ik hou van holland linda!?

Dragon, dat is een beetje mijn beeld van Linda ook…lijkt me geen type dat aan crash dieten doet, dagenlang in de sportschool zit en bij het eten het bij een karige salade houdt…volgens mij is ze gewoon een levensgenieter…“doe maar normaal”. Dus dat “buikje” hoort dan ook bij haar…

Misschien zit ik er wel naast,maar zo komt ze wel op me over…ik heb zelf ook een buikje en ben verder slank…ben me wel erg bewust van sommige kledingstukken…ben niet zooooo ijdel,maar als iets oogt alsof ik 6 maanden zwanger ben,dan trek ik het niet aan…

Linda trekt dat soort creaties wel aan…moet ze gewoon lekker doen…

Ik denk niet dat ze zwanger is… Inderdaad waren die discussies er vorig jaar ook al en nu dus weer…

ik vind linda ook een tofwijf leuk karakter



alleen haar kledingstyl dus lelijk,



maar ja kleding zegt niet altijd iets over karakter hé ?

Die aflevering is al iets eerder opgenomen en deze week bij de uitreiking van de televizierring, had ze mooie kleding aan en daar was geen zwangere buik in te zien dus het zal gewoon een slechte keuze zijn geweest van haar styliste.

Ook lees je vaak in de bladen dat ze 3x per week een personal trainer (carlos lens) aan huis heeft dus ze doet er iig genoeg voor…

ik heb het idee dat het gewoon de kleding is net als bij irene moors die vind ik ook steeds dikker lijken maar ach moeten ze zelf weten mijn lijf zal op tv ook niet top eruit zien

@kristalkindje wrote:

@Kim3e wrote:
De vorige serie IHVH was het dezelfde “discussie”… is ze zwanger of niet…



Overigens… als ze begin 40 is, kan het nog prima hoor, een baby krijgen… Er zijn hier echt wel wat mama’s (en lieve ook :inlove: ) die al de 40 gepasseerd zijn en zwanger zijn van een kindje! Dus dat stadium hoef je nog niet voorbij te zijn! :naughty: :wink:


met dank voor de bijval haha… :smiley:




Ik voel mij ook aangesproken :lol: Ik ben 1 van die lieve moeder :angel: Ik was ook 40 dat ik Jeroen kreeg, inmiddels ben ik 45 jaar, helaas is kindjes krijgen niet meer mogelijk (overgang). Dan voel je je oud hoor 8) :mrgreen: .



Liefs Moon

Begin 40 is niet oud, hoor! Linda is in juli 45 geworden, ze is van 1964. Dus dan zou ze 46 zijn, als ze nu nog aan een kindje zou beginnen.

haar vriend is natuurlijk wel een stuk jonger he, dus zou me niets verbazen als er toch nog een kindje komt… maar dat zien we dan wel weer. Lekker hun ding

@dragon wrote:

Linda heeft zelf in een van de laatste afleveringen hier zelf nog commetaar op gegeven over het hele “zwanger” toestand.



toen kwam er een schaal bitterballen voorbij en zij ze “ach je ik neem er ook lekker een aangezien heel Nederland denkt dat ik toch zwanger ben, dan kan deze er ook wel bij”



Ik vindt Linda haar kleding juist wel leuk :think: en ook omdat ze gewoon schijt heeft aan wat iedereen denkt, zo weigert ze te worden fotogeschopt en corricerende kleding aan te trekken, ik vind het een top wijf :thumbup: :mrgreen: en daar kunnen een hoop beroemdheden wat mij betreft nog heel wat van leren.




Nou, of ze echt schijt heeft aan alles?

Volgens mij heeft ze toch echt wel het een en ander aan haar gezicht laten doen. En ook haar foto’s worden geretoucheerd vertelde ze zelf een keer.

Ze staat immers stijf van de botox?! :roll: Niks natuurlijks meer aan, hoor…

@marijke79 wrote:

haar vriend is natuurlijk wel een stuk jonger he, dus zou me niets verbazen als er toch nog een kindje komt… maar dat zien we dan wel weer. Lekker hun ding




Daar zit niet zoveel verschil in hoor. Hij is ook “al” 38 :slight_smile:



Maar…het is idd hun ding, alhoewel ik geen beebje meer verwacht bij haar…

Ik moest wel lachen vanavond. Ze gaven een interview vanavond en het ging over: de buik van Linda. Maar ze houden GEWOOON van Bourgondisch eten zei Jeroen!!! :lol:

en zelf nog even laten zien dat zijn overhemd niet om zijn nek pastte :mrgreen:

@Coba wrote:

@marijke79 wrote:
haar vriend is natuurlijk wel een stuk jonger he, dus zou me niets verbazen als er toch nog een kindje komt… maar dat zien we dan wel weer. Lekker hun ding




Daar zit niet zoveel verschil in hoor. Hij is ook “al” 38 :slight_smile:



Maar…het is idd hun ding, alhoewel ik geen beebje meer verwacht bij haar…




jeroen al “38”?? owww hahaha ik dacht echt dat ie jonger was, is ook een klein kind af en toe :wink: Nee leuke vent, maar kan heerlijk kinderlijk zijn. :thumbup: