Ik ook graag even balen.

Ik heb net anderhalf uur gereden over een stukje waar ik normaal een half uur over doe en dat is dan over de snelweg ( onder andere langs de kolderbaan).

Ik woon praktisch onder Schiphol in Hoofddorp en het is hier een chaos!

Volgens buienradar zitten we nu ongeveer op de helft van wat er nog moet vallen :shock:



Wat ontzettend balen voor je madre, maar je was nog niet van huis vertrokken, hoop ik?

De verzekering vergoedt het toch wel, hoop ik?

O, dat is wel echt zwaar klote… :thumbdown:



Kun je het weekendje nog wel kosteloos omzetten naar een ander weekend?









Maar is het weer zo heftig dat alles aan de grond blijft?

Ook hier is veel sneeuw gevallen, maar dat is toch geen bijzonderheid, eigenlijk…?

Zo’n vulkaanuitbarsting bijvoorbeeld is dat wel.

@Elka wrote:

Ik heb net anderhalf uur gereden over een stukje waar ik normaal een half uur over doe en dat is dan over de snelweg ( onder andere langs de kolderbaan).

Ik woon praktisch onder Schiphol in Hoofddorp en het is hier een chaos!

Volgens buienradar zitten we nu ongeveer op de helft van wat er nog moet vallen :shock:



Wat ontzettend balen voor je madre, maar je was nog niet van huis vertrokken, hoop ik?

De verzekering vergoedt het toch wel, hoop ik?




Dat heb je dan nog relatief snel gedaan zeg :mrgreen: .



Het sneeuwen is hier (Nw-Vennep) inmiddels weer opgehouden, maar manlief zit in H’dorp en daar sneeuwde het (nadat het 5 minuten was opgehouden) inmiddels weer hevig. Zal hier dan ook zo wel weer gaan beginnen…

Neeeeeeeee! Echt niet leuk :evil:

De sneeuwbuien zijn soms zo hevig dat ze de start en landingsbanen niet meer schoon krijgen en dat is gewoon te gevaarlijk.

De vlucht en vanochtend nog zeker 10 anderen waren geannuleerd. Er stonden zo 500 mensen in de rij voor de bali die bemand werden door 2 personen. We zijn dus met de trein naar huis gegaan. En zijn nu aan het mailen. We hopen toch wel een deel van het geld terug te krijgen.



Wij wonen vlak bij schiphol, mijn man had ons gebracht.



We zijn in plaats daarvan naar de amsterdamse binnenstad gegaan om een beetje te shoppen, daar is het chaos. Bussen rijden niet meer, trams ook niet. Treinen amper…

jeetje dat is idd. balen. Ik neem wel aan dat je dan je geld terug krijgt toch :think:

Jeeeee, balen zeg!!! :?



Ik hoop zo dat morgen alles goed gaat op schiphol… Morgen moet mijn vriend terugkomen uit China (werk), hij is 2,5 week weggeweest en we zijn morgen ook nog eens 3 jaar samen!! :pray: :pray:

Wat balen zeg!