Ik eet te veel...

@faizaa wrote:

Volgens mij heeft het niks met borstvoeding te maken hoor… :mrgreen:



Zoiets is gewoon snoephonger… :mrgreen:


Bij mij echt wel…

het is namelijk zo goed als weg sinds ik niet meer voedt.

Ik had het ‘‘nodig’’ vooral die suikers om de avond (na de lange avondvoeding) weer op ‘‘energie’’ te komen,daarom vooral dingen met suiker…terwijl ik geen zoetekauw was…

En die hele drang is weg toen ik stopte.

Ik kwam dus ook niet aan ervan,dat at mijn kleine wel op :mrgreen:



Nu heb ik het alleen als ik ongesteld moet worden (dus duidelijk een hor monenkwestie bij mij :angel: ) en verder heb ik het niet echt meer…



Soms in het weekend hartige dingen maar dat doen wij dan vaak ipv avond eten als de kids op bed liggen,lekker stokbrood met allemaal lekkers :drool:



Die uitdeelzakjes chips is een goede :thumbup: dat doet mijn man ook…die is een onwijze (hartige) snoepkont…iedere avond weer…brie of kaas en augurk en amsterdamse uitjes en dus nootjes of chips…echt niet normaal :shock: en hij blijft een slanke den :lol:

Vervelend he dat soort mannen Sas… :roll: :wink: zo is Sydney ook… eet zo zo’n grote zak chips leeg, meerdere keren per week. En hij komt gewoon niet aan (hoewel dat ook aan t veranderen is hoor). Maar nu heeft hij pech want zo vaak hebben we t niet meer in huis :mrgreen:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
Volgens mij heeft het niks met borstvoeding te maken hoor… :mrgreen:



Zoiets is gewoon snoephonger… :mrgreen:


Bij mij echt wel…

het is namelijk zo goed als weg sinds ik niet meer voedt.

Ik had het ‘‘nodig’’ vooral die suikers om de avond (na de lange avondvoeding) weer op ‘‘energie’’ te komen,daarom vooral dingen met suiker…terwijl ik geen zoetekauw was…

En die hele drang is weg toen ik stopte.

Ik kwam dus ook niet aan ervan,dat at mijn kleine wel op :mrgreen:



Nu heb ik het alleen als ik ongesteld moet worden (dus duidelijk een hor monenkwestie bij mij :angel: ) en verder heb ik het niet echt meer…



Soms in het weekend hartige dingen maar dat doen wij dan vaak ipv avond eten als de kids op bed liggen,lekker stokbrood met allemaal lekkers :drool:



Die uitdeelzakjes chips is een goede :thumbup: dat doet mijn man ook…die is een onwijze (hartige) snoepkont…iedere avond weer…brie of kaas en augurk en amsterdamse uitjes en dus nootjes of chips…echt niet normaal :shock: en hij blijft een slanke den :lol:






hormonster van me… :mrgreen:





enne nee hoor Rhi…



toen ik nog heel consequent was met eten… at ik elke avond een dikke toffee of een groot dropje, zo’n smiley… ik at verder die dag nik zoets, maar dat moment keek ik naar uit… na het avond eten als alles opgeruimd was… zalig… zo hield ik het vol… want helemaaaaal niks zoets meer… oei… :frowning:

Helemaal niets zoets meer is ook niet vol te houden natuurlijk. Ik mag van mezelf wat zoets als ik er echt onwijze zin in heb. En niet `omdat het toch in de kast ligt´. :wink:

Precies…mijn kast ligt altijd vol hoor…

Ik noem dat ‘‘ruggegraat’’ en beheersen om dat niet leeg te eten,maar áls ik trek in iets heb pak ik dat gewoon,maar goed ik heb misschien makkelijk praten dan want ik heb die drang dus niet zo vaak :angel:



En mijn man…ach hij werkt hard en erg lichamelijk dus als hij dat nodig heeft moet hij dat lekker doen :inlove: