Ik heb een echte duimeloet

Aniek en Peter waren echte speenkinderen, die wisten hun duim nog niet te vinden al propte je hem erin :mrgreen: (bij wijze he :wink: )



Maar Michel weigert al vanaf dag 1 een speen en hij wreef steeds driftig met zijn hele hand in zijn gezicht.

Maar nu sinds 2 weken is hij een echte duimeloetje :inlove:

Hij wrijft over zijn neusje, pakt zijn rechterduimpje en smakt daar een flink eind op weg.

Vind het zo cute om te zien (de zorgen om gebit komen later wel :shifty: )

Heb zelf ook tot mijn 11e geduimd en mijn gebit is prima, dus we zien wel hoe het loopt,

Maar voor nu vind ik het gewoon zo lief om te zien hoe zo een klein hummeltje verzaligd op zijn duimpje sabbelt :inlove: :inlove:

Hier ook een duimer…M.ateo duimt al vanaf zijn geboorte (in combinatie met zijn knuf). M.icah heeft geen speen en gebruikt ook geen speen…



Ik vind het allemaal prima…



Ik wil een foto van jouw kind met duim :inlove:

Finley is sinds een paar weekjes ook begonnen met duimen. :inlove:

Jana gaat hier naar bed met haar speentje, maar na 10 minuten te slapen hoor je haar op eens mopperen en dan is t weer stil totdat je luid gesabbel hoort door de baby foon. Als we haar uit bed gaan halen heeft ze altijd haar duimpje samen met haar knuffel pop :inlove:

O, wat schattig, vindt het altijd zo,n lief gezicht :inlove:

foto :mrgreen: :inlove:









Ilona deed het net nadat ze geboren werdt meteen al :inlove:

Dit is vast makkelijker op foto vast te leggen dan een big smile! :mrgreen: :inlove: :inlove: :lol:

Oh lekker he. Ik heb ook altijd geduimd…maar nu smaakt hij helemaal niet lekker meer. :think:

Ik hoop dat die kleine van ons straks ook lekker haar duimpje weet te vinden. :inlove:

:oops: Hier ook een duimelot… Ja het is erg, nog steeds! Mijn oudtante doet het ook nog steeds en ik heb niet meer de illusie dat ik er ooit vanaf kom. Mijn tanden zijn er wel door verpest en ik heb een beugel moeten dragen om er nog enigszinds iets van te maken (ik had een spleet waar Madonna U tegen zegt). Zodra ik moe ben gaat de duim er in, ik heb ook de typische duim eeltplekken…



Ik vind het er bij kinderen echt enorm lief uit zien!! Dus foto!!!

Heb het op foto :thumbup: nou het transportkabeltje nog :roll: :shifty:

@Cell wrote:

Heb het op foto :thumbup: nou het transportkabeltje nog :roll: :shifty:






LoL heb je het kabletje nog niet kunnen vinden, balen is dat he, ik heb me om die reden toen in mijn pc een card reader laten zetten zodat ik t kabletje niet steed hoef te zoeken :inlove:

@Tamara30 wrote:

LoL heb je het kabletje nog niet kunnen vinden, balen is dat he, ik heb me om die reden toen in mijn pc een card reader laten zetten zodat ik t kabletje niet steed hoef te zoeken :inlove:


En die zijn ook als USB te krijgen voor <€10 :wink:

:doh: cardreader :shifty:



hebben we :oops:



Zal Ruud vanaaf es vragen :oops:

@Cell wrote:

:doh: cardreader :shifty:



hebben we :oops:



Zal Ruud vanaaf es vragen :oops:






Weet niet wat voor card reader je hebt, maar hier gaat ie heel makkelijk.



Ik stop mikjn kaartje voor in de pc, dan start automatisch het programma waarmee k de fotos van de camera moet halen. Hoef alleen in het programma nog op download en finish te klikken en dan staan de fotos automatisch bij mijn afbeeldingen :mrgreen:

@Cell wrote:

:doh: cardreader :shifty:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

okee… ik heb dus idd een cardreader en dat werkt supermakkelijk… whahahaha… en ik ben zo een held met nieuwe dingen proberen he :liar: :lol:



Komt ie :inlove:

Oooooh wat een heerlijke foto. Zo heerlijk tevreden…



Wat een bollie ook he :shock:

Was Mat.eo ook, hou van kinderen met wat spekkies… :inlove:

Hier ook een duimelotje. Je wilt het eigenlijk niet, maar je kunt het gewoon niet tegenhouden. Zelf heb ik ook heel lang geduimd. En ik heb nooit een beugel gehad.




Mijn duimelotje :inlove:

Hier nog 1… ondanks het speentje… ben ik bang dat de duim het echt gaat winnen…



Mijn dochter heeft geduimd… (nu soms nog)…



Wat schattig! Hier gaat de hele vuist erin :mrgreen: