Ik shop het liefst online, maar als ik ga ga ik naar antwerpen echt boutique,s om van te smullen zo mooi :inlove:
Een aangeschoten kan dus meerdere betekenissen hebben :thumbup:
Tja en over het opruimen, ik denk dat ze het beter zelf kunnen doen, omdat veel mensen het anders ergens tussen proppen en ze het dan toch weer zelf moeten fatsoeneren en op de juiste plek moeten hangen.
Ik zelf heb er geen probleem mee om het terug te hangen hoor
idd… bij zo winkel als de v en d waar veel gepast wordt, vind ik dat ze toch die service moeten bieden, dan ga ik wel na een ander, als ik een arm volheb, en ik heb zo service niet, druk ik me hele arm in eht eerste en beste rek die er hangt…
overigens zal dit niet vaak gebeuren, winkelen is absoluut niet mijn hobby!
alleen heeel af en toe, bij de verplichte ‘maak-je-zomer-of-winter-gadarobbe-weer-compleet’ ga ik dus even zo winkel in. Dan is het wel fijn als ze je toch helpen.
Ach… tja… dank zij kok! kunnen we van veel frustratie af!
als ik een arm volheb, en ik heb zo service niet, druk ik me hele arm in eht eerste en beste rek die er hangt…
Nou nou nou.. :naughty:
Dit vind ik nou echt een voorbeeld van een k*tklant..
Service of geen service.. dat doe je toch niet..
edit.. als elke klant dat zou doen.. zou t een rotzooi worden daar.. hoeveel tijd zou t nou kosten om even op de afdeling je kledingstukken terug te hangen.. dingen die je echt niet kan vinden, kan je toch afgeven aan het personeel? Vind het echt een voorbeeld van geen rekening houden met een ander..
Neem dan wat minder kledingstukken mee dat pashok in als je zo'n korte termijn geheugen hebt.. :silenced:
En nee.. ik heb nooit in een kledingzaak gewerkt.. :wink:
V&D maakt zijn winst wel hoor!! Ik vind het toch en heel verschil als je bij de V&D gaat shoppen of in een gewone winkel.Die kleine winkels leven van jou aankopen en zijn ze ook gewoon veel behulpzamer.In kleinere winkels word je ook aangenomen om klanten te helpen.
In die grote warenhuizen word je aangenomen als je net 15 bent.
Als je geholpen wilt worden moet je dus niet naar de V&D gaan.
’‘dus maar shirtjes opvouwen’’ :think: medewerkers van de V&D of wat voor kleding zaak doen vast nog wel meer dingen dan alleen dat denk ik…
En misschien wordt de medewerkers gezegd door hogerhand dat ze dit niet mogen doen, dan zijn ze de hele tijd bezig met kleding van mensen terug hangen en komen ze niet aan hun andere taken toe, mensen helpen met hun kleding keuze, afrekenen, kleding opvouwen en weet ik veel wat nog meer.
Als je klanten helpt, ben je echt niet alleen bezig met kleding van mensen terug hangen hoor.
Hoe kom je daar toch bij. En hoger hand die gaat zeggen, je mag klanten niet helpen hoor … nee jou taak is om bij de planken te blijven staan, shirtjes vouwen en mensen te wijzen dat zij zelf alles moeten terug hangen :think: ik betwijfel het :think:
Ik ken meerdere die in kledingzaken hebben gewerkt en ze doen echt ook klanten helpen, andere maten pakken, kleding terug hangen en/of leggen … vaak doen ze het juist liever zelf, omdat klanten het nooit hetzelfde vouwen en terug leggen als de winkel het zou willen
Denk ook niet dat hogerhand het om die reden zal zeggen, heb ik ook niet geschreven he?
Maar dat ze liever klanten moeten helpen met hun keuze, verkopen dus! ipv van iedereen alles terug moeten hangen…
Maar ook dat is een extra service en wordt vaak gedaan als de klant weer in het hokje staat met nieuw spul
Ja dat klopt idd, maar dan is die verkoopster met die klant bezig, ik begrijp uit het bericht van de ts dat ze haar hele stapel kleding die ze niet wou zo aan een willekeurige verkoopster wou geven…
Ik neem aan dat als een verkoopster je aan het helpen is en jij bent aan het passen en er moet iets anders bij komen en weer iets terug dat dat dan wel gedaan wordt. Tenminsten dat is wel mijn ervaring.
Tja ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal om het terug te hangen. Ik wist niet eens dat daar een rek voor was in het verleden.
Volgens mij hangt er ook een bordje waarop een maximaal aan artikelen wat je in de kleedkamer mag meenemen staat aangegeven. Ik vind het een kleine moeite om alles weer op te ruimen.
Victoria, ik denk juist dat veel mensen dat wel allemaal willen doen, extra service bieden maar dat die van bovenaf ook bepaalde dingen opgelegd krijgen wat ze moeten doen waardoor er geen tijd voor over blijft.