Ik geloven m'n ogen niet....

… ik zit hier op de bank, even pauze te houden. Wij wonen op een hoek dus veel mensen die voorbij komen lopen. Altijd een gezellige drukte.

Ik kijk naar buiten en zie een moeder lopen met een kindje die achter een poppenwagen loopt. Ik dacht: “ach wat schattig”, totdat mijn oog ineens viel op wat er in de poppenwagen ligt. Een echte baby… en nee geen babybjorn of wat voor een pop dan ook.



:shock: :shock:



Stel ik me aan dat ik dit echt niet vindt kunnen?

:shock: Jeetje dat doe je toch niet :naughty:

Ik heb de situatie natuurlijk niet met eigen ogen gezien, maar opzich klinkt het me niet zo ernstig toe. Als ouder let je toch nog wel op wat je kleine doet, en of je hem nu zelf in een wagen duwt, of dat je kindje dat doet, mwah.



Ik zou het zelf ook gedaan kunnen hebben, als het wagentje maar stevig genoeg en het kindje betrouwbaar genoeg is. :shifty:

In een poppenwagen???



Een poppenwagen is toch niet voor niets voor je pop?

in poppenwagen zou ik zeker ook niet doen, al helemaal niet een baby. Kijk mocht het een dreumesje zijn en je hebt een stvige poppenbuggy is het misschien iets anders…(dan nog zou ik dat niet doen hoor)

zoë is gisteren ook hele middag door leeftijdsgenootje in een poppenbuggy geduwd. Ik vind het allemaal niet heel shockend :think:

tenzij de moeder er niet bij liep, en de poppenmoeder alleen op pad was met haar niet-zo-heel-erg-poppen-zusje-of-broertje, maar dat lijkt me niet het geval?

Nou, ik vind dit niet echt schokkend hoor, vind het wel lief eigenlijk. Het kindje liep toch niet alleen over straat met de baby in haar poppenwagen?

Dat werd hier ook gedaan door grote zus :wink:

Als je er zelf maar bij loopt!

Ik snap de ophef ook niet. Als het een stevige poppenwagen is en je loopt erbij, wat is dan het bezwaar?

oké deze constructie mocht niet mee op straat… maar eh… oeps? :angel:



(en dit heeft 10 sec. geduurd ofzo voordat het broertje er weer uit ging :wink: ).

Ik zou het toch ook niet doen…binnen een keertje voor de grap of met een ouder kindje a la, maar buiten met een echte baby in een poppenwagen? Nee :naughty:



Dat ding is niet gemaakt op het gewicht van een echte baby en al helemaal niet zo ontworpen qua stabiliteit. Kinderen zijn zo onvoorspelbaar, ik vind dit ook niet oké.

Ach, misschien woont ze in de buurt en liepen ze alleen een keel klein stukje. Als je als moeder goed in de buurt blijft kan het toch wel voor even? Zolang de poppenwagen een beetje stevig is natuurlijk.

Ik zou het niet zo snel doen, maar in shock ben ik niet.

Onze dochter heeft een grote houten poppenwagen, de kat van ruim 7,5 kilo kan er met gemak in, dan houdt ie echt een klein baby’tje ook nog wel hoor.

@Lily2006 wrote:





Dat ding is niet gemaakt op het gewicht van een echte baby en al helemaal niet zo ontworpen qua stabiliteit.
een baby weegt ongeveer niks. Je hebt wel een heel slechte poppenwagen te pakken als ie niet eens die paar kilo aan kan.

Zeker weten dat het een echte baby was?



Hoe vaak ik wel niet mensen in shock heb zien kijken en met afschuw naar de kofferbak heb zien gapen,voordat ze er achter kwamen, dat de baby pop van Jo. as niet een echte baby was…



Hebben er eentje die echt que omvang, uitdrukking e.d. behoorlijk echt is. Als je die op de hoedenplank van de auto kwakt, dan geeft dat nogal wat reacties (of als je kind van 6 er mee rond sjouwt).

Laten haar ook niet meer achter in de auto (in het zicht), geeft teveel problemen.



Dus, bewoog de baby? Was het echt een echte baby?



Zo ja, ik zou het niet doen,maar echt shocking vind ik het niet…misschien was het echt maar een klein stukje…

Ja het was een echte baby. :wink:

Ik vind het wel schattig… hihi… Moeders was er bij immers…

Ik vind het ook niet zo schokkend eigenlijk. Mijn jongste heeft ook wel eens in een poppenkinderwagen gelegen en werd toen binnen rond gereden door mijn oudste. Nu niet langer dan 2 min.



Maar je hebt best luxe poppenkinderwagen, met matrasje alles erin :angel: Dus ach zal vast voor 1 keer zijn geweest :slight_smile:

Ik vind het niet zo schokkend.

Ik vind het ook niet raar of zo. :slight_smile: