Ik kan het niet geloven, maar het is eindelijk gelukt!

Beetje laat maar als nog :

Gefeliciteerd!

:dance:

Hallo lieve allemaal,



Ik heb helaas slecht nieuws. Vorige week bij de gyn werd ons verteld dat het vruchtje zich niet goed ontwikkeld, en het zeker zal resulteren in een miskraam :cry: :cry: . Ik heb daar deze week op gewacht, maar er komt nog niks. We hebben met de gyn afgesproken dat we het dan volgende week weg laten halen. Ik wil niet de kerstdagen en oud&nieuw in gaan met het idee dat er nog steeds iets in me zit, wat toch niet goed is.



Deze week is al vreselijk geweest, want je weet niet wat je moet verwachten, dus om dit misschien nog weken te hebben, dat wil ik niet. Dus deze week wordt het weggehaald onder narcose. Daar zie ik ook wel een beetje tegenop, maar ik heb van mensen on me heen gehoord dat de ingreep op zich reuze meevalt. Emotioneel wel zwaar, maar lichamelijk minder belastend, als wanneer je wel een echte miskraam krijgt.



Getsie!!! Wat een k#tweek :evil: :frowning: !! Sorry…



Liefs Daan

Lieve Daan



Wat vreselijk voor je.



Heel veel sterkte :-*

Hai Daan,



wat een vreselijk nieuws. Eerst wordt je verrast met super goed nieuws en nu is het mis. Ik hoop dat je curettage mee zal vallen zodat het lichamelijk zo pijnloos mogelijk wordt.

Als je het van je af wilt schrijven kan dat hier altijd ook bij vlinderpraat zul je altijd iemand vinden die je verhaal leest en je met raad helpen.

Heel erg veel sterkte en ook voor je man!

Lieve Daan, wat verschrikkelijk voor jullie… Eindelijk zwanger en dan dit. Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe de komende dagen.



Er is misschien wel 1 positief lichtje in deze donkere tijd; je lichaam weet nu hoe het is om zwanger te zijn. De volgende keer zal het makkelijker gaan. Vrienden van mij hebben ook via KI een zoontje gekregen, en toen ze nog een kindje wilden, hadden ze voor het weekend van de gyn groot groen licht, negen maanden later werd hun dochter geboren. Zonder KI. Het is een heel klein lichtje, maar wel een positieve.



Heel erg veel sterkte, neem de tijd en de rust om het een plaatsje te geven. Vraag of het mogelijk is om het vruchtje mee naar huis te mogen nemen en het zelf te begraven in de tuin of op een andere plaats. Als je je daar prettig bij voelt dan.



Hier zijn grote schouders voor je om op uit te huilen,



Dikke knuf :-*

Daan,



Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jou en je man sterkte en kracht voor de komende tijden. Ik hoop voor je dat de ingreep meevalt. Neem de tijd om dit verlies te verwerken.



Annamarie

Wat een vreselijk nieuws! :cry:

Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

wat erg voor jullie zeg. heel veel sterkte. :**:

Oh, Danielle, wat verschrikkelijk kl@te! Je was zo blij en je had er zo lang op gewacht!



Heel veel sterkte meid!

Daantje,



Heel veel sterkte



gr marientje

Ach meis… wat naar :frowning: !! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Zo val je van een roze wolk in een diep gat. Laat je nog wel een echo maken voor ze je cureteren… je weet het nooit!?!

Daantje



Heel veel sterkte! Ik leef oprecht met jullie mee…



Groetjes



Ami :cry: