Ik kan het niet geloven, maar toch is het zo, ik ben zwanger

danje wel jane, wij kunnen het zelf ook nog altijd niet geloven, morgen moet ik weer bloed laten trekken, morgen avond heb ik de uitslag, zodra ik die heb zet ik die hier weer bij op. vrijdag was die 126 dus alles perfect.

gefeliciteerd. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

van mij ook een dikke proficiat, maar dat wist je al hé!!!

danje wel karin.



Nadra, ja dat wist ik al,maar vindt het nog altijd heel leuk om te horen.

Anneke, gefeliciteerd!!! Wat leuk!

En bijzonder dat je ondanks de lage kansen toch dit wonder mag meemaken.



Waarom ben je bang voor de reaktie van je ouders?

dankje SeeSeeEm, ben nu niet meer bang, heb het hen al verteld, maar zal je even uitleggen waarom.



Kirsten en Ellen zijn niet van mijn huidige man en toen ik zwanger was van Evelien hebben mijn ouders gezegt, je bent niet wijs, weet je wel wat dat dat is 3 kindjes, maar goed, dat is goed gekomen, heeft wel even geduurd, maar toch. toen hebben ze ook gezecht zorg maar dat je niet weer zwanger geraakt, want weet niet hoe dat je dat dan gaat klaarspelen.



ja en nu ben ik dus zwanger, toen ik het mijn moeder vertelde kreeg ik als eerste reactie van " tis toch nie waar zeker" ik heb toen gezecht van laat het eerst even bezinken en reageer later, wij willen dit kindje echt en wij zijn gelukkig.



nu reageren ze heel normaal en zijn toch blij. gelukkig maar.

je verhaal klinkt bekend, misschien had je het ook al eens verteld bij moeder van 3 kinderen?



maar fijn dat ze normaal en blij reageerden!

dat zou heel goed kunnen hoor, weet het zelf ook niet meer, ik kan nog ondhouden van 12u tot s’middags :oops:

even laten weten



alles is goed met de zwangerschap



HCG waarden waren en zijn:



vrijdag 134

maandag 472

woensdag 1141



dus is geen bbm, je kan niet geloven hoe gelukkig wij zijn, er kan nu bijna niks meer mislopen zei de dokter, maar we moeten natuurlijk altijd afwachten he, maar ben toch oo zoo gelukkig :dance: