Ik eet te veel...

:wall:



Ik “moet” 's avonds altijd ‘sneukelen’, zoals we hier dat noemen! :wink:

'T is zelfs zo erg dat ik blijf eten tot ik me ‘misselijk’ begin te voelen! :o :shifty:

Ik heb nu na het avondeten van 18u al één zakje paprikachips op, 1 koekje met chocolade en 2 zebrakoekjes … én met een fles priklimonade erbij.

Dat is toch overdreven hé? :roll:

En tóch kan ik het niet laten,… :shock:



Hebben jullie dat ook? :oops:

O wat leuk om dat woord weer eens te horen! Mijn moeder gebruikte dat ook altijd als we stiekem samen iets lekkers zaten te eten.



En ja, ik heb het ook (met buien) Dan MOET ik blijven eten en allemaal van de snaai-dingen :roll: Meestal rond de ei-sprong en dag of wat.

In mijn bvtijd wel heeeeeeeeeeeeeeel erg :mrgreen:

Bijna iedere avond een pak koek erdoor…of chocolade…

Nu soms…vanavond dus…ik zit nu mijn schaal m&m’s leeg te eten :drool:

Hmm, zou het dan aan de bv liggen? :think:

Ik was al altijd erg maar nu loopt het echt de spuigaten uit hoor!! :naughty: :mrgreen:

Bij mij was de ergste ‘‘dwang’’ weg na de bv tijd :lol: nu komt het soms met vlagen rond ‘‘de’’ tijd van maand ofzo :wink:

Toch al een kleine opluchting dat die dwang naar sneukelen weer wat zal minderen! :dance: :lol:

Hier ook sinds ik bv geef 's avonds aan het snoepen. En echt dat heb ik nog nooit van mijn leven gedaan.

Ik herinner me het ook nog hoor. zat 's morgen te kolven onder het genot van een rol biscuitjes. En die ging soms helemaal op :shock:

ik kon niet ophouden met eten in de bv-periode… 's morgens 3 boterhammen, 's middags nog es 4 en 's avonds gerust nog een tweede portie… goddank is dat nu wel over… maar de kilo’s die ik er daardoor bij heb gekregen zit er nu nog aan :wall:

je raakt er ook aan gewend … ik heb het ook een periode gehad dan MOEST ik rond 20.00 echt iets te snaaien totdat ik gewoon er een stop op heb gezet , dit was een week erg lastig maar zo ineens was het al 22.00 en was het bedtijd zonder die stomme aandrang naar iets te eten …

hier geen borstvoeding.

Man en ik hebben er beiden last van.



Hier sinds het avondeten: 5 koetjesrepen, een handvol chips, 6 blokjes gatenkaas en ben nu aan het bedenken dat de droppot me wel erg lief aan kijkt… :oops:

Trek na het avondeten en meestal rond 20uur ?



1 uurtje na het eten honger is nep honger., snaai honger :mrgreen:

Doordat alle glucose omgezet word in glycogeen daalt je bloedsuikerspiegel vrij snel waardoor je een hongergevoel kunt krijgen.



Ik vind het ook altijd erg moeilijk om van de snaailade af te blijven in de keuken hoor ! Ik probeer mezelf dan blij te maken met een hete kop thee.

9 van de 10 keer lukt me dat maar soms vreet ik het zakje smarties van mijn dochter leeg :oops:

en ook de droppot bleef niet dicht… :roll:

Volgens mij heeft het niks met borstvoeding te maken hoor… :mrgreen:



Zoiets is gewoon snoephonger… :mrgreen:

het feit alleen al dat je het in huis hebt, zorgt er voor dat je vindt dat het op moet :stuck_out_tongue: Ik haal dan wel wat in huis, maar als het op is is het ook op… (ik haal ook niet veel hoor). zo heb ik elke avond wel zin in iets lekkers, maar loopt het dus vaak uit op niks, omdat er niks is waar ik zin in heb… werkt ook errug goed :thumbup:

Herkenbaar :roll:

jep hier ook. Ik vreet me ongans.

Vanavond heb ik een halve reep bonbonbloc en een zak dorito’s op. Gisteravond een compleet Macmenu (na mijn avondeten!) en als ik niks heb dan eet ik gewoon boterhammen met kaas of worst ofzo…



Ik denk dat mijn lijf eraan gewend is, je suikerspiegel zakt omdat het gewend is dat te doen. Volgens mij als je nou een paar dagen ‘honger lijdt’ dan is je lijf van die schommeling af en dan heb je die trek niet meer. In theorie dan…

Weet je wat ik heb gedaan? Klinkt vreselijk kinderachtig en mss zelfs wel stom. Maar ik kocht en koop van die uitdeel zakjes chips. En dan ‘mag’ ik van mezelf 2 zakjes op een avond. Dan heb ik 2 verschillende smaakjes, lekkers te drinken erbij (als ik helemaal maf ben doe ik druivensap in een wijnglas voor de sjiek :angel: ) en dan ga ik hangen op de bank.

Moet heel eerlijk bekennen dat het heeeel soms 3 zakjes worden maar buiten dat werkt het heeeeel erg goed! :dance:

Beter dan een grote zak chips want ook daar moet dan om welke rare reden dan ook de bodem van in zicht komen. :silenced:

Of je haalt dat spul gewoon niet meer in huis, en eet appels, sinaasappels en meer van dat soort gezonds :wink: Zo ben ik het gaan doen en ik heb nooit meer honger s avonds eigenlijk :think: Het went, maar je moet er wel even doorheen :mrgreen: En veel water drinken… stilt de honger :wink: :-*

@Vicky wrote:

Of je haalt dat spul gewoon niet meer in huis, en eet appels, sinaasappels en meer van dat soort gezonds :wink: Zo ben ik het gaan doen en ik heb nooit meer honger s avonds eigenlijk :think: Het went, maar je moet er wel even doorheen :mrgreen: En veel water drinken… stilt de honger :wink: :-*




hier kan ik me alleen maar bij aansluiten ben ik bang…



wij zijn ook enorme snaaikonten en als het aan ons lag ging er ook elke avond wel een zak ships door hoor,maar we kwamen beide behoorlijk aan door dat gesnaai en toen hebben we de knoop gewoon doorgehakt.



door de weeks is er gewoon niets te snaaien in huis.als we dan eens lekkere trek hebben dan pakken we een waterijsje (zonder suiker) of een peer of zo…en thats it…in het weekend is het een ander verhaal.op zaterdag eten we lekker een zak ships op en dan mag het ook…en weet je? je bent veeeeeeeeel minder geld in de week kwijt aan die troep plus je valt nog af ook :thumbup: