mijn man heeft sperma onderzoek gehad (we wisten als dat hij vermindert vruchtbaar is (3 jaar geleden ook onderzoeken gehad) maar van deze uitslagen snap ik echt 0,0)
maar ik snap niks van die uitslag is hier misschien iemand die mij kan helpen ?
ik zie nergens aantallen :think:
staat wel onderaan te weinig spermatozoen voor diff
en bij funct sperma conc staat 0.0 - 10^6/ml >13
wie weet wat dit allemaal betekend
uhm, dit zegt met helemaal niks.
Als het echt te weinig is, zullen ze waarschijnlijk nog een onderzoekje doen. Even kijken of het kort erop wel goed is. (3 jaar ertussen is erg lang)
Hoop voor jou op experts, die je precies kunnen helpen, anders morgen even ziekenhuis bellen.
ja en 3 jaar geleden kregen we normaal aantallen te horen veel makkelijker dan deze uitslag :oops:
maarja die onderzoeken waren gewoon in het ziekenhuis dit was apart in een labratorium :?
Het zegt me niet zoveel eerlijk gezegd. Wellicht heb je iets aan deze site? http://www.fertiliteit.info/content/fertiliteit/overige/sperma_onderzoek.asp. Geen idee wat er verder op je papier staat.
10^6 is hetzelfde als 10 miljoen en hij zou minimaal 20 miljoen zaadcellen moeten hebben per ml, maar wat die >13 dan weer betekent :think: .
Anders gewoon het ziekenhis maar bellen…
misschien dat dit meer duidelijkheid geeft (het zegt mij niks :oops: )
>=13*10^6/ml duidt op een feriel sperma monster :think:
Sorry , daar kan ik ook niets mee. :? Ik hoop dat je snel een duidelijker antwoord van iemand krijgt :hug:
ja ik hoop het ook ik ga morgen een afspraak maken bij de gyn
misschien dat je het lab nog even terug kan bellen om te vragen wat het nou precies inhoud…
tenminste dat had ik gedaan… :hug:
Angel: ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :hug:
vandaag hebben we de uitslag gekregen
2 miljoen niet bewegende zaadcellen
uitslag kwam een beetje hard aan ok we wisten dat hij vermindert vruchtbaar was ( 3 jaar geleden 8 miljoen wel bewegend)
in januari moet m’n man weer laten onderzoeken hard hopen maar dat er wel bewegende zaadjes gevonden worden
hebben jullie al eens zink tabletten voor hem gebruikt :think:
nee wat doen die dan?
ok opgezocht ik zal hem die gaan geven hopen dat het helpt
oh voor mij is zink ook goed :mrgreen: hopen maar dat het ons idd gaat helpen dan
Balen zeg. Dat is absoluut niet de uitslag waar jullie op zaten te wachten :hug: . Succes met de ijzertabletten. :-*
hoeveel zaadcelletjes had hij in totaal dan??
Hey,
Ik weet namelijk, dat mijn vriend, heeft 300 miljoen zaadcelletjes waarvan 93 miljoen met een abnormale kop en de rest is toppie!!
Dus ik zou denken dat deze uitslag dan niet echt wat je zegt heel goed is … :think:
Succes en sterkte!!
xx
Wendy
net weer uitslag gehad hij heeft 26 miljoen goed bewegende zaadjes ofwel gemiddeld :shock:
vorige keer had hij er amper 2 miljoen en niet bewegend
toen we voor Luna bezig waren had hij er krap 8 miljoen :think:
Super toch!!
Zal hij misschien ziek geweest zijn, of gewoon op het verkeerde moment getest.
Ben je een beetje gerustgesteld en wat nu?
Heb je nog op advies van Guus de zinkpillen laten gebruiken?
ja ik weet niet echt wat ik er van moet denken opzich zou ik blij moeten zijn natuurlijk
maar zo’n super uitslag had ik niet verwacht :oops:
ik had al blij geweest als ze uberhaupt bewogen nu…
ja we zijn allebei aan de zinktabletten gegaan :thumbup:
Angel: wat vreemd :think:
Maar wat een super goede uitslag :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat gaan ze nu doen??