Ik heb....(keukens)

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:
@Madre wrote:
Nou bij een keukenboer moet je natuurlijk ook je greepjes, kastjes, deurtjes, afzuigkap, apparatuur etc uitkiezen hoor.

Vergis je niet :wink:

dat is het ook…

ik ga naar een keukenboer, kies een keuken uit, stel em samen met meneertje naar mijn smaak en behoeftes… maar zelluf tellen en zellef hele systemen doorlopen zucht nee… dat is bij een keukenboer zo niet, dat geloof ik niet… :think:

Als je straks je maten hebt van de plek waar de keuken moet wil ik wel een dagje klooien hoor om wat te maken kan jij kijken en keuren :-

daar hou ik je aan… word misschien uiteindelijk TOCH een Ikea keuken ahhahaah… :mrgreen:

Met alle liefde…you know me :-

Jij kickt erop… jij liefdebeest… :inlove:

dat draadje bij de laatste foto’s hoort aangesloten te zijn op de spotjs onder de kastje zeg maar alleen die kat van ons pieste er elke x tegen aan waardoor die aan uit aan uit ging

hij heeft namelijk touch functie :mrgreen:

Wauw wel mooi Karin!

Maar ik zou nooit de oven zo laag doen…met kids enzo :shifty:

Oh en kijk Fai…zij heeft ook een wasbak met zo’n klein uitlekbakje :thumbup:

Zowwww karin… 10.000 eurootjes… das een ietsie pietsie teveel… :mrgreen: hij is wel mooi… zou andere kleur nemen (smaak kwestie) maar de vorm en zo ook vd kastjes vind ik :inlove:

Hhahhaa ja joh… je kat? haha :evil: :silenced: :mrgreen:

Wij hebben een simpele bruinzeel keukentje(standaard model).

@renzosmam wrote:

Wauw wel mooi Karin!

whoehahahaha ik zag hetttttttttt… en ik d8 meteen: owwwwwww zie je ke kan er ook een vaatdoekje in leggen of schuursponsje… :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Wauw wel mooi Karin!

de oven wordt aan de buitenkant eigenlijk niet warm , tjaa… verder niet echt over na gedacht

doen ze het 1x dan weten ze oven is heet dus afblijven.

@Anita-1982 wrote:

Ikea keuken, en die bevalt goed.

Toen we hier twee jaar terug kwamen wonen zat hij er al in en was pas drie jaar oud!

Ik ben er blij mee.

Zelfde keukenkastjes, ander blad…

Ikea bevalt me super!

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
Wauw wel mooi Karin!

whoehahahaha ik zag hetttttttttt… en ik d8 meteen: owwwwwww zie je ke kan er ook een vaatdoekje in leggen of schuursponsje… :mrgreen:

gaat dat over de discussie hoe lang je een vaatdoekje gebruikt?

@Karin1981 wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:
Wauw wel mooi Karin!

gaat dat over de discussie hoe lang je een vaatdoekje gebruikt?

nee maar moest er ook aan denken haha…

Keuken van Keukenconcurrent. Superkeuken, zou geen andere willen. Helaas moet ik hem achterlaten als we gaan verhuizen :cry:

En ook wij hebben zo’n halve wasbak erbij :thumbup: :thumbup:

:wink:

ok das idd wel heel erg :oops: zo werd het bij ons geleerd :mrgreen: of misscihen een hekje er voor als de oven aan staat

Onze keuken komt uit Duitsland :wink:

@Greetje14 wrote:

Onze keuken komt uit Duitsland :wink:

ja dat zei mij mams ook al… dat ze daar goed en goedkoper zijn… :think:

onze keuken komt bij keukencomfort weg

wil nooit anders meer!!! :smiley:

In dit huis zit een erg dure keuken (zat er al in). In ons nieuwe huis zit een prima (woon)keuken, maar die wil ik over een jaar of vijf wel vervangen.

Aangezien we al weten wat we willen en we ongeveer weten wat het gaat kosten, gaan we even wat jaartjes sparen bovenop ons spaargeld van nu. Beetje dure smaak :shifty:

Enne, even een knuffeltje voor onze kleine Dogla die voorbij kwam… handjes in verband maar ze lacht er nog bij… :inlove:

Maarre, hebben jullie onderhandeld bij het kopen vd keuken… dit is gebruikelijk schijnbaar en ik vroeg me af ‘hoever’ je kan gaan zonder belachelijk over te komen? :think:

Madre, mag wel ff in je topic toch? gaat immers over keukens? :angel:

Wij hebben zeker onderhandeld. Deze keuken kostte 20.000 euro, maar ons budget was 12.500 :angel: .

Daar hebben we hem dan ook voor gekocht. Enige voorwaarde was dat we hem zelf kwamen ophalen en thuis in elkaar zetten. Dat was geen probleem, genoeg handige mensen in de familie.

Dus toen konden we toch mijn droomkeuken kopen :mrgreen: :dance:

wij hebben een keuken van Brugman. Superkwaliteit en erg mooi :thumbup: We hebben de keuken nu 4 jaar. Wij hadden het voordeel dat een vriend van ons verkoper daar was dus we kregen een leuke korting :mrgreen: