Ik geloven m'n ogen niet....

Mijn oudste zus heeft het bij mij ook gedaan ( hb ik van horen zeggen van mams :inlove: )

Hebben wij ook weleens gedaan. Ik zou het niet met iedere wagen doen en zeker ook niet met ieder kind.

ik vindt het niet bepaald shokkend, wij hebben een poppen maxi cosi en alle kindjes die na mijn oudste kwamen hebben er wel eens in gelegen( niet getilt dat vertrouwde we niet) verder had ze een hele stevige poppen wagen en hebben de andere kindjes ook wel in gelegen (geen pas geboren) en heeft ze ook wel eens samen met ons een klein stukje in onze eigen omgeving mee gewandeld :inlove:

Kan je dat zo goed zien als je binnen op de bank zit en naar buiten kijkt wie er langsloopt mbt een echte baby in de poppenwagen?



Maar nee vind het niet shocking, tegenwoordig worden die wagens ook zo enorm stevig gemaakt.

Ik snap dat je wel 2x extra knipperd met je ogen. Maar schokkend. Nee eigenlijk niet. Als het kindje genoeg ruimte heeft en comfortabel ligt is er mijns inziens niets aan de hand.

@Cin. wrote:

Kan je dat zo goed zien als je binnen op de bank zit en naar buiten kijkt wie er langsloopt mbt een echte baby in de poppenwagen?

.




Ja, kom gezellig een keer op de koffie dan kunt je het zien :wink:

Salome lag heel vaak in een poppenwagen of in een poppen-stapelbedje… Ik heb nooit bedacht dat mensen hier raar op zouden reageren. Ik zie het probleem ook niet dus…

Wij hadden toen ik nog klein was een poppen schommel, en daar hebben echt kinderen in gezeten :wink: die vielen erin in slaap, en in mijn poppenbed, overigens door mijn vader gemaakt, daar sliepen ook echte baby,s in, in mijn kinderwagen, wel geslapen, maar niet mee gereden :wink:

Hier ook wel eens kindje van vriendin in Elise dr buggy gehad, niet voor lang ( voor een foto :lol: ) maar toch… niet shocking dus idd.

dus het valt allemaal wel mee met het shockgehalte als ik het zo lees :smiley:

Gewoon in huis voor een lolletje zou ik het ook niet raar vinden.



Maar mee op straat lopen? Waarom? Een baby heeft toch een eigen wandelwagen waar hij/zij lekker in kan liggen/slapen. zou ook even raar staan op kijken hoor en zou het zelf echt niet doen.

Och, misschien is het niet handig, maar echt schokkend vind ik het niet.

@Kwakje wrote:

@Cin. wrote:
Kan je dat zo goed zien als je binnen op de bank zit en naar buiten kijkt wie er langsloopt mbt een echte baby in de poppenwagen?

.




Ja, kom gezellig een keer op de koffie dan kunt je het zien :wink:


Gezellig :mrgreen:

oh nee schokkend vindt ik t zeker niet

Emma heeft ook wel eens even lekker gelegen in t baby born bedje van haar zussen… :oops:

ze zullen vast geen uren gaan wandelen ermee

mischien een blokje om t huis

Hier ook wel eens een miniCas in de poppenwagen en poppenbed gehad hoor, geen probleem van gemaakt. De poppenkinderstoel hebben we maar overgeslagen :angel:



Ik vond het wel schattig :inlove: