Ik snap er niets meer van... Of toch wel: Zwanger!!

Gefeliciteerd! Wat fantastisch voor jullie! :inlove:

Geweldig nieuws. :thumbup: :thumbup: :dance: :dance:

Mag ik nog 1 keer pronken? :inlove:

Juli kindjes zijn zo sweet!!! Maakt niet uit van welk jaar joh :mrgreen: :mrgreen: !!!



Wanneer ben je dan uitgerekend??



Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerddddd!!! :dance: :lol:

@Mutsie86 wrote:

Mag ik nog 1 keer pronken? :inlove:





als dat niet duidelijk is :thumbup:

Enne… al kom je elke dag pronken :lol:

Tuurlijk mag je pronken! Het is jullie zo gegund! :dance: :inlove: :mrgreen: :-*

Ik dacht zelf zo rond 21 juli, maar zie mijn banner, dan ben ik al 5 weken geweest. Maar de test geeft 1-2 weken aan, dius 3-4 weken. Ik laat me verrassen 14 december :inlove: :inlove:



Oh ik wist niet dat een mens zo blij kan zijn!!! :lol:

:dance: Wat goed joh!! Gefeliciteerd!! :inlove:



Denk alleen dat je dan een late innesteling hebt gehad en nu maximaal 4 weken zwanger bent :wink:

ja dat kan ook best hoor! Deze ronde was zo’n rommeltje dat ik echt compleet de weg kwijt ben. Had de moed voor deze ronde al weer opgegeven, zo zie je maar weer, dat nooit doen! :inlove:

Gek genoeg hoor je dat wel vaker: dat iemand net de moed opgeeft of besluit het ‘rustig aan te doen’ en BOEM is het raak :lol: Maar wat een leuke test zo he :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: meis wat super gefeliciteeeeerd

:dance: Kijk een duidelijkere test is er niet!!!



Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Het is jullie zo gegund!

Owww wat geweldig die test!

Nu hoef je niet meer te twijfelen hahahaha ohhh super!!!



:inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :stuck_out_tongue: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :clap: :smiley: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



oh vind zo super voor jullie!!!



eindelijk joh en pronk away meid tis jullie zo gegund!!

@Mutsie86 wrote:

Ik dacht zelf zo rond 21 juli, maar zie mijn banner, dan ben ik al 5 weken geweest. Maar de test geeft 1-2 weken aan, dius 3-4 weken. Ik laat me verrassen 14 december :inlove: :inlove:



Oh ik wist niet dat een mens zo blij kan zijn!!! :lol:




Hehe 21 juli is een hele mooie datum, dat was ook mijn uitgerekende datum :lol::inlove:

Oh wat super voor jullie zeg!



Gefeliciteeeeeerd!



Een hele fijne voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Wauw, wat een leuk nieuws!!



:dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd op naar een fijne zwangerschap geniet er van :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteeeeeeeeerd :dance: :inlove: :dance: !!!



Geniet van alles wat gaat komen :inlove: !!



Groetjes, Anne

van harte gefeliciteeeeeeerd!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: