Ik pleit voor meer blote mannen

@Ron wrote:

Ik haaaaaaaat van die broeken waarin je zo hups tot aan de enkels kunt kijken…


Die snap ik niet :think:
Ron wrote:
Ik haaaaaaaat van die broeken waarin je zo hups tot aan de enkels kunt kijken...

Die snap ik ook niet echt!
Ron verklaar je nader!!!

@Shadi wrote:

Strakke zwembroekjes, Kan je je fantasie de kost geven!!

Nou ik vind die strakke (zwem)broekjes anders juist helemaal niets aan de fantasie overlaten, en ook helemaal niet zo smakelijk. :hand: Nee, doe mij maar een 'gewone' zwembroek maar met een fijn te kijken lijf erbij (en dat hoeft echt niet een sixpack te zijn hoor!). Die bobbel in het kruis kan ik er zelf wel bij verzinnen.

Maar ik ben het wel met je eens hoor Anita!

@Kay30 wrote:

@Shadi wrote:
Strakke zwembroekjes, Kan je je fantasie de kost geven!!

Nou ik vind die strakke (zwem)broekjes anders juist helemaal niets aan de fantasie overlaten, en ook helemaal niet zo smakelijk. :hand: Nee, doe mij maar een 'gewone' zwembroek maar met een fijn te kijken lijf erbij (en dat hoeft echt niet een sixpack te zijn hoor!). Die bobbel in het kruis kan ik er zelf wel bij verzinnen.

Maar ik ben het wel met je eens hoor Anita!


:clap: Ben ik het helemaal mee eens! :D

Diaan, je bedoelde zoiets hé, ik moest direct aan deze reclame denken toen je zei: Strakke zwembroek.



Gewoon een lekker model :mrgreen:



Smaken verschillen uiteraard, maar dat zal bij de mannen niet anders zijn. Waar het om gaat is dat er gewoon meer lekkere kerels op de voorpagina’s moeten verschijnen.



Meer mannen op kalenders, vaker mannen in clips, een bekende Nederlandse man in sexy poses in een vrouwenblad, rond kerst, met veel tam tam in de media…



Snappie: Ze hoeven niet persé naakt ( mag wel ) of halfnaakt, gewoon meer mannelijke modellen ipv de standaard vrouwelijke. Meer evenwicht. Wat voor mannen, wat voor vrouwen.



En dat is nu absoluut NIET het geval…

@Ron wrote:

Ik haaaaaaaat van die broeken waarin je zo hups tot aan de enkels kunt kijken…



Tjah… een “KoKMannenKalender2008” zal er wel niet inzitten :mrgreen:




Ron… ligt eraan wat de dames er voor over hebben ? 8)

Dat is nou net wat ik bedoel Anita!! MMMMM :oops:

@Loeksel wrote:

@Ron wrote:
Ik haaaaaaaat van die broeken waarin je zo hups tot aan de enkels kunt kijken…



Tjah… een “KoKMannenKalender2008” zal er wel niet inzitten :mrgreen:




Ron… ligt eraan wat de dames er voor over hebben ? 8)




NIETS, we hadden het over mannelijke MODELLEN



We hebben jullie soort thuis al zitten, we willen in de media gewoon onbereikbare lekkere modellen zien. 8) :lol:

@Anita wrote:

Diaan, je bedoelde zoiets hé, ik moest direct aan deze reclame denken toen je zei: Strakke zwembroek.


Wel weer flauw dan en preuts dat 'daar waar het telt' eruit ziet als het kruis van Ken de barbie.
Wie kan het overbelichte witte broekje zo photoshoppen dat er weer wat contour schaduwen in komen? :)

Overigens hoeft mijn man op het strand ook geen strak broekje aan hoor doe maar in de slaapkamer, maar geef nou toe, met je vriendin op het strand liggend heb je toch meer lol met een strak broekje in beeld dan met zo'n knielange surf-drollenvanger?

kijk MINT jij ziet het ook al voor je!!! hahahahaha :lol:

Oh heerlijk lijkt me dat een kalender met leuke lekkere appetijtelijke mannen.

