@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:ligt dat aan jou of aan dat programma?
100% aan mijā¦![]()
thought so :mrgreen:
@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:ligt dat aan jou of aan dat programma?
100% aan mijā¦![]()
@faizaa wrote:
@prinsjeJason wrote:Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?
Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)
Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.
daar had ik het nog over he⦠die 2000 euro maar hoe lang is die keuken? want stel je moet er 1 van 3 meter bij 3 meter hebben⦠hoekvorm⦠dan ben je dus wel wat meer kwijt weer⦠:mrgreen:
@annemarie69 wrote:
@faizaa wrote:@annemarie69 wrote:ligt dat aan jou of aan dat programma?
100% aan mijā¦![]()
@prinsjeJason wrote:
@faizaa wrote:@prinsjeJason wrote:Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?
Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)
Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.
daar had ik het nog over he⦠die 2000 euro maar hoe lang is die keuken? want stel je moet er 1 van 3 meter bij 3 meter hebben⦠hoekvorm⦠dan ben je dus wel wat meer kwijt weer⦠:mrgreen:
Hij is wel groot maar niet zo groot.
Maar dan nog ben je geen 10.000 of 30.000 kwijt :mrgreen:
@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:@faizaa wrote:@annemarie69 wrote:ligt dat aan jou of aan dat programma?
100% aan mijā¦![]()
chaos in mijn hoofd⦠dat soort dingen is te druk voor mij⦠ik wil niet uit zooooveel kastjes kiezen⦠of uit zooooveel greepjes⦠ik ga het weleens samen met iemand doen⦠Sassefras mijn lieve muts heeft me beloofd hahaha⦠:mrgreen:
Bribusā¦
Is onze tweede Bribus-keuken, is Duits dus stevig, met Siemens en Pelgrim inbouwapparatuur.
Heb alleen spijt van de vaatwasser, die is van ATAG, had m hiervoor ook van Siemens, die deed het echt gewoon een stuk beter en stillerā¦