Ik heb....(keukens)

@faizaa wrote:

@annemarie69 wrote:
ligt dat aan jou of aan dat programma :angel: ?

100% aan mij… :angel:

thought so :mrgreen:

@faizaa wrote:

@prinsjeJason wrote:
Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?

Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)

Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.

daar had ik het nog over he… die 2000 euro maar hoe lang is die keuken? want stel je moet er 1 van 3 meter bij 3 meter hebben… hoekvorm… dan ben je dus wel wat meer kwijt weer… :mrgreen:

Hij is wel groot maar niet zo groot.

Maar dan nog ben je geen 10.000 of 30.000 kwijt :mrgreen:

@annemarie69 wrote:

@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:

chaos in mijn hoofd… dat soort dingen is te druk voor mij… ik wil niet uit zooooveel kastjes kiezen… of uit zooooveel greepjes… ik ga het weleens samen met iemand doen… Sassefras mijn lieve muts heeft me beloofd hahaha… :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

@faizaa wrote:
@prinsjeJason wrote:
Ik krijg dus een oven en afzuigkap van whirlpool :?

Maar mijn pa heeft me al gerustgesteld :mrgreen: zijn keuken doet het al dik 8 jaar goed nog nooit problemen gehad(en dat voor nog geen 2000 euro)

Er zit een whirlpooloven in :mrgreen: afzuigkap kon hij zo snel niet zien welk merk.

daar had ik het nog over he… die 2000 euro maar hoe lang is die keuken? want stel je moet er 1 van 3 meter bij 3 meter hebben… hoekvorm… dan ben je dus wel wat meer kwijt weer… :mrgreen:

Hij is wel groot maar niet zo groot.

Maar dan nog ben je geen 10.000 of 30.000 kwijt :mrgreen:

Nee precies… dat kan gewoon niet want heb geen 10.000 euro… 8)

@faizaa wrote:

@annemarie69 wrote:
@faizaa wrote:
@annemarie69 wrote:

chaos in mijn hoofd… dat soort dingen is te druk voor mij… ik wil niet uit zooooveel kastjes kiezen… of uit zooooveel greepjes… ik ga het weleens samen met iemand doen… Sassefras mijn lieve muts heeft me beloofd hahaha… :mrgreen:

van veel keuze is nog niemand gelukkig geworden :angel:

Het is veel makkelijker om gewoon tussen 2 greepjes te moeten kiezen, dat er 1 standaard type deurtje is en 3 kleurcombinaties :wink:

Bribus…

Is onze tweede Bribus-keuken, is Duits dus stevig, met Siemens en Pelgrim inbouwapparatuur.

Heb alleen spijt van de vaatwasser, die is van ATAG, had m hiervoor ook van Siemens, die deed het echt gewoon een stuk beter en stiller…