Ik kan het niet geloven, maar het is eindelijk gelukt!

Hallo lieve allemaal,



Ik ben al een poosje niet op dit forum geweest, omdat ik het te moeilijk vond er steeds mee geconfronteerd te worden dat anderen wel zwanger werden of dat anderen er net zoveel moeite mee hadden. Nu heb ik dan eindelijk goed nieuws. We krijgen een baby’tje! :smiley: :smiley:



In juli dit jaar hebben we besloten de KI behandelingen een poosje stop te zetten en ons op andere dingen te richten. Natuurlijk heb ik altijd in mijn achterhoofd nog wel aan een mogelijke zwangerschap gedacht, maar wel minder. Ik kon mijn geluk niet op afgelopen maandag toen ik de zwangerschapstest aflas. Ik weet, het is nog pril. Maar ik kan het wel van de daken schreeuwen! Ik hoop dat velen van jullie ons binnenkort zullen volgen. Veel su6 en sterkte met alles wat jullie nog te wachten staat. Ik hoop dat jullie samen met mij (en mijn kerel natuurlijk) hopen op een goede zwangerschap met resultaat over ongeveer 36 weken een gezond kindje op de wereld te zetten.



Veel liefs van Daniëlle :-* :-*



Daan,



VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!



Geniet ervan! Het gaat sneller voorbij dan je denkt!



Liefs,

Moon

jaaa van harte gefeli!!!

geniet er lekker van

Van harte gefeliciteerd!!! Ik wens je een fantastische zwangerschap toe en een prachtige bevalling.



Liefs Stephanie

He! SUPER!!! Gefeliciteerd!!! Ook voor hubbie :wink:



:-* :-* :-*

Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat er een maar een gezond baby’tje in je buik mag groeien!!!

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

gefeliciteerd met je zwangerschap





groetjes ingrid

gefeliciteert :dance:

te gek zeg !

heel veel plezier met je zwangeschap…

:inlove:

geniet er lekker van, jullie hebben t verdient !

van harte gefeliciteerd!!!

geniet ervan.



groetjes annie

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat en je over 36 weken een lief klein gezond babytje in je armen hebt

Sopje

Van harte gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws zeg… klim maar snel op die roze wolk!!

Van harte gefeliciteerd! :!: :-* Ga er lekker van genieten!



Groetjes

Rennic

Gefeliciteerd! Super! :dance: :dance:

Daan van harte gefeliciteerd wij zijn erg blij voor je en hopen dat je er van mag gaan genieten

Het is je echt gegunt meid

Hoi daan



Van harte gefeliciteerd geniet er lekker van



gr marientje

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Ik had ook niet anders verwacht!! :-* :-*



Ik voel me nog steeds heel erg goed, gek hè? Je verwacht misschien misselijk etc. te zijn. Ik heb wel af en toe een wat zeurderig gevoel in de onderbuik en ben sneller moe, lig er 's avonds veel vroeger in (mijn bed…), maar verder gaat het prima. Ik mag geloof ik wel in mijn handjes knijpen!!! :slight_smile:



Ik moet 12 december a.s. naar de gyn om te kijken of alles okee is daar binnen. Dat vind ik nog wel erg spannend! Mijn mam is helemaal in de zevende hemel met het nieuws. Heeft al verschillende spulletjes gehaald enzo. Hartstikke lief natuurlijk, maar ik wacht liever 12 december af, en daarna ga ik los!! Hahaha :lol: :stuck_out_tongue:



Ik laat jullie daarna (na 12 dec.) nog even weten hoe het is gegaan!



Liefs Daan



gefeliciteerd en geniet ervan :dance:

Van harte en laat ons weten hoe het 12 decemeber is gegaan he???



Succes