Ik keek bij iemand naar binnen en toen zag ik KoK...

he lachen zeg, goeie actie!! :lol:

haha… die is inderdaad leuk!

Denk dat ik ook wel zoiets had gedaan… Op de ramen geklopt ofzo en dan roepen KOK met de duim omhoog, haha!!

My goodness :o Dat heb je echt gedaan he ? Ik vind het een beetje bizar. Als ik langs een huis zou lopen en iemand KOK zou zien lezen, zou ik echt niet gaan aanbellen om “Hallo medekokker” te zeggen… :think:

Eerlijk gezegd vind ik het raar…

Ik vind het heel stoer van je!! :thumbup:

Gewoon lachuh :mrgreen:



M-tje

Wat een GEWELDIGE actie :clap: :clap: :clap:

staande ovatie hoor lydia :lol:

dat noem ik nog eens spontaan zijn :thumbup:

Ben ook wel nieuwsgierig idd of we haar kennen :lol: :lol:

Ik vind het een beetje een rare actie eerlijk gezegd… achteraf gezien misschien grappig, maar ik denk dat ik op dat moment de deur voor je neus had dichtgeknald… :oops:



Ik zou nooit zomaar bij een wildvreemd iemand even aankloppen om te vragen om je elkaar misschien wel van KOK kent…



Afspreken met medekokkers doe ik overigens wel en dankzij marieke heb ik er weer een aantal bij leren kennen! :mrgreen:



Liefs, broekie

Euhm schoen…ze heeft zich al bekend gemaakt…tis Anne :mrgreen:

@Broekie wrote:

Ik vind het een beetje een rare actie eerlijk gezegd… achteraf gezien misschien grappig, maar ik denk dat ik op dat moment de deur voor je neus had dichtgeknald… :oops:



Ik zou nooit zomaar bij een wildvreemd iemand even aankloppen om te vragen om je elkaar misschien wel van KOK kent…



Afspreken met medekokkers doe ik overigens wel en dankzij marieke heb ik er weer een aantal bij leren kennen! :mrgreen:



Liefs, broekie




Jeetje, ik geloof dat ze blij mag zijn dat ze niet bij jou voor de deur stond. De deur dichtknallen :shock: :snooty:

Je kunt toch ook gewoon aangeven dat je het niet op prijs stelt, komt naar mijn idee wat vriendelijker over.

Maar goed, ieder z’n keus natuurlijk.

@Marietje wrote:

Euhm schoen…ze heeft zich al bekend gemaakt…tis Anne :mrgreen:




hmmmmmmmmm moet nog beter lezen dus :think:

Nee de deur dichtknallen zou ik ook nooit doen. Kom maar op de koffie of thee, ik laat je wel binnen hoor. Zo gastvrij zijn we hier in Drenthe zeker wel ! En het is dan ook vast gastvrijgezellig :thumbup: Ik zou alleen nooit zomaar even bij iemand aanbellen omdat ik diegene op KoK zie surfen…

Lydia hahahhaaa… stoere vrouw… :inlove: gekkerd, lekker spontaan aanbellen… ik had je zeker binnengelaten… hou wel van zo’n gekke spontane acties… heerlijk als mensen zo zijn…

Iedereen is zo op zichzelf tegenwoordig… ik mis de spontaniteit vaak en kom ook weleens een vreemd iemand tegen waarmee ik vervolgens een half uur mee sta te kletsen… Dus ik vind het top! :thumbup:

woehaahahaahah ik zie het al helemaal voor me



nok nok,

hoiiiiiii ! ik moest kloppen want de bel doet het niet en

ik zag dat je kok had aan staan en dacht kom laat ik eens even gedag zeggen :mrgreen:



echt wel stoerrrr



groetjes renate

ik vind het ook wel een super stoere actie. Kom hier maar een keer gluren, lijkt me wel gezellig :wink:

Stoer!! Ik zou het nooit en te nimmer durven maar oh echt wel leuk vinden als iemand zo bij mij aan zou kloppen!! lachuu

Zou het ook nooit durven hoor.



Stond al met mijn mond vol tanden toen Karin2 me een keer aansprak in de Prenatal omdat ze me van het forum herkende :silenced: .

Whoehaha, geweldig! Zou het zelf nooit bedacht hebben, maar ik had je zeker binnengelaten. (Na de verbazing)



Let op: dit wordt een nieuw onderdeel van KOK…kijk overal naar binnen en speur KOK’ers op. Wie er de meeste vindt! :mrgreen:

Dan zal ik voortaan aan de andere kant van de tafel gaan zitten, kun je van buiten af goed zien dat ik aan het kok’ken ben.



Lydia, stoer actie!! :clap:

Als iedereen daar nou een beetje van had, was de wereld misschien een beetje humoristischer…

@Moosje wrote:

Als iedereen daar nou een beetje van had, was de wereld misschien een beetje humoristischer…




:clap: :clap: :clap:



M-tje

@Broekie wrote:

Ik vind het een beetje een rare actie eerlijk gezegd… achteraf gezien misschien grappig, maar ik denk dat ik op dat moment de deur voor je neus had dichtgeknald… :oops:



Ik zou nooit zomaar bij een wildvreemd iemand even aankloppen om te vragen om je elkaar misschien wel van KOK kent…



Afspreken met medekokkers doe ik overigens wel en dankzij marieke heb ik er weer een aantal bij leren kennen! :mrgreen:



Liefs, broekie




Vreemd dat mensen steeds minder spontaan worden als er zo gereageerd wordt… :roll: