ik vind het echt not-done dat ze er niet was!
Maar ik had uiteindelijk toch echt wel gewacht daar, voor de deur!
@Mam van 2 wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Tja lullig en misschien niet normaal, maar als je nog even had gewacht had je wel je kast gehad, voor niets.
Ik denk dat jij nu harder baalt dan zij, zij heeft in ieder geval wel haar nieuwe kast.
En jij hebt een lange rit achter de rug bijna een uur gewacht en nu heb je nog niets.
idd zo denk ik er ook over.
je weet toch niet wat haar reden was…
Maar kom op als ze dan zegt mijn zoon is over 5 minuten bij je en na 25 minuten is die er ook niet - ben je er toch wel een keer klaar mee.
En je weet haar reden niet?? Ze is bij de Ikea terwijl ze een afspraka heeft met jou.
De beheerder van die site heeft haar een mail gestuurd dat het geen stijl is. Kort daarna was de advertentie verwijderd.
Heb nog geen verdere reactie gehad.
We zijn nu bezig met een andere kast via MP. Dichterbij
Hopen dat dat wel gaat lukken
Ik zou dan zeker wachten om haar een schop te verkopen en die kast kon ze idd stoppen daar waar geen zonlicht komt!!!
Wisje succes met de andere kast! :-*
@Bella wrote:
@Mam van 2 wrote:@mamma van sharondenise wrote:Tja lullig en misschien niet normaal, maar als je nog even had gewacht had je wel je kast gehad, voor niets.
Ik denk dat jij nu harder baalt dan zij, zij heeft in ieder geval wel haar nieuwe kast.
En jij hebt een lange rit achter de rug bijna een uur gewacht en nu heb je nog niets.
idd zo denk ik er ook over.
je weet toch niet wat haar reden was…
Maar kom op als ze dan zegt mijn zoon is over 5 minuten bij je en na 25 minuten is die er ook niet - ben je er toch wel een keer klaar mee.
En je weet haar reden niet?? Ze is bij de Ikea terwijl ze een afspraka heeft met jou.
misschien zou ze snel terug zijn ja , maar wie weet is ze wel tegen een boom gereden en kwam daarom haar zoon niet , want die moest nl daarheen.
gekheid, is erg extreem maar grewoon om aan te geven dat je niet weet hoe of wat…
Ik ben vaak voor alle opties open houden maar soms moet je gewoon op je gevoel afgaan en concluderen dat er iets niet klopt. en anders had die vrouw nu ook wel per mail haar excuses aangeboden ofzo.