ik hou van holland linda!?

ik zit nu ik hou van holland te kijken en

heeft die linda de mol nou al een tijd gewoon hele on flateuse kleding aan of

is ze nou zwanger!!!???

Nee…denk het niet hoor…ik dacht het vaker,maar dat is toch echt haar kledingkeuze…soms lijkt ze in kleding heel erg zwanger…maar misschien heeft ze ook wel een buikje natuurlijk…dat kan best…

linda heeft gewoon slechte smaak van kleding ik heb het al vaker gedacht dat ze zwanger zou zijn maar is toch niet zo…

Dat was mij inderdaad eerder ook al opgevallen. Ze draagt altijd van die wijde kleding, die een buikje moeten verhullen. Al denk ik niet dat het een zwangere buik is, die leeftijd heeft ze toch allang gehad? :roll:

Dit onderwerp is inderdaad al vaker voorbij gekomen. Maar is die onderhand ook niet de veertig gepaseerd. Ik kan me niet voorstellen dat zij dit nog zou willen.



Zijn die kinderen van haar ondertussen ook geen pubers in wording.

@Loessie wrote:

ik zit nu ik hou van holland te kijken en

heeft die linda de mol nou al een tijd gewoon hele on flateuse kleding aan of

is ze nou zwanger!!!???




Whaha, dat dacht ik dus ook (maar dacht ik zeg niks hier want dan is het net of ik haar dik vind en ze zit strakker in d’r vel dan ik, hihi). M’n dochter zit te kijken, het klinkt als een vreselijk programma moet ik zeggen, vond alleen dat stukje waar Carlo Boszhart (schrijf ik het goed) eerst Andre van Duin vol op z’n bek pakte, toen Hans vd Togt geloof ik en vervolgens helemaal over die tafel heen kroop errug grappig :mrgreen:



Yvonne

Ik zei het ook tegen hub… het lijkt of haard wijde kleding toch een bollinkje laat zien waardoor je zou denken dat ze zwanger is!

Ik zit ook te kijken en zit het me ook af te vragen… :think:

Lijkt wel zo he, maar lijkt ook al zo zolang ik dit programma kijk en in al die maanden is de buik niet groter geworden geloof ik :mrgreen:

Dus nee, die is vast niet zwanger.

De vorige serie IHVH was het dezelfde “discussie”… is ze zwanger of niet…



Overigens… als ze begin 40 is, kan het nog prima hoor, een baby krijgen… Er zijn hier echt wel wat mama’s (en lieve ook :inlove: ) die al de 40 gepasseerd zijn en zwanger zijn van een kindje! Dus dat stadium hoef je nog niet voorbij te zijn! :naughty: :wink:

Ze is 45. En ja, ieder seizoen weer die hobbezakken die ze aan heeft :shock:



(Overigens vind ik het programma hilarisch. Ik moet altijd zo lachen! :lol: Heerlijk zaterdagavond vermaak).

Je zou het niet zeggen, maar Linda is inmiddels 45 jaar. Ik denk dus niet dat het een zwangerbuikje is.

Ik denk dat ze gewoon een buikje heeft, want denk elke aflevering dat ze zwanger is :silenced:

@Bella wrote:

Dit onderwerp is inderdaad al vaker voorbij gekomen. Maar is die onderhand ook niet de veertig gepaseerd. Ik kan me niet voorstellen dat zij dit nog zou willen.



Zijn die kinderen van haar ondertussen ook geen pubers in wording.




ben ook 42 hoor, wil t best nog :lol: :lol: :lol: (zie mijn onderschrift heb er eentje op komst eentje van acht en een puber van zestien

@Kim3e wrote:

De vorige serie IHVH was het dezelfde “discussie”… is ze zwanger of niet…



Overigens… als ze begin 40 is, kan het nog prima hoor, een baby krijgen… Er zijn hier echt wel wat mama’s (en lieve ook :inlove: ) die al de 40 gepasseerd zijn en zwanger zijn van een kindje! Dus dat stadium hoef je nog niet voorbij te zijn! :naughty: :wink:


met dank voor de bijval haha… :smiley:

Ik ben trouwens zelf ook 42 hoor (maar wil echt niet meer :shifty: ) maaruh ik had al het idee dat zij nog ouder was dan ik en volgens mij heb ik haar ook weleens horen zeggen dat ze het niet meer wil enzo.



Dus verder geen oordeel over vrouwen van 40 die nog zwanger zouden willen worden hoor.

Hier ook iemand van 40 die eigenlijk nog wel graag een beebje wil (maar nog niet weet of ze het durft)

Maar Linda is 45. Dan zou ze 46 zijn als er een beebje geboren wordt. En om eerlijk te zijn vind ik dat wel wat te oud worden.

Maar absoluut niets tegen op vrouwen van begin 40 die nog graag zwanger willen worden.

@kristalkindje wrote:

@Kim3e wrote:
De vorige serie IHVH was het dezelfde “discussie”… is ze zwanger of niet…



Overigens… als ze begin 40 is, kan het nog prima hoor, een baby krijgen… Er zijn hier echt wel wat mama’s (en lieve ook :inlove: ) die al de 40 gepasseerd zijn en zwanger zijn van een kindje! Dus dat stadium hoef je nog niet voorbij te zijn! :naughty: :wink:


met dank voor de bijval haha… :smiley:






Je hebt em door he Kris! :inlove: :inlove: :inlove:

Dit topic bestaat al … een maandje drie geleden. En er wordt al meer dan een jaar gesuggereerd door de media dat ze zwanger is … maar dan zou ze onderhand allang achter een kinderwagen moeten lopen :mrgreen:



Ze heeft gewoon een buikje en waarschijnlijk heeft haar styliste een hekel aan haar, want ze blijft haar maar positiekleding aantrekken.

Linda heeft zelf in een van de laatste afleveringen hier zelf nog commetaar op gegeven over het hele “zwanger” toestand.



toen kwam er een schaal bitterballen voorbij en zij ze “ach je ik neem er ook lekker een aangezien heel Nederland denkt dat ik toch zwanger ben, dan kan deze er ook wel bij”



Ik vindt Linda haar kleding juist wel leuk :think: en ook omdat ze gewoon schijt heeft aan wat iedereen denkt, zo weigert ze te worden fotogeschopt en corricerende kleding aan te trekken, ik vind het een top wijf :thumbup: :mrgreen: en daar kunnen een hoop beroemdheden wat mij betreft nog heel wat van leren.