Ik keek bij iemand naar binnen en toen zag ik KoK...

Hahahahaha geweldig! Wat een lef trouwens ook zeg! :mrgreen:

@Rebecca* wrote:

Hahahahaha geweldig! Wat een lef trouwens ook zeg! :mrgreen:




Daarom heet Lev ook Lev :wink: nee hoor.



Ik ben niet binnengestapt hoor, zo erg ben ik nou ook weer niet :angel:
bizarre actie en stoer Anne dat je haar hebt binnengelaten hahaha.


Nou binnengelaten....Eigenlijk heb ik haar gewoon op de stoep laten staan :oops: :doh:
Ik was nogal flabbergasted namelijk :shock:, bedacht me pas later dat ik haar best even binnen had kunnen vragen :oops: :mrgreen:

@anne75 wrote:

uuhhmmmm, Ja dat was ik! :mrgreen:



Dacht ik gisterenavond even lekker met het laptopje op schoot mee te lezen met de juni-mama’s, wordt er aangeklopt (bel deed het niet) en stond Lydia daar! Ik werd er helemaal verlegen van…

Die had natuurlijk gedacht een ‘diehard’-KoKker gevonden te hebben :lol: haha, dat ben ik ook wel, lees veel mee, maar reageer niet zoveel :oops: Dus het klopt dat ze me niet kent.



Maar ik vond het een leuke actie hoor :thumbup: Zo impulsief ben ik zelf niet! Het was een echt gevalletje: virtual reality meets real life :mrgreen:



Lydia, Ik herkende je trouwens pas toen je je naam zei (kijk ook weleens op het showforum :smiley: ).




Hahaha echt leuk!

Geweldig! Ik geloof niet dat ik het zelf zou durven…Maar ik zou het wel leuk vinden als iemand dat bij mij zou doen als ze voorbij loopt en ziet dat ik aan het KoK-ken ben!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@anne75 wrote:

bizarre actie en stoer Anne dat je haar hebt binnengelaten hahaha.




Nou binnengelaten…Eigenlijk heb ik haar gewoon op de stoep laten staan :oops: :doh:

Ik was nogal flabbergasted namelijk :shock:, bedacht me pas later dat ik haar best even binnen had kunnen vragen :oops: :mrgreen:




Ow op de stoep laten staan hahaha. Dat kan natuurlijk ook, wilde gok als ze nog een keer aan je deur staat ga je thee zetten 8) :lol: ?

lydia is stoerrrrr



en anne; kan me voorstellen dat je overdonderd bent als je ineens mevr kletskous aan de deur hebt staan





weer een schte lydia actie :inlove:

wat leuk… :thumbup: wat je zoal ziet als je bij mensen binnenkijkt he?

:mrgreen: Haha geniaal!

Ow op de stoep laten staan hahaha. Dat kan natuurlijk ook, wilde gok als ze nog een keer aan je deur staat ga je thee zetten ?



Yep, :lol: :lol: :lol:

Nou ik zou Lydia ook gewoon binnen laten hoor! :mrgreen:



Top actie! :clap:

hahahahaha, wat een giller :lol:

Geweldig!!

Lydia :thumbup: had een actie van mij kunnen zijn :lol:

Echt leuk!

Anne kan me voorstellen dat je ff in shock was :mrgreen:

zucht lydia… wordt jij ooit volwassen :mrgreen:

nah doe maar niet… dat ouwe taart neem ik terug

hihihihihihihi koelllllllll 8) :mrgreen:

WHAHAHA ik lig hier in een deuk! :lol: :mrgreen:

wat een goede actie, Lydia :thumbup: Bij mij mag je ook altijd aankloppen hoor als je mij ziet kokken :mrgreen: maar ik kan me voorstellen dat Anne zeer verbaasd was…

:lol: :lol:

Klim je ook weleens op ladders om bij Utrechtse bovenwoningen naar binnen te gluren Lydia?
ik zal voor de zekerheid maar vast thee gaan zetten :shifty:

en dan sta je daar… wat zeg je dan??? ik zag dat je kok aan had staan :shock:



vind het wel een super actie hoor :mrgreen: