Ik kan het niet geloven, maar toch is het zo, ik ben zwanger

ik had nooit meer verwacht dat ik zwanger zou worden, ik had maar 5% kans op jaarbasis en ja hoor ik ben zwanger en dat heeft de huisdokter ook nog een bevestigd, Kirsten, Ellen en Evelien krijgen een brusje erbij :dance:

GEFELICITEERD!!!

Yahoeeeeeeeeeee :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Onwijs zeg!!! Super!!!



Gefeliciteerd!!!



(waarom was de kans zo klein? Ff een nieuwsgierig vraagje :oops: :oops: )

@Joepie wrote:





(waarom was de kans zo klein? Ff een nieuwsgierig vraagje :oops: :oops: )






omdat ik een bbm heb gehad juist voor in zwanger was van Evelien en ben dus 1 eileider kwijd, dat is nog niet alles, na dat Evelien geboren was heb ik de NUVA-ring gebreukt en die had een heel raar effect op mijn eileider, dus was niet meer mooi strak zoals het hoort, maar heel slap en ze dachten dus dat ik door die slappe eileider (eigenlijk) nooit meer zwanger zou worden, nou mooi mis ik ben het toch :mrgreen:

@Dol Gelukkig wrote:

@Joepie wrote:




(waarom was de kans zo klein? Ff een nieuwsgierig vraagje :oops: :oops: )






omdat ik een bbm heb gehad juist voor in zwanger was van Evelien en ben dus 1 eileider kwijd, dat is nog niet alles, na dat Evelien geboren was heb ik de NUVA-ring gebreukt en die had een heel raar effect op mijn eileider, dus was niet meer mooi strak zoals het hoort, maar heel slap en ze dachten dus dat ik door die slappe eileider (eigenlijk) nooit meer zwanger zou worden, nou mooi mis ik ben het toch :mrgreen:




Zo hee…das dan inderdaad wel heeeeeeeeeeeeeeeel bijzonder!!!



Een extra grote verrassing dus!!! :inlove: :inlove: :inlove:

ja dat is het zeker, was jullie vergeten te bedanken :oops: , slaan de hormonen nu al tilt??? :?

Groot wonder…



Gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst,

liefs bianca

zohee dat is gaaf zeg!!

gefeliciteerd!

dankje dames het is echt een wondertje dat nu in mijn buik groeit, ik kan me niet uitdrukken hoe gelukkig we zijn en ja nu maar hopen dat het goed zit, maar ben vandaag naar de dokter geweest en zit op schema, maandag en woensdag weer bloed laten trekken en dan weten we het zeker :pray:

Je nick name zegt het al. DOL GELUKKIG!!!

Van harte gefeliciteerd met jullie wondertje.

Gefeliciteerd!!! Een hele fijne zwangerschap toegewenst! :inlove: :-*

dankje wel dames, vindt het echt fijn van die felicitatie’s dankje

gefeliciteerd

:dance: :inlove: G E F E L I C I T E E R D :inlove: :dance:



Dat klinkt echt als een groot wonder zeg!

En aan je afbeelding links te zien heeft dit Brusje drie hele mooie zussen! :inlove:

Hey Anneke



Meid gefeliciteerd zeg :inlove: geniet van je wondertje.



kus chantal :-*

PROFICIAT !

:: Gefeliciteeeeeerd!!! :mrgreen: ::

Gefeliciteerd!! :dance: :-*

Gefeliciteerd en wat een wonder inderdaad!!

Geniet ervan!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: