Ik kan dat mens wel schoppen!!!

Gisteren zagen we op een site DE KAST! Die we al jaren willen hebben. Gratis op te halen, alleen: aan de andere kant van het land.

We hebben er goed over nagedacht en besloten dat als we het niet zouden doen, we spijt zouden krijgen.

Die mevrouw gebeld of hij er nog was en we konden komen. Vrouw helemaal blij dat zij hem op tijd kwijt was en afgesproken voor die avond.

Gezegd dat we van ver moesten komen en we rond half acht daar zouden zijn.

Staan we daar om 19.40 voor de deur: IS ER NIEMAND THUIS!!!

Ik haar mobiel bellen, is ze aan het shoppen bij de Ikea. Ben met 15 minuutjes thuis zegt ze. Na dik 20 minuten gewacht te hebben, weer gebeld. Ze stond nog voor de kassa maar had haar grote zoon gebeld, die zou met 5 minuten bij ons zijn. Na nog eens 25 minuten was er nog niemand!

Toen heb ik haar boos gebeld en gezegd dat ze de kast ergens kon steken war de zon niet schijnt en het geen stijl vond.

Jaja,ze kwam eraan… Ik zei, dan zijn wij weg, je bekijkt het maar.

Ik was ZOOOO BOOS. Stom mens, is toch niet normaal?

Als ze er geld voor had gekregen dan was ze vast snel genoeg geweest.

Spreek je af met mensen en staan ze lekker gezellig bij de Ikea te winkelen, terwijl ze waarschijnlijk weten dat jullie van ver moeten komen, echt geen stijl :snooty:

auw…

maar soms is het bij ikea echt een drama hoor,

heb daar zelf ook een keer 30 min moeten wachten,

dacht snel even heen en weer te gaan…

miss. dacht ze wel,

even snel wat anders halen voordat die kast weg is…

maar goed jullie heb een eind moeten rijden,

en dan zou ik ook enorm balen :thumbdown:

Nou, dat is idd geen stijl!! :shock:

Flinke rij geweest dan bij de ikea :think: als ze daar al was…

Vraag me wel af wat zij er aan had om er niet te zijn? Raar verhaal, zonde van je tijd. En jammer dat je je kast niet hebt…

Als ik om half acht een afspraak had/mensen thuis verwachtte, zou ik het niet in mijn hoofd halen na het avond eten nog weg te gaan of als ik al weg zou zijn, zou ik zorgen dat ik om 19:15u thuis was!

En dan kom je ook nog van ver…!

nou zeg! Inderdaad erg onbeleefd van die vrouw, helemaal omdat ze weet dat jullie van ver moesten komen. En je dan een uur laten wachten, tssss :naughty:

die was natuurlijk een nieuwe kast aan het shoppen bij de IKEA om het gat te dichten die zou gaan ontstaan :mrgreen: zit zij nu mooi met een probleem,… 2 kasten en geen plaats :wink:

Maar ik vind het echt NOT DONE dat ze er niet was op de afgesproken tijd.

Was het in Groningen/friesland/Drenthe? ga ik die kast even voor je scoren,… heb JIJ je kast en hoef je haar niet meer onder ogen te komen! Als hij dan in mijn auto staat, schop ik haar ook nog even namens jou :angel:

Tja lullig en misschien niet normaal, maar als je nog even had gewacht had je wel je kast gehad, voor niets.

Ik denk dat jij nu harder baalt dan zij, zij heeft in ieder geval wel haar nieuwe kast.

En jij hebt een lange rit achter de rug bijna een uur gewacht en nu heb je nog niets.

Dat lijkt me inderdaad vreselijk irritant.

Niet heel erg fatsoenlijk ook…

Waarschijnlijk had ik die vrouw in gedachten al dubbelgevouwen en er mee gevoetbald…

Al denk ik wel dat als ik daar 3 kwartier had gewacht én heel lang had gereden ik toch nog had gewacht zodat het in ieder geval ook niet nog eens voor niks zou zijn, al die ellende.

Tja, nog langer wachten, had gekund, maar de kids werden vervelend van het wachten en het werd daar steeds enger.

Wij zijn de grote steden niet gewend en het in Rotterdam, vrij bij het centrum…

Dus nee, langer wachten wilden we niet, mede door de reacties van dat mens.

wat balen zeg, zo je avond verpest en geen kast.

Is inderdaad echt niet netjes van haar om niet thuis te zijn. Kleine moeite toch zij wil tenslotte van die kast af.

als je in rotterdam centrum woont ben je vanaf ikea echt niet in 15 minuten thuis hoor!

dus ik denk dat de dame in kwestie niet geheel de waarheid heeft verteld.

heb je haar nog gemaild?

@mamma van sharondenise wrote:

Tja lullig en misschien niet normaal, maar als je nog even had gewacht had je wel je kast gehad, voor niets.

Ik denk dat jij nu harder baalt dan zij, zij heeft in ieder geval wel haar nieuwe kast.

En jij hebt een lange rit achter de rug bijna een uur gewacht en nu heb je nog niets.

idd zo denk ik er ook over.

je weet toch niet wat haar reden was…

@Fietje wrote:

als je in rotterdam centrum woont ben je vanaf ikea echt niet in 15 minuten thuis hoor!

dus ik denk dat de dame in kwestie niet geheel de waarheid heeft verteld.

heb je haar nog gemaild?

Dat denk ik ook niet… Ikea zit hier bij delft…maar rotterdam niet geloof ik…barendrecht geloof ik toch ?

Daarbij, zou ik ook niet meer gewacht hebben hoor :shifty:

je had bij mij wel een bakkie mogen doen hoor maris :angel:

:shock:

Heel erg raar! En naar Ikea gaan terwijl je een afspraak hebt met mensen, daar kan ik geen enkele geldige reden voor bedenken.

En ik vraag me eerlijk gezegd af of ze de kast nog wel had.

Sommige mensen :wall:

@Mam van 2 wrote:

Moest er een goede reden zijn om naar Ikea te gaan terwijl ze een afspraak had dan?

ik weet niet hoor… centrum is groot en als je met de auto naar ikea gaat ligt het eraan wel deel van het centrum je woont… maar denk echt wel als je op kop van zuid woont bijv iets van 20min over doet om bij barendrecht te komen en in noord ook zo iets om bij delft te komen… gewoon eff de a 16 als ik het goed heb :think:

Niet om het gedrag goed te keuren hoor van die vrouw, tis vervelend dat jullie van zover moeten komen en dat ze dan veels te laat is. Maar ja, als ze er toch bijna was had ik toch wel even gewacht :think:

maar ik lees hier regelmatig dat je gewacht had, maar die vrouw hield zich duidelijk niet aanhaar afspraken… want ze had toch al een zoon naar het huis toe gestuurd? die ook niet kwam opdagen?

vind het een raar verhaal, en denk dat ze de kast gewoon verkocht heeft uiteindelijk ofzo…

@~Melanie~ wrote:

@Mam van 2 wrote:

Moest er een goede reden zijn om naar Ikea te gaan terwijl ze een afspraak had dan?

Nee natuurlijk niet, maar wie heeft er nu de P in, zij niet in ieder geval :wink:

Vanuit Rotterdam ga je toch ook gewoon naar Ikea Delft of niet?

@~Melanie~ wrote:
@Mam van 2 wrote:

Nee natuurlijk niet, maar wie heeft er nu de P in, zij niet in ieder geval :wink:

Vanuit Rotterdam ga je toch ook gewoon naar Ikea Delft of niet?

Was reactie op mam van 2 :slight_smile:

Delft lijkt mij ook logischer dan Barendrecht eigenlijk…