Dat geknal is hier nu alweer de hele dag bezig… K spul is het!!!
Ja van mij hoeft het ook niet hoor, al vind ik van die mooie vuurpijlen wel heel mooi (MET OUD&NIEUW!) om naar te kijken.
Maar hier zijn ook echt van die karbit knallers… leeeeeeeeeeeeeuk :eh: .
Ik vind er ook niks aan. Zelfs niet om naar te kijken.
Blijf dicht bij de voordeur en glip zelfs af en toe weer naar binnen.
Schrik me altijd te pletter van de harde knallen (bloeddruk voel ik stijgen bij wijze van)
En dan die sierdingen op de grond die alle kanten opgaan :shifty: :shifty: :shifty:
Van die matten (1000 knappers oid?) ook zo erg.
Nee hoor niks voor mij dat geknap.
Ik sta liever achter het huis met een sterretje in mijn hand.
gesotemieter! ze hebben hier de buren, met kinderen, illigale zooi uit duitsland gehaald!
vuurwerk prima, maar alsjeblieft niet van die illigale zooi!
toevallig had ik gisteren bij mn maandmama s ook al verteld , ik was bij de plaatselijke supercoop, en stond net vijftig cent in t wagentje te duwen staan dr een stel van die pubers en die gooien me zo een dikke vuurwerk bom vlak achter me,
de baby in mn buik maakte een sprong van schrik
ik kan t niet uitstaan dat ze dat doen,…zie de lol er in geen enkel opzicht van in. rotstreken zijn dat…
ben me t apelazerus geschrokken
manlief woest en vloog op ze af, maar ze renden uiteraard weg, de helden
rotspul vind ik het
Ooooh ik vind het ook vreselijk! Stomme knallen.
De hond is nerveus, Amy is nerveus… bah…niks aan.
Het geknal vind ik niet zo leuk. Maar het siervuurwerk wel. Maar ik blijf altijd wel binnen staan door het raam kijken, want ik vind t wel een beetje eng. :o
hier nog een hoor. rot spul of tenminste rotmensen die er nu al mee aan het klooien zijn :evil:
gooien naar kinderen en dieren, brievenbussen en van alles opblazen, je kunt niet meer fatsoenlijk over straat. we gaan de brievenbus maar weer afplakken en hopen dat onze plantenbak het dit jaar overleefd :wall:
blijf gewoon van andere mensen/dieren/spullen af! :evil:
oh ja de bakken zo nog even naar de achtertuin brengen… voor we de gemeente weer om een nieuwe groene bak kunnen vragen :roll: (2 jaar geleden is dat ding compleet opgeblazen :twisted: )
Dat geknal en het geouwehoer ermee vind ik ook vreselijk (overbuurjongen paar jaar terug wachtte gewoon serieus tot de gordijnen bij de kleintjes in de straat dicht gingen en dan voor die deuren met keiharde knallen lopen gooien!) het siervuurwerk vind ik met oud&nieuw zelf heel erg leuk.
Totaal verbod tot 12 uur op 31 december en keihard beboeten!
Hier zijn ze al een week aan het knallen… Jayden is bang, Kaylee begint het nu pas een beetje minder eng te vinden. :?
Hier knallen ze er eigenlijk het hele jaar door mee :think:
Ik vind het ook niks, maar ik gun ze maar hun plezier ermee. Zolang ze maar geen dingen in de fik steken of venielen, vind ik het best. Na komend weekend moet het wel een keer over zijn, maar tot die tijd probeer ik me er gewoon niet aan te storen.
Gister maar 1 knal gehoord maar zie er wel tegenop als ze Donderdag hele dag door gaan afsteken… Dan moet ik me kat met me tegenzin binnen laten omdat hij daar bang voor is en misschien hierdoor wegloopt… De kleine meid in me buik merkt er gelukkig nog niks van :mrgreen:
@konijn wrote:
gesotemieter! ze hebben hier de buren, met kinderen, illigale zooi uit duitsland gehaald!
Ik zou naar de politie gaan en aangeven dat je buren illegale vuurwerk hebben… Trouwens, hoe weet jij dat?
@Mariiyelle wrote:
@konijn wrote:gesotemieter! ze hebben hier de buren, met kinderen, illigale zooi uit duitsland gehaald!
Ik zou naar de politie gaan en aangeven dat je buren illegale vuurwerk hebben… Trouwens, hoe weet jij dat?
pfoeh… dit vind ik wel een beetje overdreven hoor… :shifty:
Ben ik de enige die het allemaal wel leuk vind?

paco. ik denk niet dat het hier gaat over vuurwerk op oudjaarsavond…
maar vind jij het dan wel normaal dat ze mensen bekogelen met vuurwerk?
ik vond het niet erg amusant dat ik gisteren een strijker op mn donder kreeg, en ik ben echt geen ouwe zeur ofzo, maar er zijn toch zeker grenzen?
overdreven?? :o Enig idee met illegale zooi als dat afgaat wat het in een blok huizen in een woonwijk kan aanrichten en dan hoef je geen grote stapel te hebben liggen hoor!! Dus totaal niet overdreven!!
@Mariiyelle wrote:
@konijn wrote:gesotemieter! ze hebben hier de buren, met kinderen, illigale zooi uit duitsland gehaald!
Ik vind dit ook een beetje overdreven hoor… Als je zeker weet dat het illegaal is en gevaarlijk, is het wat anders. Maar er is ook gewoon veel legaal vuurwerk in Duitsland te koop nu hoor. Het is er goedkoper dan hier… Ik heb ook een ontzettende hekel aan het geknal dat je nu al om je heen hoort en het gegooi met vuurwerk, maar ik vind het op 31 december om 00.00 toch wel heeeeel erg leuk! En ik heb een kind dat nu al helemaal gelukkig is met zijn vuurwerkpakket dat hij en zijn papa vandaag (legaal :mrgreen: ) gehaald hebben. En nee, dat wordt niet afgestoken voor 1 januari, maar het is wel erg mooi!
@mamaartje wrote:
@Mariiyelle wrote:@konijn wrote:gesotemieter! ze hebben hier de buren, met kinderen, illigale zooi uit duitsland gehaald!
Ik vind dit ook een beetje overdreven hoor… Als je zeker weet dat het illegaal is en gevaarlijk, is het wat anders. Maar er is ook gewoon veel legaal vuurwerk in Duitsland te koop nu hoor. Het is er goedkoper dan hier… Ik heb ook een ontzettende hekel aan het geknal dat je nu al om je heen hoort en het gegooi met vuurwerk, maar ik vind het op 31 december om 00.00 toch wel heeeeel erg leuk! En ik heb een kind dat nu al helemaal gelukkig is met zijn vuurwerkpakket dat hij en zijn papa vandaag (legaal :mrgreen: ) gehaald hebben. En nee, dat wordt niet afgestoken voor 1 januari, maar het is wel erg mooi!
precies, veel mensen denken dat heel veel vuurwerk illegaal is, maar tegenwoordig valt dat best mee. Wij hadden eens een pakketje bij het tuincentrum vandaan, werden we daarna aangesproken van ‘zo, zeker belgisch?’ :think: nee hoor, gewoon Intratuin haha.
Kijk, wordt je bekogeld o.i.d. of wordt er asociaal mee omgesprongen vind ik het een heel ander verhaal. Maar als iemand nou wat vuurwerk afsteekt in zijn eigen tuin, overdag, zonder daarmee iemand kwaad te doen, dan vind ik de politie bellen wel overdreven ja. :shifty:
er is ook wel een klein verschil tussen het afsteken van vuurwerk om twaalf uur oudjaarsnacht ( doen wij ook, met LEGAAL in duitsland gekocht vuurwerk dat inderdaad gewoon veel goedkoper is) en het belachelijke geknal met halve bommen dat nu gaande is op veel plaatsen en nogmaals, dat gegooi richting ouderen, kinderen dieren etc… van mij mogen ze ze opsluiten tot na oud en nieuw…
wat is daar nou nog leuk aan dan? mensen laten schrikken of mogelijk verwonden als t fout gaat.sorrie zover reikt mn humor niet
@kristalkindje wrote:
er is ook wel een klein verschil tussen het afsteken van vuurwerk om twaalf uur oudjaarsnacht ( doen wij ook, met LEGAAL in duitsland gekocht vuurwerk dat inderdaad gewoon veel goedkoper is) en het belachelijke geknal met halve bommen dat nu gaande is op veel plaatsen en nogmaals, dat gegooi richting ouderen, kinderen dieren etc… van mij mogen ze ze opsluiten tot na oud en nieuw…
wat is daar nou nog leuk aan dan? mensen laten schrikken of mogelijk verwonden als t fout gaat.sorrie zover reikt mn humor niet
dat zegt toch ook niemand hier, dat dat leuk is. Ik heb daar ook een vreselijke hekel aan :eh: Maar om nu de politie te gaan bellen omdat de buren vuurwerk in Duitsland hebben gekocht, vind ik wel een beetje overdreven eerlijk gezegd