Ik snap er niets meer van... Of toch wel: Zwanger!!

Daarom ook een linkje naar die foto Mutsie, herkende de test. Vandaar!



Ik ga ook hard voor je duimen! Clearblue hebben wij ook gedaan, om het echt te weten!

oh wat gaaf zeg!

Na ruim 3 jaar dan streepjes zien staan :dance:

hey muts ik wil m ook voor je halen hoor!!!



zaterdag nog intocht van sint dus misschien wel goeie

laat ik m gewoon inpakken als kado!!!



laat maar even weten wat je wil

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat zie ik nu!!! Meis, helemaal niet topic niet gezien. Wat spannend!



Ik hoooooooooooooooop het zo ontzettend voor je, het is je zo gegund!



Mijn duimen draaien volop voor je!!!



:dance: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:

loes wat lief :-* :inlove:



werd net wakker van een golf misselijkheid en het gevoel, ja ik moet erin geloven! Test gedaan en weer positief. Nou hoeveel duidelijkheid heb ik nog nodig :oops: :eh: :shifty: Alleen als ik morgen nog twijfel (of hub, die is er ook nog :lol: ) dan halen we hem gewoon bij kruidvat. Ze gaan dan vanzelf na een paar maanden wel zien dat ik zwanger ben! :thumbup:



Sennapen: ja word ik misschien ook een juli mama!! :inlove: Ik zie al een heel mooi prachtig juli kindje af en toe voor bij komen, dat moet goed komen :inlove:

ow lieve mutsie: gefeliciteerd hoor!! :hug:

Wauw… :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

cool! Die banner staat je goed! :dance: :dance: :dance:

Ow Mutsie wat super! Geniet er van! Gefeliciteerd :dance:

oow wat geweldig :inlove: …het is jullie zo ontzettend gegund!

ook ik zat stiekum mee te lezen en zie nu dat je toch echt zwanger bent :inlove:

Gefeliciteerd!!! :dance:

dank jullie wel!!



En eisblume :shock: Jij hebt ook zo’n mooie banner!! gefeliciteerd! :inlove:

Nou hij staat er net op :shifty: , maar dit topic is voor jou, dus genieten maar :dance:

jaaaa ook een echte banner erbij!!! :dance:

Vind het altijd zo mooi om te zien als er een langverwachte zw.schapswens in vervulling mag gaan (elke zw.schap + banner is bijzonder en speciaal, maar als er zo lang op gewacht is… nou ja jullie snappen het misschien wel).



Heb het van nabij meegemaakt bij vrienden van ons en voordat zij het echt echt echt echt echt geloofden waren ze denk een echo of 3 verder :wink: En inmiddels is hun kindje alweer ruim een halfjaar oud!

wauw ! super! gefeliciteerd!

:dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd :inlove:



groetjes, Louwina

:dance: :dance: :dance: :inlove: Gefeliciteerd!!!

Wow, wat ontzettend geweldig fantastisch gaaf is dit :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd!!! :dance: