Ik pleit voor meer blote mannen

Ik heb gisteren een gesprek gehad met mijn kapster en mijn lief naar aanleiding van een uitgebrachte kalender van Ryanair met… Bijna blote stewardessen…



Waarom is het zo dat je geen videoclip kunt bekijken, Veronicagids kunt openslaan, krant kan lezen zonder om je oren geslagen te worden met ( half ) naakte meiden van 20?

Het is gewoon ingeburgerd.

Nu was mijn vraag dus: Waarom ALTIJD blote meiden van 20 en geen lekkere brandweermannen met een prettig lijf bloot op de voorpagina van een tijdschrift?

Ik denk dat vrouwen ook best genieten van een lekkere vent op de cover van de Veronicagids, in een videoclip van één of andere bekende DJ, een kalender van Easy J*t… :mrgreen:



Waarom is de media helemaal overspoeld met gephoteshopte platte meiden van rond de 20?



Met andere woorden: Ik pleit voor meer lekkere halfnaakte blote mannen in de media. :angel:











Tja, ik weet het, het gaat weer es helemaal nergens over, maar ik moest het even delen

ik vindt dat je helemaal gelijk hebt :smiley:

:mrgreen: ik niet! :mrgreen:

Voor mij hoeft het niet hoor.

Dan krijg je weer van die in de sportschool opgepompte cliche ‘dudes’ te zien, niet mijn idee van sexy…

Ik ook niet…



Ik wil zowel geen blote vrouwen als blote mannen zien…

@Ron wrote:

:mrgreen: ik niet! :mrgreen:




:naughty: :naughty: Eerlijk is eerlijk Ron: WIJ WILLEN OOK . :mrgreen: :angel:

ahum

Ik mag wel graag zo even mijn blik laten glijden over een man zijn kruis…

Marlous, je mist het punt :angel:



I.P.V altijd dezelfde soort meiden in bladen, wil ik es meer mannen zien. Ze hoeven niet naakt. Half naakt mag ook :angel: Of gewoon leuk aangekleed. In ieder geval eens iets anders :thumbup:

Owwwww,



dus we mogen de broek aanhouden?

Weg met de hiphop broeken!

Ja Ron als het maar geen hiphop broek is dus :smiley:

Oh ok…Ik hou mij er buiten dan… 8)

@Ron wrote:

Owwwww,



dus we mogen de broek aanhouden?




Hoezo JULLIE? :angel:



Ik bedoel modellen hé, mannelijke wel te verstaan. Gewoon een lekkere vent zeg. Kleren aan, kleren uit who cares… Gewoon eens wat anders.

:clap: :clap:

Strakke zwembroekjes, Kan je je fantasie de kost geven!!

Kijk om je heen, de vrouw gaat steeds strakkere kleding dragen, en de mannen steeds wijder.

Geef de vrouwen ook iets om heerlijk achterom te kijken.

Toch???

Ik haaaaaaaat van die broeken waarin je zo hups tot aan de enkels kunt kijken…



Tjah… een “KoKMannenKalender2008” zal er wel niet inzitten :mrgreen:

Het hangt van het soort man af :wink: Zo’n 1 bonk spieren opgepimpte gephotoshopte sportschooldude hoeft van mij niet :hand: Gewone leuke lekkere mannen, zelfs met buikje… dat vind ik wel leuk :inlove:



Of gewoon meer Johnny Depp… want die vind ik wel extreem lekker 8) :inlove:

Zo is het Diane :thumbup: . Jij begrijpt helemaal wat ik bedoel.



Waarom is de media zo gericht op mannen plezieren en niet op vrouwen plezieren?



Wij zijn er ook! Wij willen en kunnen ook genieten!



Nee die KOKmannenkalender hoeft er niet te komen van mij hoor, en jullie hoeven ook niet op de Veronicagids te verschijnen. :angel:

@Vicky wrote:

Het hangt van het soort man af :wink: Zo’n 1 bonk spieren opgepimpte gephotoshopte sportschooldude hoeft van mij niet :hand: Gewone leuke lekkere mannen, zelfs met buikje… dat vind ik wel leuk :inlove:



Of gewoon meer Johnny Depp… want die vind ik wel extreem lekker 8) :inlove:




JUIST Vicky! Dat bedoel ik. Gewoon lekkere mannen met een lekker lijf.

@Shadi wrote:

Strakke zwembroekjes, Kan je je fantasie de kost geven!!

Kijk om je heen, de vrouw gaat steeds strakkere kleding dragen, en de mannen steeds wijder.

Geef de vrouwen ook iets om heerlijk achterom te kijken.

Toch???




Dat bedoel ik!

Achterom, vooruit…