Ik loop leeg

ben zondag weer ongesteld geworden ( na 40 dagen)en het lijkt wel of de sluizen weer zijn opengezet, ben onderhand al aan mijn derde pak maandverband toe :wall:

Hier gewoon een normale menstruatie. (wel wat iniminie stolseltjes)

Had niet eens buikkramp wat ik normaal wel heb.



Wel had ik een aantal dagen vantevoren een beetje genoeg van mezelf (mijn haar wilde niet, ik vond het maar stom, ik zag er niet uit, enz…), en dat had ik normaal gesproken ook altijd. Een aantal dagen voor de menstuatie zit ik niet lekker in mijn vel, en baal ik van alles wat er op mijn lijf zit.



Maar de pil slikken vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent? :think:



Ik heb netjes mijn menstruatie afgewacht, en ben gister begonnen.

Je hebt normaal toch ook je stopweek als je menstrueert?



En zo kon ik zelf kiezen op welke dag ik begon, en dus ook op welke dag van de week ik ongesteld ga worden.

@Anneke wrote:





Maar de pil slikken vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent? :think:



Ik heb netjes mijn menstruatie afgewacht, en ben gister begonnen…




Ik moest het doen van de huisarts,. Schijnt normaal te zijn als je begint.

@Becca wrote:

@Anneke wrote:




Maar de pil slikken vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent? :think:



Ik heb netjes mijn menstruatie afgewacht, en ben gister begonnen…




Ik moest het doen van de huisarts,. Schijnt normaal te zijn als je begint.




Zo moest ik het idd ook doen. Bij de eerste strip beginnen op de eerste dag van de menstruatie, strip afmeken, en dan gewoon de stopweek. Dan de 8ste dag weer beginnen met de nieuwe strip :wink:

Hier ook heel herkenbaar. Ik ben heel lang blijven vloeien na de bevalling van Jade. Had toen al het gevoel dat ik leeggliep. :roll: Er kwamen ook veel stolsels mee. :roll:



Net toen ik op het punt stond naar de gyn. te gaan, stopte het vloeien, om vervolgens vijf dagen later ongesteld te worden. :wall: :wall:

Mijn God … van zodra ik rechtstond voelde ik het lopen. :shock: Ik durfde bijna niet naar de winkel omdat ik bang was om door te lekken.

Ik had ook weer steeds veel stolseltjes mee.

Nu is he tna 8 dagen bijna weg en ik hoop alsnog maandag eens naar de gyn. te kunnen gaan. :wink: