Keukenkampioen, prijs: van 6000 naar 4000 weten af te dingen :mrgreen: 3.60m lang, met inbouw koelkast, inbouw vaatwasser, 90cm brede lades, inbouw combimagnetron, afzuigkap 90cm en gasstel. 2 bovenkastjes. IJsblauw met donkergrijze ombouw en een kersenhoutkleurig aanrechtblad.
Redelijk tevreden over de deurtjes etc omdat het onderpaneel van de koelkastdeur en de onderste lade aan het verkleuren zijn. Binnenkort even bellen want volgens mij vrij lang garantie op deurtjes etc.
Verder heel tevreden. Onze verrassing was wel dat de uitsparingen voor gasstel en wasbak niet uitgefreesd waren. Wel iets om even na te vragen :mrgreen:
Nuva-keuken met alle inbouwapparatuur van Bosch en granieten aanrechtblad. Alleen de Amerikaanse koelkast/diepvries is een losse whirlpool omdat inbouw veeeel te duur was en deze in de aanbieding bij de Makro was. We hebben dus de keuken om deze koelkast heen gebouwd hihi.
Erg tevreden over de keuken :mrgreen:
Petri
Hier ook een keuken van Ikea.
Bevalt heel goed ware het niet dat ik de kleur str#ntbeu ben :wall:
(Hoe heb ik ooit blauw mooi kunnen vinden…)
Maar dat kunnen we mettertijd makkelijk oplossen door alleen andere deurtjes te kopen.
Hij staat er nu sinds 2002 en waren toen 6500 GULDEN kwijt incl. vaatwasser en koelkast.
Wij hebben nu 3x een keuken gemaakt, en 3x Ikea.
Simpelweg omdat het echt een stuk goedkoper is en wij het leuk vinden zelf te klussen.
De 2e keuken heeft aan kastjes en blad € 4000,- gekost.
De keuken die we nu hebben kost € 2300,-
Apparatuur nu is van Zanussi, Bosch, Wirlpool en hebben we via internet besteld. Dat scheelt in prijs met de winkel toch al gauw € 800,- (5 apparaten) We hebben ongeveer € 1800,- voor 5 apparaten betaald.(motorloze afzuigkap, vaatwasser, combi-magnetron, 5 pits-gasstel met wokbrander, koelvriescombi)
Dus keuken in totaal nu: € 4500,-
Hou er rekening mee, als er een keuken geplaatst wordt, er ook iemand moet komen om de leidingen en elektra te verleggen. Tegelzetter etc.
Zit dit bij de prijs in, of komt het erbij?
We zijn tevreden over de kwaliteit van Ikea. Je krijgt 25 jaar garantie op gebruik. Ik moet erbij zeggen dat we geen kinderen hebben en wij zelf zuinig zijn op onze spullen. 8)
Nadeel kan zijn dat je de spullen zelf moet ophalen. Wij vinden dat al leuk op zich, spannend of het in de auto past :lol:
Je kunt de spullen ook laten bezorgen (kost iets van € 100,-)
Hier een Bruynzeel keuken…
Wij hebben een keuken uit Duitsland … hij is antracietgrijs met alles erop en eraan, apparatuur is van AEG…Geplaatst & wel
Prijs was: 10.000…we hebben hem gekregen voor 5.500…
Je kunt daar behoorlijk goed afdingen!!
Heb helaas geen foto…
Groetjes Suus
Wij hebben een keuken van jan lik me visje :thumbdown:
Deze keuken zat er al in toen we dit huis kochten, maar alle kastjes zijn weer anders. Bij een elkaar geraapt zooitje dus. Dus waar die vandaan komt… :think:
Wel heb ik veel kastruimte en dat vind ik wel fijn.
Maar we willen hier beneden gaan verbouwen en dan willen we dus wel een goede normale keuken.
Wij krijgen in ons nieuwe huis een keuken van Tulp. Wordt dus in ons nieuwe huis geplaatst en die wordt volgend jaar in het 1e kwartaal opgeleverd ergens, dus nog geen idee hoe het bevalt…
De keuken die we nu hebben zat al in ons huis en is volgens mij van de Bricorama :think: (nooit van gehoord, zit hier ook niet in de buurt). Die bevalt wel goed, niks mis mee.
Anders: mijn man is timmerman (interieurbouwer) en heeft dus onze keuken (en vele andere meubels) zelf gemaakt. (Bevalt goed. )
Wij hebben een keuken van Grando… manlief werkt bij Grando, dus een andere keuken komt er niet… dan krijg ik ruzie met hem :mrgreen:
ik heb een ikea keuken…die zat er al in toen we hier kwamen wonen…maar er zit whirlpool inbouw apparatuur in en dat is gewoon troep :thumbdown:
whirlpool is 1 vd de slechtste merken onder al die inbouwapparatuur… :silenced:
Daar word ik dus erg blij van :liar:
@faizaa wrote:
whirlpool is 1 vd de slechtste merken onder al die inbouwapparatuur… :silenced:
Ik heb er nog geen last van hoor :think:
mijn magnetron is geen inbouw dat is vast de reden dat ie het al 10 jaar uithoudt (al is de grilfunctie wel kassie)
Nou, weet je… ik kan er niks over zeggen qua ervaring… maar ik heb i-net eens afgestruind en Whirlpool zit daarin als apparatuur omdat dat het goedkoopste is maar ook op kwaliteit achterligt op bv miele…
Maar nogmaals… zo heeft mijn vriendinnetje alleen maar ellende met miele en ik ben happy met mijn 13 jr oude AEG… :mrgreen:
Ik ben trouwens eens begonnen met die ikea planner… bij de eerste pagina ben ik al gestopt… ik kan geen orde scheppen in die chaos… :mrgreen:
ligt dat aan jou of aan dat programma ?
Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?
Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)
Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.
@prinsjeJason wrote:
Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?
Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)
Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.
daar had ik het nog over he… die 2000 euro maar hoe lang is die keuken? want stel je moet er 1 van 3 meter bij 3 meter hebben… hoekvorm… dan ben je dus wel wat meer kwijt weer… :mrgreen: