Ik heb....(keukens)

ik heb een keller keuken geplaats door de woningbouw voor ik me huis kocht.

Jaa daarom… ik ben een echt Limburgs meiske… komt goed met onze Oosterburen… :mrgreen:

@faizaa wrote:

Jaa daarom… ik ben een echt Limburgs meiske… komt goed met onze Oosterburen… :mrgreen:

oo ja tuurlijk, hoe kom ik nu bij rotterdam :think:

@Heleen wrote:

@faizaa wrote:

Ik heb een echt Rotterdams accent zeker… :liar: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Heleen wrote:
@faizaa wrote:

Zou ik niet weten, heb je in t echt nog nooit gesproken namelijk…

Toch lijkt het me raar hoor Fai, jij met een limburgs accent :smiley:

@Heleen wrote:

@faizaa wrote:
@Heleen wrote:
@faizaa wrote:

Zou ik niet weten, heb je in t echt nog nooit gesproken namelijk…

In november en je hoort het meteen aan me… :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Toch lijkt het me raar hoor Fai, jij met een limburgs accent :smiley:

Ja ik weet t… :o :oops: :oops: :oops: :oops: schei uit zeg, heb al een complex hahaha… :oops: :oops: :mrgreen:

Siematic keuken en bevalt prima.

Zit er nu bijna 10 jaar in en is nog in perfecte staat. :thumbup:

Tis alleen niet echt goedkoop…

Bruynzeel keuken van de woningbouw wit essen en hij bevalt me prima. Maar ondanks dat ik hem zelf mocht uitzoeken en dat hij voor me geplaats werd was hij toch niet helemaal goed in 1 keer hoor Fai. Zo zat een deurtje verkeerd om dus het handgreepje zat tegen het plafond bijna. Maar goed ik had wel maar 4 dozen. :lol: :wink:

Een vriendin van mij heeft een hornbach keuken… Zelfde idee als de Ikea…erg mooi…

Ze heeft hem samen met een klusjesman in elkaar gezet…

Wij hebben een Siematic keuken :thumbup: we zijn er nog elke dag zo blij mee! (nu al 4 jaar). Matzwart stenen blad, mooie kastindeling en ook mooie inbouwapparatuur erin (waaronder stoomoven van Imperial)

en de prijs…

tsja die is dan minder grappig… :? maar goed, in de hypo verwerkt en dus merk je er niets van. :slight_smile:

Geen idee wat voor keuken ik heb maar over de prijzen, kennis van mij had er ook 50 procent vanaf (v en d/vendex) volgens mij. Zou echt een afdingexpert meenemen!

@Maxime wrote:

Tip van de expert (mijn partner is beroepsonderhandelaar :mrgreen: - dat is echt niet gelogen)

Het komt in het kort neer op het volgende.

Wat je het best kan doen is eerst een keer voororiënteren en gewoon gaan kijken, maar niet met een verkoper praten.

De keer erop laat in de middag gaan, NIET je budget bekend maken, maar een keuken uitzoeken zoals jij hem prachtig vind. Zet het keukenmannetje maar flink aan het werk met uittekenen, berekenen, uitzoeken e.d.

Die laat je flink zweten op jouw project, hij komt met zijn prijs. Jij trekt wit weg om de neus of laat iig te weten dat de prijs echt te bizar voor woorden is. Laat hem maar een beter bod uitbrengen. Als het echt niet gaat lukken, zeg je dat je naar de concurrent gaat.

Met deze tactiek moet het mogelijk zijn om 40-50% van de prijs af te krijgen.

Lees dat laatste nog maar eens goed, want het staat er echt :mrgreen:

Zo hebben wij al diverse malen zeer leuke aankopen gedaan. Echt handig een man die thuis is in het afdingen. :thumbup: :angel:

Wij bijna hetzelfde … zijn terug gegaan in de bouwvakvakantie … stonden 3 verkopers zich te vervelen :angel:

We hebben er toen bijna de helft eraf gekregen :angel:

Fai … december is ook een rustige maand voor keukenboeren :wink:

Trouwens krijg net een foldertje binnen van Superkeukens Design Line.

Staan super keukens in voor € 3699,00 en € 3899,00 en € 4299,00

Als ik het woensdag niet vergeet, zal ik het aan je meegeven :-*

een american kitchen van het merk franke

is nog de bouwkeuken… van +40 jr terug.

kijken of ik een foto kan vinden…

Wij hebben nu een keuken van keukenhome en zijn er nog iedere dag blij mee.

Over een kleine maand wordt in ons nieuwe huis een nieuwe keuken geplaatst, een Italiaanse keuken van Copat Haiti glass… Ben erg benieuwd hoe die straks gaat zijn

Wij zijn erg blij met onze Ikea Keuken, maar niet met de apparatuur die er in staat, we hebben nl. de vaatwasser net vervangen voor een miele exemplaar, maar doordat de maatvoering perfect was, past die er gewoon in en ging vervangen moeiteloos. De vaatwasser wordt hier vaak gebruikt en wij hadden gewoon pech met onze maandagochtend vaatwasser.

Brugman hier en we hebben geen klachten sinds we hem 4,5 jaar geleden hebben laten plaatsen.

(de monteur had zijn hielen nog niet geligt of Ruben kondigde zich aan :inlove: en is dezelfde avond nog geboren)

@faizaa wrote:

Maar wat een bedragen… krijg ik uberhaupt wel wat voor dat bedrag (ongeveer 5000 euro) of :think: moet ik zelf ook gaan inbouwen… :think:

die van ons was 4.500 incl vaatwasser, afzuigkap, koelkast, gasgedoe en montage. Magnetron hadden we, er is rekening gehouden met de mogelijkheid als deze stuk gaat een nieuwe in te bouwen maar als ik die prijzen zie…

Ga op dit uur geen foto meer maken, morgen misschien. Het is geen supergrote keuken; hij beslaat 1 muur van pak’m beet een ruime 4 meter.

Grofweg van links naar rechts: koelkast (groot formaat, zonder vriezer), magnetron, kastruimte (alles boven elkaar). Aanrechtblad met daaronder: smalle laden (3 boven elkaar; 1 kleine, 2 grotere, uittrekmodel/apothekerkast achtig). Daarnaast 2 pannenladen, vaatwasser, gootsteenkast, kast+daarboven besteklade. Boven het fornuis de afzuigkap (heeft boven de gootsteen ook geen zin :mrgreen: ) en daarnaast 2 kasten. Snappie?