Bigsby: nu gaan ze niks doen
nu moet ik eerst die 6 kilo nog afvallen (ofzoiets) en dan gaan we pas verder praten :silenced:
ik hoop dat het voor elkaar is na de vakantie (9 februari gaan we op vakantie)
ik zit te denken trouwens mijn man had zijn mobiel niet bij zich die week dat hij zich weer heeft laten testen :think:
normaal heeft mijn man dag in dag uit z’n mobiel in z’n broekzak :think:
Angel: denk je echt dat zijn mobiel daar iets mee te maken kan hebben :think: Heb je dat al nagevraagd???
Lukt het nog met lijnen dan?
staat op internet heb het zelf niet nagevraagd
maar dat is de enigste verandering geweest
eigenlijk had ik gewoon voor de zekerheid nog een test moeten aanvragen maarja ik was zo verbaasd van de uitslag dat ik dat ben vergeten :doh:
niet echt maarja ik moet geduld hebben :roll: ik ga gewoon hard hopen dat ik half februari die 6 kilo kwijt ben (moet lukken toch met sporten en veel water enzo :lol:)
:think: of toch ook het zittende werk :think: ach ik weet het niet hoor ik hoop maar op dat stomme mobieltje
z’n collega’s kennen ook kids maken en die zitten net zoveel als hem :shifty:
staat dat allemaal op internet?
lijkt mij toch niet dat het aan het zittend werk ligt of zijn mobiel, lijkt me best ver gezocht. Maar als dat er staat zal het misschien wel zo zijn.
In iedergeval fijn als hij toch zoveel bewegende zaadjes heeft, dan hebben jullie toch nog een mooie kans :dance:
Dus kom op met het afvallen en maak een brusje voor luna
ja staat op internet had er zelf ook niet aan gedacht hoor
Mobieltje
Uit eerder onderzoek is al gebleken dat mannen die hun mobieltje in hun broekzak houden, de spermaproductie in gevaar brengen. Bij mannen die hun mobiele telefoon de hele dag bij zich dragen, neemt de vruchtbaarheid met ongeveer eenderde af.
heeft iets met straling te maken geloof ik ofzo
hahaha jeetje je moet er maar aandenken :think:
Dus je hebt Darius zijn mobiel het raam uitgegooid? :mrgreen:
:think: nu ik er zo over nadenk denk ik dat ik maar vraag om nog een test
volgens mij klopt die uitslag niet :oops:
toen wij voor Luna bezig waren kwam uit onderzoeken dat zijn zaadleiders te wijd waren waardoor zijn zaad vermindert was en nu zou hij ineens gemiddeld zijn :think:
zou het niet gewoon zoiets zijn van jij moet afvallen en wij geven maar gewoon een goede uitslag misschien dat het afvallen dan wel lukt :think: :shifty: (misschien ver gezocht maar ze was al niet blij toen we mijn man zijn zaad via de huisarts hadden laten onderzoeken…)
Kun je niet naar een andere gyn daar, eentje die je wel begrijpt of een ander ziekenhuis in de buurt dat niet zo onbegrijpelijk moeilijk en tegendraads doet? Gewicht is lang niet altijd de oorzaak hoor, maar ze vinden het makkelijk om het daarop te gooien. Ze hebben er blijkbaar geen zin in of zo :think: . Stom hoor .
ja misschien moet je idd maar naar een andere arts of ziekenhuis gaan.
Het is wel raar dat er zoveel verschil zit in de uitslagen, het kan toch niet ineens helemaal goed zijn terwijl het eerst heel slecht was :think:
sja ik weet het ook niet… vind heel vaag m’n moeder vond het ook nogal vaag dat het ineens goed was die zei ook al volgens mij wil die gyn nu gewoon eerst dat jij afvalt
dus ik denk dat ik ga kijken of ik in een ander ziekenhuis terecht kan want ik wil ook eigenlijk helemaal niet meer bevallen in dat ziekenhuis waar ik nu zit :oops:
Lijkt me een goed idee Angel, je moet ze wel kunnen vertrouwen!
ja idd alleen vraag ik mij af hoeveel afstand er mag zitten tussen huis en ziekenhuis
want het ziekenhuis waar ik wil bevallen zit best ver van hier
Volgens mij mag je in principe overal bevallen, als je maar op tijd bent… :think:
En anders gewoon even bellen.