Ik ook graag even balen.

Ik zou nu in een vliegtuig naar Madrid zitten.

Maar op Schiphol zijn zeker 15 vluchten geannuleerd. :cry:

Jeee! Dat is idd balen!!! :hug:

Al iets meer bekend wanneer je wel kan vliegen?

Het was een weekendje weg dus we blijven nu gewoon thuis. Vind persoonlijk niet fijn om vanavond of morgenochtend nog te vertrekken ofzo.

O das wel balen zeg :hug: :hug:

ow bah bah…dan is ā€œbalenā€ nog wel zacht uitgedrukt denk ik.

:hug: :hug: :hug:

Oh, wat zonde van je weekendje weg! Rot sneeuw!

Ik zou dan idd ook niet meer gaan. Als je op een weekend al een dag mist…

aah jeetje wat rot zeg!

Heb je alternatieve plannen al? Misschien leuk een besneeuwde kerstmarkt bezoeken ofzo :wink:

:hug:

dat is zeker balen :?

Krijg je dat wel weer terug zodat je een ander weekend kan?

Dat is echt wel balen! :hug:

ow echt joh? blijf je gewoon thuis? wat stom :hug: :hug:

grote troost is natuurlijk dat je mij dan ziet 8)

maar wat superbalen zeg.

Balen idd :hug: , maar het is ook maar de vraag, wanneer je van huis had moeten vertrekken om op Schiphol te komen en het is ook maar de vraag, of je er uberhaupt was gekomen… MENNN wat een sneeuw ligt hier…

@ICL wrote:

Balen idd :hug: , maar het is ook maar de vraag, wanneer je van huis had moeten vertrekken om op Schiphol te komen en het is ook maar de vraag, of je er uberhaupt was gekomen… MENNN wat een sneeuw ligt hier…

dat ligt er een beetje aan waar je woont natuurlijk. Als je er een paar km vandaan woont (ik neem maar een gekke zijstraat :angel: ) dan is het bereiken van schiphol wslk niet echt het probleem…

maar lous, was nou ook jouw vlucht gecancelled? of alles opgeschoven, of wat??

Wat balen zeg!! :hug: :hug: :hug:

@fiep klophout wrote:

@ICL wrote:

dat ligt er een beetje aan waar je woont natuurlijk. Als je er een paar km vandaan woont (ik neem maar een gekke zijstraat :angel: ) dan is het bereiken van schiphol wslk niet echt het probleem…

maar lous, was nou ook jouw vlucht gecancelled? of alles opgeschoven, of wat??

Ik denk dat ik nog wat dichter bij Schiphol woon dan Lous :wink:

Mijn moeder, haar vriend, en mn zus zouden hier op bezoek komen vandaag, maar hun vlucht is ook gecancelled… :cry:

Grrrrrrrrr, ik baal heel hard mee… :evil:

:hug: :-*

Balen, Madre… kan me voorstellen dat je je er op verheugt en dan zie je die plannen in het water vallen… niet leuk !

Ben benieuwd naar morgen: mijn vader en stiefmoeder komen terug uit Faro (Portugal)… ze landen normaal gezien om 17.30 u… vraag me af wat reeël zal zijn…

liefs

Gerda

Shitt zeg! En nu, kun je het verplaatsen, geld terug of hoe gaat zoiets ?

Je had je zo ā€˜verheugd’ :frowning:

Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Je verheugd je waarschijnlijk al langere tijd op dit weekend en dan door die rot sneeuw gaat het niet door!

Hopelijk krijg je het weekend tegoed vanuit de reisorganisatie :hug: