Ik keek bij iemand naar binnen en toen zag ik KoK...

Geweldige actie!!!



Nou bij mij had je ook direkt binnen mogen komen hoor! Gezellig :thumbup:



Ik hou wel van zulke acties.



Gewoon lekker spontaan.

Hahaha lekker wijf ben je toch! Super actie!

Bij mij had je ook binnen mogen komen hoor, gezellig! :thumbup:

hahahaha Lydia super actie :mrgreen:

Typisch iets voor jou :angel:



Ik had je ook gelijk binnen gelaten :angel:

@dena wrote:

@Broekie wrote:
Ik vind het een beetje een rare actie eerlijk gezegd… achteraf gezien misschien grappig, maar ik denk dat ik op dat moment de deur voor je neus had dichtgeknald… :oops:



Ik zou nooit zomaar bij een wildvreemd iemand even aankloppen om te vragen om je elkaar misschien wel van KOK kent…



Afspreken met medekokkers doe ik overigens wel en dankzij marieke heb ik er weer een aantal bij leren kennen! :mrgreen:



Liefs, broekie




Vreemd dat mensen steeds minder spontaan worden als er zo gereageerd wordt… :roll:


Ach, ik had het persoonlijk wél leuk gevonden, maar smaken verschillen. Dat mag toch ook?

Leuk die reacties.

Maar noem me naief maar ik denk daar dus niet zo over na he…

Ben nogal impulsief aangelegd geloof ik. Niet dat ik brutaal of bijdehand ben, helemaal niet, maar ik denk meestal niet zo over dit soort dingen na :angel:



Kan me voorstellen dat anderen het wat raar vinden hoor.

dat noem ik nou lekker spontaan en wees er trots op

Nou ik vind het geweldig. Ik zou het niet durfen. Maar ik vind het een egweldige aktie. Ik had ook open gedaan hoor.

Leuk zeg! Ik weet niet of ik zelf aan zou bellen, maar als er iemand hier aan de deur zou staan zou ik het ook leuk vinden. :mrgreen:

Nou…wie wil er even naar het zuiden van Wales wandelen en op mijn deur kloppen? :mrgreen:

@Marietje wrote:

Jeetje, ik geloof dat ze blij mag zijn dat ze niet bij jou voor de deur stond. De deur dichtknallen :shock: :snooty:

Je kunt toch ook gewoon aangeven dat je het niet op prijs stelt, komt naar mijn idee wat vriendelijker over.

Maar goed, ieder z’n keus natuurlijk.




@dena wrote:
Vreemd dat mensen steeds minder spontaan worden als er zo gereageerd wordt… :roll:






Uhm Marietje… dat was figuurlijk bedoeld… ik ben niet zo onbeschoft om voor iemand de deur dicht te knallen… maar bij wijze van… Ik woon trouwens op de eerste verdieping, dus er kan niemand bij mij naar binnen kijken :wink: :lol: Dus daar hoef ik nergens bang voor te zijn!



Dena… Sommige mensen maken dingen in hun leven mee waardoor ze niet meer spontaan kunnen leven… ik ben lange tijd gestalkt geweest en werd meerdere malen bij mijn huis lastig gevallen… het is makkelijk om te oordelen over een antwoord wat iemand geeft… mijn antwoord was overigens heel spontaan hoor :mrgreen:



Ik ben blij voor Lydia dat haar spontane bezoekje door vele andere kokkers wel op prijs gesteld zou worden. Ik ik respecteer ook de mening van alle andere.



Geniet van de zondag!





Liefs, broekie

Hihi, ik had je ook binnengelaten, vind het leuk als mensen spontaan reageren, ik zie het meer als een soort van interesse tonen in de medemens, zo van heeee, wat leuk, jij ook daar? Als iemand er geen zin in heeft kunnen ze het toch afkappen met een kort praatje. Ik ben ook gespot door de buuf lang geleden doordat ik de namen van mijn kids had laten vallen en die zijn nogal opvallend, vond het wel leuk eigenlijk. Verder nooit kokker tegen gekomen hoewel ik op de één of andere manier verwachtte Marlous een keer tegen het lijf te lopen (2 jaar geleden ofzo), we kwamen als ik haar verslagen las toch wel regelmatig op dezelfde locaties in Amsterdam maar ik heb nooit wat gezien :mrgreen:



Yvonne

@Broekie wrote:

@Marietje wrote:
Jeetje, ik geloof dat ze blij mag zijn dat ze niet bij jou voor de deur stond. De deur dichtknallen :shock: :snooty:

Je kunt toch ook gewoon aangeven dat je het niet op prijs stelt, komt naar mijn idee wat vriendelijker over.

Maar goed, ieder z’n keus natuurlijk.




@dena wrote:
Vreemd dat mensen steeds minder spontaan worden als er zo gereageerd wordt… :roll:






Uhm Marietje… dat was figuurlijk bedoeld… ik ben niet zo onbeschoft om voor iemand de deur dicht te knallen… maar bij wijze van… Ik woon trouwens op de eerste verdieping, dus er kan niemand bij mij naar binnen kijken :wink: :lol: Dus daar hoef ik nergens bang voor te zijn!



Dena… Sommige mensen maken dingen in hun leven mee waardoor ze niet meer spontaan kunnen leven… ik ben lange tijd gestalkt geweest en werd meerdere malen bij mijn huis lastig gevallen… het is makkelijk om te oordelen over een antwoord wat iemand geeft… mijn antwoord was overigens heel spontaan hoor :mrgreen:



Ik ben blij voor Lydia dat haar spontane bezoekje door vele andere kokkers wel op prijs gesteld zou worden. Ik ik respecteer ook de mening van alle andere.



Geniet van de zondag!





Liefs, broekie




Hoi Broekie,



Ik besef dat er soms een verhaal achter een antwoord kan zitten :oops: Ik had het alleen niet als ‘figuurlijk’ gelezen…het stond er zo ‘hard’

Jij ook een fijne zondag hoor :-*



M-tje

Ik moet er wel om lachen eigenlijk!



Nu staat mijn pc op de 1e verdieping, dus niemand ziet me zitten, maar ik had wel heel erg raar gekeken ja! Waarschijnlijk had ik je ook niet binnen gevraagd, omdat ik te overdonderd zou zijn :mrgreen:



Maar nu ik weet dat zulke dingen kunnen gebeuren, zorg ik dat de koffie klaar staat (of ik doe de gordijnen dicht :mrgreen: )

@Becca wrote:

Ik moet er wel om lachen eigenlijk!



Nu staat mijn pc op de 1e verdieping, dus niemand ziet me zitten, maar ik had wel heel erg raar gekeken ja! Waarschijnlijk had ik je ook niet binnen gevraagd, omdat ik te overdonderd zou zijn :mrgreen:



Maar nu ik weet dat zulke dingen kunnen gebeuren, zorg ik dat de koffie klaar staat (of ik doe de gordijnen dicht :mrgreen: )






Ik denk dat Broekie dit gevoel dus ook overvallen is… dat het weinig te maken heeft met spontaniteit of een gebrek daaraan… maar er zijn mensen die daar dus zo van schrikken dat ze dus letterlijk de deur dichtslaan… om zich een half uur laten te beseffen: oww wat heb ik gedaan… had haar best binnen kunnen vragen… :angel:

Sja, dat zou ik ook wel hebben hoor! Ik waardeer de spontane actie en ik zou even heel gezellig met je bij de deur staan teuten om dan vervolgens als je weer weg bent te denken: “hmmm… Misschien had ik je wel even binnen kunenn laten” hiihi…

@faizaa wrote:

@Becca wrote:
Ik moet er wel om lachen eigenlijk!



Nu staat mijn pc op de 1e verdieping, dus niemand ziet me zitten, maar ik had wel heel erg raar gekeken ja! Waarschijnlijk had ik je ook niet binnen gevraagd, omdat ik te overdonderd zou zijn :mrgreen:



Maar nu ik weet dat zulke dingen kunnen gebeuren, zorg ik dat de koffie klaar staat (of ik doe de gordijnen dicht :mrgreen: )






Ik denk dat Broekie dit gevoel dus ook overvallen is… dat het weinig te maken heeft met spontaniteit of een gebrek daaraan… maar er zijn mensen die daar dus zo van schrikken dat ze dus letterlijk de deur dichtslaan… om zich een half uur laten te beseffen: oww wat heb ik gedaan… had haar best binnen kunnen vragen… :angel:




Precies!!! :lol:

Mijn excuses als het er ‘hard’ uit kwam… zo was het echt niet bedoeld… maarja typen zit op zich weinig emotie achter en dingen kunnen snel verkeerd begrepen worden, maar ach als het maar gezellig was toch?! :-*



Trouwens een heerlijke zondag gehad (wilde ik even kwijt)



Liefs, broekie

@yvon wrote:

…hoewel ik op de één of andere manier verwachtte Marlous een keer tegen het lijf te lopen…
hihi, die ben ik dus wel een keer tegen t lijf gelopen in de AH inmiddels al zeker 2 jaar terug.



Lydia, strakke actie , maar hoe wist je zeker dat het KoK was, de meeste forumsoftware ziet er hetzelfde uit.

Dat is denk ik waarom ik niet zou aanbellen, want ik ga er eigenlijk altijd vanuit dat ik het mis heb :oops: .

lydia je bent gewoon heerlijk jezelf geweest op dat moment en daar is zeker niks mis mee heb er leuke herinneringen aan hoor.







“dat is de deur naar het toneel mevrouw Ja dat weet ik ook wel”

Wat een hylarisch verhaal zeg. Moet er echt om lachen. Zou het zelf nooit gedurfd/gedaan hebben. Had je overigens wel binnengelaten. Helaas komt hier nooit iemand langs het raam gelopen. Lopen ze daar wel, vind ik het eng (woon nogal afgelegen).



Maar weer iets om over na te denken: waarom zijn we toch allemaal zo gereserveerd tegenwoordig. Weinig ruimte voor een ander. Soms waren de dingen ‘vroeger’ toch wel aangenamer. Nu heeft iedereen het TE druk met (over) leven.

het zou mij ook niet zo rap gebeuren, dat mensen zien waar ik op internet zit… mijn puter staat namelijk niet in de buurt van het voorraam(ja achter wel, maar daar is de tuin)



Toch wel strakke actie lydia