Ik moet weer eens aan de schoonmaak :mr green:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:silenced:





:shifty:

Ik zou dus ook een nieuwe kopen…

Ik heb geen douchegrodijn want ik háát ze…die plakdingen aan je kont als je je draait onder je douche :eh: Maar als je het koud wast kan het altijd :thumbup:

Zelfs plastic :lol:



8)

ehm :oops: :oops: :oops: :shifty:



Ik moet t dus nog steeds doen :mrgreen: :mrgreen:



Maar ik ga zo eerst maar s de oplossing ‘spuitflacon’ proberen… Da’s namelijk minder werk dan m eraf halen en in de wasmachine doen en weer ophangen :mrgreen:



Maarrrrrrrr…

Ik ben voornemens om dat nú te gaan doen!



Kan nog ff gauw, want de meiden liggen op bed en straks moet ik alweer weg en t is t allerlaatste klusje wat ik nog moet doen…



ik haat de allerlaatste klusjes die ik nog moet doen :mrgreen:

Hier heb ik ze speciaal erop gekocht zodat ze in de wasmachine kunnen. :oops: Dat helpt je dus ook niets :lol:

Haha toen wij nog een gordijn hadden, was het er ook een die in de machine kon, speciaal op uitgezocht :lol: :lol:



Douchegordijn schoonmaken begin ik niet aan…

Nieuwe kopen, is nog makkelijker :mrgreen: (tenzij het van die dure dingen zijn, dat is dan weer zonde van het geld) Lange leve Ik*a :mrgreen:

Tis echt geen dure hoor, maar wel een leuke met eendjes…

:mrgreen:

Hij’s nog steeds niet schoon :shifty: Ik heb er glassex met azijn op gespoten… Ik dacht namelijk, dat zit toch al een in spuitflacon, hoef ik niet moeilijk te doen :roll: Maar dat werkt dus voor geen meter… :roll: :mrgreen:

ik heb wel geen douche gordijn

maar gewoon afwasmiddel en een schuursponsje is dat niet een idee? :mgreen: