Ik heb....(keukens)

@joseetje wrote:

@faizaa wrote:
Ik ben VOOR Ikea maar ANTI Ikea keuken… gevoelsmatig…

Dusss wie (op mijn lieftallige mutsen na) haalt me over…

Ennn kan me zeggen dat het hele samenstel gedoe besttt meevalt… :mrgreen:

Keuken van familie kostte 30.000 euro maar wel bij een echte keukenboer weg :wink:

Heb jij 30.000 euro?

Oja 3 jaar later begonnen haar kastjes al te bladeren :wink:

Samenstel gedoe zal wel meevallen, aangezien ze bij Ikea echt met je gaan zittten om een plattegrond te maken van je keuken.

Ja maar eh… je kan toch ook een keuken bij een keukeboer vinden die eh, iets goedkoper is… :mrgreen:

Zou toch van de zotte zijn als het OF een Ikea keuken is voor 4.000 OF een keukenboer keuken van 30.000 :think:

Samenstel gedoe is echttt een crime… als je het leuk vind ok… maar ikzelf vind het vreselijk… en het is nu eenmaal zo dat het bij Ikea heel erg is, dat zelluf doen… is ook beetje ‘het idee’ achter Ikea… :wink:

Even een quote van L.ous bij de mutsen:

Ik ben het er wel mee eens. Je moet alles los kopen en niets vergeten. Natuurlijk helpt iemand je, maar wij dachten ook eerst dat we hem compleet hadden maar dat bleek toch echt niet zo te zijn…

Einde quote… :mrgreen:

Je kan me niet wijsmaken dat het bij een keukenboer net zo is, immers is het hele IKEA principe erop gebaseerd dat de klant het meeste werk zelf doen… daarom zijn ze ook goedkoper… Bij de keukenboer hoef je geen handgrepen te tellen en appart te rekenen… :think:

Nogmaals als je het leuk vind ok… maar ik vind het chaos… :mrgreen:

Ja maar je gaat toch geen keuken uitzoeken dee zoals hij er staat precies past?

Hou je weinig keus over, want iedere keuken zal samengesteld moeen worden

Als wij een nieuwe keuken zouden moeten zou ik dus echt never nooit niet naar een goedkope keukenboer gaan.

En ikea kan je keuken ook monteren!

En zij voeren de gegevens voor je in.

Nou bij een keukenboer moet je natuurlijk ook je greepjes, kastjes, deurtjes, afzuigkap, apparatuur etc uitkiezen hoor.

Vergis je niet :wink:

En als er bij de ikea iets vergeten word kun je van 9 tot 21 er naar toe pluk je dat ding uit het magazijn en klaar.

Als je bij een goedkope keukenboer koopt dan heb je dus 9 van de 10 keer een bestelling waar je op moet wachten.

Ik moest ook 6 weken op mijn Ikea keuken wachten hoor. Maar dat was het werkblad.

Ik ga ook niet naar een goedkope keukenboer, kan me ook niet herinneren dat ik dat ergens geschreven heb… :wink:

Maar verder, blijf ik erbij dat Ikea gebaseerd is op het -zelf doen- principe… wat inhoudt dat je het samen met een Ikea medewerker die ik de helft vd tijd niet kan vinden, moet doen… in een drukke Ikea waar ik een uur voor moet rijden… Ik heb er niks mee… :mrgreen:

Ja werkblad, maar die moet op maat gemaakt worden.

Maar hendeltjes en dingetjes hebben ze daar toch altijd?

@Madre wrote:

Nou bij een keukenboer moet je natuurlijk ook je greepjes, kastjes, deurtjes, afzuigkap, apparatuur etc uitkiezen hoor.

dat is het ook…

ik ga naar een keukenboer, kies een keuken uit, stel em samen met meneertje naar mijn smaak en behoeftes… maar zelluf tellen en zellef hele systemen doorlopen zucht nee… dat is bij een keukenboer zo niet, dat geloof ik niet… :think:

@faizaa wrote:

Ik ga ook niet naar een goedkope keukenboer, kan me ook niet herinneren dat ik dat ergens geschreven heb… :wink:

Maar verder, blijf ik erbij dat Ikea gebaseerd is op het -zelf doen- principe… wat inhoudt dat je het samen met een Ikea medewerker die ik de helft vd tijd niet kan vinden, moet doen… in een drukke Ikea waar ik een uur voor moet rijden… Ik heb er niks mee… :mrgreen:

Gewoon lekker je ding doen hoor…

Je ziet al zoveel beren opo de weg…

@joseetje wrote:

Ja werkblad, maar die moet op maat gemaakt worden.

Maar hendeltjes en dingetjes hebben ze daar toch altijd?

Ikea heeft niet altijd spul op voorraad… je kan de voorraad checken op i-net… :wink:

@Madre wrote:

@faizaa wrote:

Gewoon lekker je ding doen hoor…

Je ziet al zoveel beren opo de weg…

Nee precies… :-*

ik heb anders gestemt. Ik heb een keuken van de woningbouw maar alleen de kastjes volgens mij. Aanrechtblad hebben we zelf gekocht en wasbak enzo :slight_smile: Kan dus niet over meepraten

brugman keuken zeer tevreden over. :thumbup:

@Karin1981 wrote:

daar hebben we ook gekeken… wat was je kwijt Karin, als ik vragen mag en wat heb je erin…

@joseetje wrote:

En als er bij de ikea iets vergeten word kun je van 9 tot 21 er naar toe pluk je dat ding uit het magazijn en klaar.

Als je bij een goedkope keukenboer koopt dan heb je dus 9 van de 10 keer een bestelling waar je op moet wachten.

Goh dat zei ik ook :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Madre wrote:

dat is het ook…

ik ga naar een keukenboer, kies een keuken uit, stel em samen met meneertje naar mijn smaak en behoeftes… maar zelluf tellen en zellef hele systemen doorlopen zucht nee… dat is bij een keukenboer zo niet, dat geloof ik niet… :think:

Als je straks je maten hebt van de plek waar de keuken moet wil ik wel een dagje klooien hoor om wat te maken kan jij kijken en keuren :-*

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@Madre wrote:

dat is het ook…

Als je straks je maten hebt van de plek waar de keuken moet wil ik wel een dagje klooien hoor om wat te maken kan jij kijken en keuren :-*

daar hou ik je aan… word misschien uiteindelijk TOCH een Ikea keuken ahhahaah… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:
@Madre wrote:

dat is het ook…

Als je straks je maten hebt van de plek waar de keuken moet wil ik wel een dagje klooien hoor om wat te maken kan jij kijken en keuren :-

daar hou ik je aan… word misschien uiteindelijk TOCH een Ikea keuken ahhahaah… :mrgreen:

Met alle liefde…you know me :-

@faizaa wrote:

@Karin1981 wrote:

daar hebben we ook gekeken… wat was je kwijt Karin, als ik vragen mag en wat heb je erin…

wat we kwijt waren wil je dat echt weten :mrgreen: 10.000 incl montage

met fotos dat legt wat makkelijker uit