Ik ben ongi en toch positief zwangerschap test

Ik was 5 dagen overtijd had alle symptomen van zwangerschap.

Na 5 dagen ben ik ongi geworden. Ben toch naar de arts gegaan.

Hij wilde eent zwangerschap test doen.

Ik had die al gekocht en ik zei ik doe het thuis dan.

Heb de test gedaan ook al ben ik nog steeds ongi in het begin was er maar 1 streepje dus dacht ik ben niet zwanger later op de dag ging ik kijken zag ik 2 streepjes 2 streepjes is zwanger.

Op de test staat dat je 10 min niet meer moet kijken naar de test

Kan de test dan nog veranderen

Ik heb een test van 4,5 jaar gelden nog en die is niet verandert.

Wie kan mij hier info geven.

Ikmoet zo vaak plassen dat het nu echt heel pijn doet (heb een spiraal)

Een test kan inderdaad na 10 minuten veranderen… niet betrouwbaar dus.

Als je het nog zeker wilt weten kan je een nieuwe test of een bloedtest doen, maar ik denk dat het spijtig genoeg niet gelukt is. :hug:

@kaela wrote:

Een test kan inderdaad na 10 minuten veranderen… niet betrouwbaar dus.

Als je het nog zeker wilt weten kan je een nieuwe test of een bloedtest doen, maar ik denk dat het spijtig genoeg niet gelukt is. :hug:

hallo kaela

bedankt voor je reactie, dat denk ik ook maar iets klopt er niet met mij heb echt het gevoel dat ik zwanger ben :mrgreen:

En ik heb zelfs de mensen gebeld van de test en die zeiden dat het niet meer kan veranderen de test blijft zo het kan niet meer veranderen

hij zei je bent dus gewoon zwanger moet ik dit nu geloven?

Ik zou er een tweede test tegenaan gooien dan ? :slight_smile:

Succes ermee !

tja ik denk dat de 1e test ook niet betrouwbaar is.

Aanrader is dan idd nog een test te doen met ochtendurine en duidelijk lezen hoe de test te gebruiken.

Succes meis en anders even via de ha doen hoor kan ook bloedprikken

groetjes bianca

@bianca81 wrote:

tja ik denk dat de 1e test ook niet betrouwbaar is.

Aanrader is dan idd nog een test te doen met ochtendurine en duidelijk lezen hoe de test te gebruiken.

Succes meis en anders even via de ha doen hoor kan ook bloedprikken

groetjes bianca

Hallo bianca

ja ik ga ook morgen vroeg naar de dokter misschien dathij weet water metmij aan dehand is want ikwordt echt gek nu. Zit al de hele dag achter de forms van zwangerschappen :lol:

tja dat helpt je niet echt he, tis toch testen en wachten, moeilijk maar wel waar, succes en schrijf je morgen bij ???

Hoi hoi, ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar het kan ook nog zijn datj e inderdaad zwanger bent geweest, maar heel kort.

Je hebt dan wel het zwangerschapshormoon in je lichaam, maar de ongi kan erop wijzen dat het toch niet helemaal goed is gegaan.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meid!

Liesf E :**:

heel veel succes morgen met de test, laat je het nog wel ff weten :wink:

Ik hoop voor je dat je gauw duideliujkheid hebt, zwanger zijn én een spiraal is namelijk een complexe situatie :think:

@Affie wrote:

Ik hoop voor je dat je gauw duideliujkheid hebt, zwanger zijn én een spiraal is namelijk een complexe situatie :think:

En daar ben ik uit voortgekomen… :mrgreen:

Ik sluit me aan bij de rest, het zou kunnen zijn dat je wel zwanger bent geweest, maar evengoed kan de test ook nog veranderen…als het niet zo zou zijn, zetten ze het er toch ook niet op lijkt mij… :think:

Nou ben net bij de arts geweest de spiraal zit nog steeds op de goeie plaats.

Waarschijnlijk heb ik een blaasontsteking, dit heb ik ook nog nooit gehad. Het duurt nu al bijna 2 weken is dat normaal?

Ik heb bloed afgenomen, morgen weet ik de resultaat

bedankt dames voor jullie reacties allemaal.

Morgen laat ikhet weten wat het is

volgens mij gaat blaasontsteking niet normaal over, dus als je het niet weet, kan het inderdaad nogal lang duren…wel medicijnen gekregen?

@Becca wrote:

volgens mij gaat blaasontsteking niet normaal over, dus als je het niet weet, kan het inderdaad nogal lang duren…wel medicijnen gekregen?

nee heb geen medicijnen gekregen. Ik was bij de vrouwe arts gegaan. Voordat moet iknaar mijn huisarts en die is´deze week nog op vakantie.

bedankt voor je reactie.

ik ben benieuwd of je blaasontsteking hebt,

dan zal je wel duidelijkheid hebben en je kunt er iets aan doen,

normaal zou je wel gelijk een kuurtje krijgen nog een week wachten is niet alles.

Mocht je veel pijnkrijgen dan vervangende arts raadplgen hoor

bloedtest geeft die ook nog aan of je zwnager zou kunnen zijn,

zwanger zijng eweest denk ik niet hoor , positiefve test wordt niet ineens zo snel weer negatief bij een kortstondige “zwangerschap”.

Nou ms horen / lezen we nog wel es

wil je geen valse hoop geven, maar met ellen heb ik 7 maand mijn verranderingen gehad, dus zou altijd kunnen dat je zwanger bent

Nou ik was bij de arts ik heb een hcg van 4,7 als het onder de 5 is ben je blijkbaar niet zwanger.

Maar toch wil de arts nogmaals een bloedtest doen maar dat volgende week pas. Kan toch nog zijn dat ik zwanger ben,

IEts van zwangerschap bij eierstokken of zoeits heb niet zogoed geluisterd was allang blij dat hij zei niet zwanger.

allemaal bedankt voor jullie reactie doet mij goed als ik lees dat iemand wat om je geeft :hug:

je bedoeld een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, daar moet je mee oppassen, heb zo 1 eierstok verloren, hou het maar goed in de gaten

Toevallig zitten vrienden van ons in dezelfde situatie.

Ze hebben ook van hun arts (2 verschillende) te horen gekregen: Ik dank dat je gewoon zwanger bent, je hebt alle symptomen…

Dat vind ik ECHT een gevaarlijke uitspraak van een arts. Als ze eens wisten hoeveel impact zo’n uitspraak kan hebben. Van een arts geloof je toch meer, ookal weet jezelf misschien beter.

Ik zou echt proberen er een beetje voorzichtiger mee om te gaan. De eerste test wijst uit dat je niet zwanger bent.

Maak jezelf niet gek en wacht het af.

En daarbij heb ik het idee dat je helemaal nog niet zwanger wilt worden, wel?

Je schrijft nl

IEts van zwangerschap bij eierstokken of zoeits heb niet zogoed geluisterd was allang blij dat hij zei niet zwanger.

En je hebt nog een spiraaltje.

Heel veel sterkte en nogmaals, probeer maar te geloven dat het niet zo is en je hebt hoogstwaarschijnlijk een blaasontsteking (dacht ik meteen aan toen ik jouw 1e berichtje las)

Hou je ons op de hoogte?

@Nicje wrote:

Toevallig zitten vrienden van ons in dezelfde situatie.

Ze hebben ook van hun arts (2 verschillende) te horen gekregen: Ik dank dat je gewoon zwanger bent, je hebt alle symptomen…

Dat vind ik ECHT een gevaarlijke uitspraak van een arts. Als ze eens wisten hoeveel impact zo’n uitspraak kan hebben. Van een arts geloof je toch meer, ookal weet jezelf misschien beter.

Ik zou echt proberen er een beetje voorzichtiger mee om te gaan. De eerste test wijst uit dat je niet zwanger bent.

Maak jezelf niet gek en wacht het af.

En daarbij heb ik het idee dat je helemaal nog niet zwanger wilt worden, wel?

Je schrijft nl

En je hebt nog een spiraaltje.

Heel veel sterkte en nogmaals, probeer maar te geloven dat het niet zo is en je hebt hoogstwaarschijnlijk een blaasontsteking (dacht ik meteen aan toen ik jouw 1e berichtje las)

Hou je ons op de hoogte?

Ja inderdaad je wordt hier echt gek van. En ik wilde ook absoluut niet zwanger zijn heb al een tweeling, waar ik genoeg aan heb :slight_smile:

Maar nu er een kans was dat ik zwanger kan zijn heb ik weer wel zin, voel me heel gelukkig als ik eraan denk raar maar is wel zo.

En ik laat her jullie nog weten volgende week moet ik weer bloedtesten.

Trouwens ik ben nog steeds ongi dit heb ik ook nog nooit zo lang gehad :frowning:

Mijn lichaam maakt mij nog gek :x