Ik moet weer eens aan de schoonmaak :mr green:

Maar ik weet niet hoe :shock: :shock:



Nou woon ik al 8 jaar ‘op mezelf’ (of samen, of ben ik getrouwd…)

maar ik weet t echt niet… :think: :think:



Ik heb een douchegordijn, een van plastic met gele badeendjes erop… En nu wil m een beetje ontkalken. Ik dacht met azijn, maar hoe doe ik dat nou precies? Want mijn douchegordijn hangt uiteraard :mrgreen: En als ik dan azijn erover heen giet, stroomt het eraf…

Ik heb geen bad, alleen een groot uitgevallen natte cel…



:angel:

ik moet bekennen dat ik geen douchegordijn heb.



maar als je hem nu eens eraf haald in een emmer doet met azijn en water ?

ik heb maar een emmer met een inhoud van 3 liter… :roll:

Is dit het 2e deel van het andere topic ? :wink: 8) (weet zo ff niet meer hoe die heet)

Net wat Ilse zegt ff eraf halen en in een emmer doen :think:

heb je een bad? anders zou je die beetje vol kunnen laten lopen met beetje azijn erin is je bad ook meteen ontkalkt :wink:

Ze heeft geen bad en geen emmer :lol:

zielig he :mrgreen:



O, maar ik kan t natuurlijk wel in t babybadje doen! :mrgreen:



T vervolg op de opperhuisvrouwenreeks? Nou, eh tsja :eh: ik ben niet echt een opperhuisvrouw blijkt… 8) :lol:

wat dacht je van

gewoon die fles (schoonmaakzijn van 27 ct he) rustig van boven af nar beneden laten lopen

desnoods aanlengen met wat water in je 3 ltr emmer :mrgreen: en dat langzaam uit laten lopen van bobven naar beneden



schoonmaak azijn is zo zuur, dat hoeft echt niet te weken hoor!





of:



leeg je spuitflesje waar de glassex nu inzit ff tijdelijk in een emmertje, en gooi er die azijn in, dan kun je dat mooi over je douche groijn heen sprayen!

mag het in de wasmachine? sommigen tegenwoordig wel :wink:

nieuwe kopen? of ben ik dan erg gemakzuchtig?? Tsja, ik ben dan ook een man he? :mrgreen:

@Ron wrote:

nieuwe kopen? of ben ik dan erg gemakzuchtig?? Tsja, ik ben dan ook een man he? :mrgreen:


maar ik hou zo van mijn eendjes… :angel:

Nou tips genoeg :mrgreen:

Ik zou dus ook een nieuwe kopen haha, maar als je zo gehecht bent aan je eendjes tsja dan toch even kijken of je wat met de hier bovenstaande tips kan doen :slight_smile:



Oja dat was het de oppervrouwenreeks :lol:

Ik gooi de mijne gewoon in de wasmachine. :mrgreen: gaat die kapot… tja pech… dan koop ik nieuwe :wink:

De mijne gaat ook af en toe in de wasmachine. Heb een hele simpele plasticen met kikkers. :smiley:

Wasmachine! Heb nu geen douchegordijn meer in dit huis, maar in ons vorige huis deed ik dat gewoon. Ging prima!

plastic in de wasmachine? :eh:

Klinkt zo onlogisch.



Maaaaaaaaaaaaaaaaar, ik doe t! Ik ga ervan uit dat jullie het beter weten dan ik :mrgreen: :angel:

ik zou kijken of hij in de wasmachine mag. De een wel de ander niet.



Ik kocht altijd hele goedkope bij de blokker, en gooide ze gewoon weg :mrgreen:

Dus helaas geen ervaring hoe die krengen schoon te makne

Heleentje, jij hebt zo een mijlpaal…



jou kleine is bijna



2 jaar, 2 maanden, 22 dagen en bijna 22 uur… :dance:

En gelukt?



Is het die van de Bl*kker of niet? Want die heb ik ook en die gaat iedere week hup de wasmachine in :thumbup: .

famke… als hij nu in de wasmachine kapot gaat… bij de hor*bach hebben ze die gordijnen met eendjes nog steeds :wink: