Ik heb een echte duimeloet

@LovelyMirrie wrote:

Wat schattig! Hier gaat de hele vuist erin :mrgreen:




foto :mrgreen:

ohh zo lief die duimelotjes :inlove:



Hie rgelukkig niet de speen is makkelijker af te leren in heb tot mijn 20 ste of zo geduimt :oops: en soms nu nog word ik wakker en is me duim nat. Nee ben blij dat ie aan de speen is en alleen in bed verder geen speen. Als het aan hem lag de hele dag op het KDV pakte hij ze af van de beebjes :mrgreen:

@dyfaine wrote:

ohh zo lief die duimelotjes :inlove:



Hie rgelukkig niet de speen is makkelijker af te leren in heb tot mijn 20 ste of zo geduimt :oops: en soms nu nog word ik wakker en is me duim nat. Nee ben blij dat ie aan de speen is en alleen in bed verder geen speen. Als het aan hem lag de hele dag op het KDV pakte hij ze af van de beebjes :mrgreen:




Ja ik probeer het ook altijd met speen… maar ja wat doe je als ie altijd zijn speen kwijt is??? :mrgreen:



Hen, die foto van die speen… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: … Zit hier op mijn werk hardop te lachen… :oops: :oops: :oops:







Hier een beginnende duimer! Sinds 2 dagen is hij zijn duim aan het zoeken en daarna aan het sabbelen… :inlove: .





(Ik heb wel stiekem gehoopt dat hij het niet zou doen…maar ja…)

Ja Noortje…Ik ben bang dat je het niet echt tegen kunt houden, Maar het is zoooo schattig… :inlove:



En met die speen… zo trof ik hem aan in bed vlak voor de laatste voeding… Gelijk Jeroen geroepen voor een camera… :mrgreen:

Ik ga even in “ons topic” hier verder over kletsen… :wink: