Ik keek bij iemand naar binnen en toen zag ik KoK...

haha , super spontaan zeg, dat zou ik echt noooooit durven!!

:lol:

:lol: Leuk hoor!

Ik vind dit een super verhaal.

Lydia, als je in Belgie voorbijkomt. Bel maar aan zal wel een keteltje thee maken.

Ik weet niet of ik dit zou durven maar ik vind het echt super.

als ik door Maastricht loop en ik zie mensen met een kinderwagen denk ik vaak Zouden die ook op KOK zitten? Tot nu toe heb ik er nog geen herkend.

Groeten

Isle

@lydia wrote:

Leuk die reacties.

Maar noem me naief maar ik denk daar dus niet zo over na he…

Ben nogal impulsief aangelegd geloof ik. Niet dat ik brutaal of bijdehand ben, helemaal niet, maar ik denk meestal niet zo over dit soort dingen na :angel:

Kan me voorstellen dat anderen het wat raar vinden hoor.

Whahahhahah Geweldig… :mrgreen: wat heb je tegen haar gezegd?? :mrgreen: :stuck_out_tongue: Lekkere impulsieve actie. :thumbup:

ik ben op een hondenshow ook al eens op iemand afgestapt die ik van een ander forum älleen van een foto kende. Zij sond op dat moment ook zo van : " uuuuhhhhhhhhhhh , o ja" :think: 8)

@Linda25 wrote:

@lydia wrote:
Leuk die reacties.

Maar noem me naief maar ik denk daar dus niet zo over na he…

Ben nogal impulsief aangelegd geloof ik. Niet dat ik brutaal of bijdehand ben, helemaal niet, maar ik denk meestal niet zo over dit soort dingen na :angel:

Kan me voorstellen dat anderen het wat raar vinden hoor.

Whahahhahah Geweldig… :mrgreen: wat heb je tegen haar gezegd?? :mrgreen: :stuck_out_tongue: Lekkere impulsieve actie. :thumbup:

ik ben op een hondenshow ook al eens op iemand afgestapt die ik van een ander forum älleen van een foto kende. Zij sond op dat moment ook zo van : " uuuuhhhhhhhhhhh , o ja" :think: 8)

Ik zei gewoon “jij zit op kok”.

En dat kon idd zien door het raam, niet elke forumsoftware heeft Junah bovenin staan :wink: of is het Junah niet bedenk ik me nu?

En Marisca :mrgreen:

Joop vd Ende heb ik ook nooit gesproken :angel: en Ernst Jansz heb ik ook niet geplaagd met het feit dat hij in ónze kleedkamer zat toch :angel:

oh wat was ik erg… :oops: Dit aankloppen was nog niks bedenk ik me nu :oops: