Ik kan het niet geloven, maar toch is het zo, ik ben zwanger

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Gefeliciteerd! :dance:

Wat een goed nieuws :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd :inlove:

Van Harte Gefeliciteerd meid!! :dance: Zo zie je maar weer dat de wonderen de wereld niet uit zijn :clap:



ik hoop dat alles goed blijft gaan :pray: geniet ervan :-*

wow



GEFELICITEERD!!!

Gefeliciteerd!!

dames dankje wel voor de fijne felicitatie’s, wij zijn echt in de wolken met deze zwangerschap.

Anneke, wat super!!! Een dikke proficiat!!! :-*

Gefeliciteerd :dance: !!

dankje wel Vicky, hoe is het nu met Kaylee???

@Dol Gelukkig wrote:

ik had nooit meer verwacht dat ik zwanger zou worden, ik had maar 5% kans op jaarbasis en ja hoor ik ben zwanger en dat heeft de huisdokter ook nog een bevestigd, Kirsten, Ellen en Evelien krijgen een brusje erbij :dance:




Heeeeeeeeeeel erg super dat je zwanger bent en dank je wel voor al je lieve PB’s.

Ik ga hard voor je duimen deze week :-*

@Wawa wrote:

@Dol Gelukkig wrote:
ik had nooit meer verwacht dat ik zwanger zou worden, ik had maar 5% kans op jaarbasis en ja hoor ik ben zwanger en dat heeft de huisdokter ook nog een bevestigd, Kirsten, Ellen en Evelien krijgen een brusje erbij :dance:




Heeeeeeeeeeel erg super dat je zwanger bent en dank je wel voor al je lieve PB’s.

Ik ga hard voor je duimen deze week :-*




Ik ook voor jou hoor, en dat is graag gedaan, ik leef met je mee, suc6 meid ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ontzettend hard voor jou

@Dol Gelukkig wrote:

dankje wel Vicky, hoe is het nu met Kaylee???




Alles gaat eindelijk goed hier :inlove: We genieten van onze kleine meid :wink: :inlove:

Vicky je kan niet geloven hoe gelukkig dat mij dat maakt om dat te horen, ik kan jullie bij februari dreumesen gewoon niet volgen, op 1 uur tijd soms 5 pagina’s, sorry, maar dat kan ik echt niet volhouden hoor, ben echt blij dat het eindelijk allemaal goed gaat :dance:

@Dol Gelukkig wrote:

Vicky je kan niet geloven hoe gelukkig dat mij dat maakt om dat te horen, ik kan jullie bij februari dreumesen gewoon niet volgen, op 1 uur tijd soms 5 pagina’s, sorry, maar dat kan ik echt niet volhouden hoor, ben echt blij dat het eindelijk allemaal goed gaat :dance:




Ik schrijf niet meer mee met de feb. mama’s :wink: :-*

Heee van harte!!

Van harte gefeliciteerd!

Joehoe!!! Gefeliciteerd!!! :mrgreen: :mrgreen:

dank jullie wel dames, voel me heel goed en hoop dat mijn ouders nu ook nog een beetje normaal gaan reageren, mijn schoonouders zijn reuze blij, maar mijn ouders dat is een andere vraag, ben er bang voor.

wat een wonder zeg leuk om te lezen.



Van harte gefeliciteerd.



groetjes jane