ik snap het niet...

bedankt voor de tip. Tja heb de foto’s gemaakt op regenachtige zondag, maar ik zal er voortaan rekening mee houden.

inmiddels loopt het wel aardig gelukkig :slight_smile:

marktplaats is wel een crime hoor, dan moet je echt veel advertenties apart aanmaken LOL :mrgreen:

ik vind dat niet-gestreken echt helemaal niet hinderlijk (maar dat komt misschien omdat ik zelf nog nooit iets voor nano gestreken heb 8) ).



en ik snap best dat je het niet echt de moeite vindt om voor 50 cent de handelingen van het opsturen te doen…ik ben zo’n luie donder die al geen zin heeft om voor die vijftig cent foto’s van alles te maken en er zo’n uitgebreid topic voor te openen :oops:



hoe dan ook: dit topic heeft er wel voor gezorgd dat je winkeltje een van de bestbekeken winkeltjes van kok is van dit moment, prima marketing-stunt dus :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mooie bijomstigheid, EN ik heb veel goede tips gekregen, waarvoor echt dank!



Inmiddels heb ik erbij gezet dat ik het wel liever per pakketje verstuur, maar open sta voor van alles. Da’s inderdaad een stuk vriendelijker.



PS en Fiep, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die bijna nooit iets strijkt :smiley:

misschien nog een tip…



geef aan dat 1 item kopen voor 50 cent geen punt is, maar dat je dan wacht tot je meer pakketjes te versturen hebt zodat je niet elke dag naar het postkantoor hoeft.



Ik ben zelf de vlotste niet, postkantoor zit hier dus echt om de hoek, maar ik vraag ook altijd wel wat geduld…

Beetje mede-mama kan dat hebben hoor en dan hoef je niet elke dag.



Of je neemt 1 vaste dag… zo van… ik ga altijd pas vrijdag naar het postkantoor dus dan verstuur ik…

Is dat niet wat?



Oh en enkele stuks kledij passen goed in a5 enveloppen en dan gewoon een postzegeltje erop… leg je het klaar en zodra je in de buurt van een brievenbus komt… tada…

@catje1977 wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mooie bijomstigheid, EN ik heb veel goede tips gekregen, waarvoor echt dank!



Inmiddels heb ik erbij gezet dat ik het wel liever per pakketje verstuur, maar open sta voor van alles. Da’s inderdaad een stuk vriendelijker.



PS en Fiep, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die bijna nooit iets strijkt :smiley:




Ik heb niet eens een strijkijzer :mrgreen:

Hey Catje,



Ik had gister ook al even in je shop gekeken, maar helaas zit er weinig bij omdat ik de kids in andere maten heb.



Vind het allemaal wel meevallen met de rommeligheid.



Weet je ik heb ook altijd het idee dat het periodes zijn. Ik verkoop soms tijden heel goed op kok en marktplaats en soms ook tijden niks.



Momenteel heb ik ook een winkeltje en die loopt voor geen meter haha! Ook op marktplaats loopt het niet.



En dan belachelijk lage biedingen. Nou daar ga ik niet eens op in.



Tip van Cell is wel handig! Gewoon 1 keer in de week verzenden en dan ook gewoon 1 ding verzenden. Maar een hoop werk is het dan wel he! Ik vind het heerlijk om te verkopen en kopen via het forum en marktplaats, maar het kost wel enorm veel tijd.



:-* Gismo

De dure maanden komen er ook weer aan he… Sinterklaas… Kerstmis… dus dan gaan mensen veel cadeau’s kopen (waar ze misschien eerst al maanden voor hebben moeten sparen)… dus ik denk dat kleding kopen dan niet de 1e prioriteit is van mensen :think:

Ik breng altijd zakken vol kleding naar een Snuffelwinkel hier…daar verkopen ze 2e handskleding…en na een aantal weken ga ik langs en kan ik steeds een leuk bedrag ophalen…ideaal…weinig werk en toch wat centen ervoor…