Ik ben inmiddels al voor de 2e keer ongesteld na de bevalling :shock:
De 1e keer duurde 7 dagen en was de eerste 3 dagen echt mega heftig, daarna werd het minder.
Nu zit ik al op dag 9 en is het nog steeds zo heftig :shock: :shock: Het lijkt ook gewoon niet minder te worden…
Herkent iemand dit?
Hier nog zo 1…
weliswaar pas 1 x, maar wel zo erg dat tampons na een half uur al vervangen moesten en ik snachts gewoon op een handdoek sliep.
Duurde ook ruim 10 dagen en toen was het ook net zo abrupt over als dat het heftig was.
Na Aniek was ik met 4 maand al weer zwanger, dus dat weet ik niet meer zo, maar na Peter heb ik hetzelfde gehad en dat heeft wel 4 menstruaties geduurd. Toen pas werd het minder heftig, was toen ook weer aan de pil, dus dan was het in elk geval na 5 dagen wel over.
Vind het ook niks, maar ik zie het maar als grote schoonmaak.
Denk wel dat als het elke menstruatie gedurende een aantal maanden zo blijft, je even bij de HA aan de bel trekt. Straks krijg je ook problemen met je hb ofzo.
Ja dat herken ik wel. De eerste keer ong was bij mij vrij kort maar de tweede keer pff liep inderdaad leeg!! :shock: Mijn buik was daarna ook weer wat platter, :dance:
gr Leonie
Dat beloofd wat…hier nog steeds niet ongi geweest… :shock:
Geweldig he, neem de NuvaRing… lekker al 3 weken ongi hier, en nu moet die ring er weer uit :wall: met de bedoeling: Ongesteld worden… dus op naar week 4 :roll:
Ben heus niet gefrustreerd ofzo hoor :shifty:
Die ring heb ik ook gehad ja… vond het een onding, dat gepeuter elke 3 weken
Ben inmiddels ook weer aan de pil begonnen deze periode, hopelijk scheelt het iets.
Hier hetzelfde hoor.
De eerste keer na de bevalling was al na 3 maanden ondanks de bv,
Ik ben het nu dus al weer een keer of 5 geweest, en het wordt iedere maand erger lijkt het.
Heb ook nog steeds grote stolsels (lekkere praat eigenlijk).
Je zou zeggen dat je het nu wel kwijt moet zijn.
Bij mij duurt het ook 7 volle dagen, waarvan 5/6 dagen echt heftig.
1 voordeel heb ik wel, heb geen buikkramp meer en normaal was ik echt ziek als ik ongie was.
En ik ben heel stipt iedere maand, kan bijna de wekker erop zetten.
:-*
Ik herken het nu ook :?
Volgens mij gaat er geen eind aan komen… allemachtig…
De tampons en maandverband zijn niet aan te slepen… Ik ben nu een week…
Ik hoop dat het gauw over is voor je becca…
Ik ben vandaag voor t eerst weer ongesteld geworden, vanmiddag begon het heel heftig, en nu heb ik t idee dat t alweer voorbij is :think:
Moet ik nu toch vandaag met de pil beginnen ??
ja 1 ste dag ongesteldheid pil weer slikken
helaas is het bij mij ook hefiger na mijn lattste zwangerschap
k ben nu 7 dagen ongetseld en voor de zwangerschap 5 dagen
Gisteren zoals ik al zei behoorlijk gebloed, nu niets meer maar des te meer buikpijn. Bah :oops:
We zijn nu 10 dagen verder en ik ben nog steeds ongesteld. Omdat ik vermoedde dat het aan de pil lag, ben ik daar mee gestopt en het is inderdaad minder geworden :thumbup: Maar nog niet over helaas…
@Becca wrote:
We zijn nu 10 dagen verder en ik ben nog steeds ongesteld. Omdat ik vermoedde dat het aan de pil lag, ben ik daar mee gestopt en het is inderdaad minder geworden :thumbup: Maar nog niet over helaas…
Ik zou dan toch even contact opnemen met de ha, want is het juist niet zo dat je door de pil minder gaat bloeden?
had ik gedaan, maar de huisarts zegt dat het normaal is
ook ik heb last van heftige bloedingen, de pakken maandverband vliegen er door. de eerst drie maanden van mijn menstruatie waren heel regelmatig qua cyclus en bij de laatste twee keer zat er bijna 40 dagen tussen! en mijn volgende menstruatie is nog niet in zicht, zou deze week moeten worden…
is wel ontzettend balen die megabloedingen, ik werk ook slaapdiensten en laatst was ik 's nachts mega doorgelekt. gelukkig had ik reserve spullen bij me…
combi onregelmatige cyclus+ megamenstruatie =
Woensdag mijn menstruatie begonnen na de bevalling… Had het veel erger verwacht… Maar baal wel weer dat het terug is… Vond het HEERLIJK 9 maanden geen opoe
Hier voor het eerst ongi geweest afgelopen week! (of iets wat daarvoor moest gaan). Volgens mij was het meer een soort waarschuwing van wat er komen gaat! :shock: (het was nu 3x niets zeg maar… :silenced: )
ik liep de 1e keren ook leeg.
Nou na 1,5 jaar gaat dat gelukkig wel beter, maar is wel veel erger dan voor de zwangerschap
hier was het de 1e keer toch echt niet heftig… :oops: Ik was op vanalles voorbereid zeg maar, maar 5 dagen gewoon wat verlies en verder niet…zat echt te twijfelen of dit het dan wel was! :think: :eh:
Maar het blijft nu verder stil…