukels wel heenkijken hoor, helemaal voor het ontzettend lage bedrag dat catje1977 vraagt.

Als je de kleertjes thuiskrijgt was/ strijk je ze toch?

Dat je verplicht wordt meerdere stuks te kopen zou mij meer tegenstaan…

Net wat je zegt Jewel,…als je het leuk vind en de prijs is goed maken die kreukels ook niet uit.

Bij mij vliegt toch alles gelijk de wasmachine in als ik iets gekocht heb.

oops veel antwoorden en ik had geen tijd om te reageren want was aan het werk :slight_smile:



Ja ik was er bang voor: als je 1 euro of 50 cent vraagt, dan denken mensen dat het niet goed meer is. Maar ze kleertjes zijn dus wel goed en schoon, anders zou ik het er wel bij zetten. (en bij sommige dingen heb ik het er ook bij gezet, dat het beetje verwassen is ofzo)



wat het wegbrengen betreft: als ik 5 euro voor een truitje vraag, wil ik best naar het postkantoor lopen etc. Maar voor 50 cent? Juist door die lage prijsjes hoopte ik dat mensen het leuk zouden vinden om 10 dingen ipv 1 te kopen; iedereen blij.



Strijken :think: eigenlijk vind ik ook wel dat je daar doorheen moet kunnen kijken, maar da’s ieder zijn mening. (eerlijk gezegd: ik heb er een broertje dood aan, dus ga ook niet echt graag meer dan 100 stuks babykleding strijken)



Kringloper? Daar heb ik al heel veel heen gebracht, maar het staat me de laatste tijd tegen. Veel van hen spullen worden (hier althans) in dozen gesmeten of zelfs buiten gezet! :shock: Ja daar doe ik het niet voor weg, zonde.

Ik heb ook echt gevraagd in mijn omgeving of iemand kleertjes kan gebruiken maar iedereen stikt erin . En wat ‘arme’ mensen betreft: ik denk dat mijn prijsjes daar goed voor zijn.



Maar ik wilde alleen maar even uitleggen hoe ik tot bepaalde dingen ben gekomen, dus ik ben niet in de tegenaanval ofzo :mrgreen: In tegendeel: ik waardeer al jullie input erg, en zal alles overwegen (alhoewel het strijken, zo midden in verhuisperiode, echt niet gaat gebeuren, en ik verrijd nog steeds meer dan 50 cent naar het postkantoor)



BEDANKT voor alle tips in elk geval! erg aardig dat jullie willen meedenken. :slight_smile:

Wat mij opviel, is inderdaad dat de kleertjes heel erg kreukelig zijn en het staat wat rommelig op de foto. Dus dat trekt mensen al minder.



En misschien een tip: Ik zie dat alle foto’s op een donkere vloer/tafel zijn gemaakt en bij alle foto’s heb je de flitser gebruikt. Door het gebruik van de flitser lijken heel veel kleertjes flets of verschoten van kleur, ook zie je met de flitser snel rommeltjes op de foto zoals pluisjes of stof. Daardoor lijken de kleertjes of de tafel niet echt schoon en dat schrikt mensen ook af. Als je de foto’s in goed daglicht maakt, dan lijkt het al heel anders. Dan zie je de kleuren ook beter. Ik denk dat je dan ook sneller reacties krijgt. Overigens geen aanval, hoor. Maar dat viel mij zo meteen op aan de foto’s. En dat is jammer, omdat de kleertjes verkleurd lijken, terwijl dat waarschijnlijk niet zo is.



Maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb laatst ook een hele hoop nieuwe (en ongedragen) meisjeskleertjes hier op het forum te koop aangeboden. En werkelijk geen enkele reactie, terwijl het echt niet te duur was. En ik wil dingen ook wel afzonderlijk verzenden. Dat snap ik dan ook niet. Als je op het forumdeel Gevraagd kijkt, worden de meest absurde dingen soms gevraagd die je uiteindelijk goedkoper in de winkel kunt kopen. Dus ik had ook verwacht dat ik de kleertjes wel kwijt zou raken… Maar goed, anders maar eens op MP zetten.