Ik ga voor de gewone knappe man, niet zo’n extreem knappe ken kerel, doe mij maar Chris Zegers of een Xander of een Daniel oh heerlijke mannen vind ik dat.

@Shadi wrote:

kijk MINT jij ziet het ook al voor je!!! hahahahaha :lol:




Mmm nu ben ik weer helemaal afgeleid van wat ik aan het doen was :shifty:

@marielle wrote:

Oh heerlijk lijkt me dat een kalender met leuke lekkere appetijtelijke mannen.

Ik ga voor de gewone knappe man, niet zo’n extreem knappe ken kerel, doe mij maar Chris Zegers of een Xander of een Daniel oh heerlijke mannen vind ik dat.




Ja precies Marielle, en dat we die dan met veel bombarie in een vrouwenblad planten rond kerst. I.p.v uhhhh Lieke of Georgina :roll:



Hierbij pleit ik voor Chris :drool: in een slipje in een blad met de kerst van 2008… Ik zal m eens mailen of hij er iets voor voelt 8)

@Anita wrote:

@marielle wrote:
Oh heerlijk lijkt me dat een kalender met leuke lekkere appetijtelijke mannen.

Ik ga voor de gewone knappe man, niet zo’n extreem knappe ken kerel, doe mij maar Chris Zegers of een Xander of een Daniel oh heerlijke mannen vind ik dat.




Ja precies Marielle, en dat we die dan met veel bombarie in een vrouwenblad planten rond kerst. I.p.v uhhhh Lieke of Georgina :roll:



Hierbij pleit ik voor Chris :drool: in een slipje in een blad met de kerst van 2008… Ik zal m eens mailen of hij er iets voor voelt 8)




Niks in een slipje gewoon een mooie kerstbal voor zijn klokkenspel. :lol: :lol:

@Anita wrote:



Hierbij pleit ik voor Chris :drool: in een slipje in een blad met de kerst van 2008… Ik zal m eens mailen of hij er iets voor voelt 8)




Ik stem voor Matthijs van Nieuwkerk.

Wie niet?



Geen slipje maar een klein kerstmanpuntmutsje daar.

@marielle wrote:

@Anita wrote:
@marielle wrote:
Oh heerlijk lijkt me dat een kalender met leuke lekkere appetijtelijke mannen.

Ik ga voor de gewone knappe man, niet zo’n extreem knappe ken kerel, doe mij maar Chris Zegers of een Xander of een Daniel oh heerlijke mannen vind ik dat.




Ja precies Marielle, en dat we die dan met veel bombarie in een vrouwenblad planten rond kerst. I.p.v uhhhh Lieke of Georgina :roll:



Hierbij pleit ik voor Chris :drool: in een slipje in een blad met de kerst van 2008… Ik zal m eens mailen of hij er iets voor voelt 8)




Niks in een slipje gewoon een mooie kerstbal voor zijn klokkenspel. :lol: :lol:




Ik wilde niemand hier shockeren Marielle 8) :lol:

Denk je dat ie ons dat plezier zou willen doen?



Oh oh oh warm hier zeg :shifty:

MINT :shock: :o , wat zeg je nu dan toch???



Even visualiseren hoor wacht… :think:





Ach ja, we kunnen Photoshoppen hé… 8)

MMMMMMMMMM ik heb geen flauw idee of hij zijn edele deel met jullie wil delen, zal hem zo eens vragen als hij onder de douche wegkomt :lol: :lol:





En Mathijs van Nieuwekerk nee mag ik bedanken heb ik niks mee. Maar goed een jaar heeft 12 maanden dus hij mag vast wel een plekje

@marielle wrote:

En Mathijs van Nieuwekerk nee mag ik bedanken heb ik niks mee.




:eh: