Ik ben ongi en toch positief zwangerschap test

Hoe oud is de 2-ling? Want je kan goed ontregeld zijn zeg maar na een zwangerschap…

@anjelique! wrote:

Hoe oud is de 2-ling? Want je kan goed ontregeld zijn zeg maar na een zwangerschap…

mijn lieve dochters :mrgreen: worden op 27 januarie 4 jaar

Morgen ga ik naar de dokter om een bloedtest even afwachten

vandaag was ik naar mijn huisarts geweest ik heb een erge blaasontsteking (liep er al 2 weken meer rond hoopte dat het vanzelf wegging maar nee nu heb ik een antibiotik)

Dat hcg blijven ze controleren totdat het weg is.

Wanneer het stijgt ben je technisch gezien nog steeds zwanger, vruchtje of niet. En wanneer dat dus niet op een echo te zien is moeten ze rekening houden met een eileiderzwangerschap. Ik heb dat in september gehad en ik heb ook een tijdlang bloed moeten prikken.

vanaf bevruchting vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM)

7 dagen 3 weken 0 to 5

14 dagen 28 dagen 3 to 426

Dat 0 tot 4 en 3 tot 426 zijn de hcg-waarden.

Die 4,7 waar je het over hebt past dus in beiden.

hallo allemaal heb mij bloedtest ontvangen ben niet zwanger had geen hcg hormoon meer inmijn lbloed.

Mij zullen jullie hier niet meer zien pas over 2 a 3 jaar dan wil ik nog een kind erbij

bedankt voor alles

Hoi,

Ik heb in februari 2006 een mk gehad. Ik heb toen ook een tijdlang bloed moeten laten prikken i.v.m. aanwezigheid van hcg waarden in het bloed.

Bij mij kwam de waarde niet hoger dan ergens in de 700, en daarna is het langzaam gedaald. Maar het hcg (oftewel zwangerschapshormoon) verdwijnt heel langzaam, en ik moest toen ook bloedprikken steeds tot dat het weg was. In mei 2006 ben ik pas weer ongi geworden.

Je kan dus last krijgen van zwangerschapsverschijnselen, terwijl je niet meer zwanger bent. MK dus.

Dat is mij heel zwaar gevallen toen. Heb echt een hele periode in een dip gezeten. Was op alle fronten merkbaar aan mij.

Heb zelfs fouten gemaakt op mijn werk, waar ik een aantal keren op aangesproken ben geworden. Na een tijdje ging het wat beter, en werd ik weer wat alerter op mijn werk. Ik kon me gewoon niet meer concentreren. Alleen zwanger worden / zijn spookte nog door mijn hoofd.

Dat bleef de hele dag hangen bij mij.

In maart 2006 was ik gestopt met roken, omdat ik me schuldig voelde dat ik een mk heb gehad. 1 maand niet gerookt toen, maar ik voelde me toen zo miserabel dat ik weer ben gaan roken om de spanningen een beetje kwijt te raken.

Ik denk toch dat ik in de periode januari t/m juni een flinke dip heb gehad, misschien wel een lichte tot matige depressie.

Alleen op mijn werk heb ik er niks over verteld. Ik heb het gehad over waarschijnlijk verklevingen van de eileiders. Maar niet dat we bezig waren met kinderen.

24 januari 2007 moet ik terug naar de gyn. en gaan ze verder kijken.

We hebben weer een half jaar zelf geprobeerd, maar het mag niet baten.

Ik heb gewoon al jaren een heel sterk voorgevoel dat er ergens iets mis gaat, alleen weet ik niet wat. Ik kan niet in mijn lichaam kijken.

Nu is mijn 10e cyclusdag, en heb al vanaf dag 6 heel veel slijm, dik en wit, geklust op 4e en 5e dag, mijn ongi. is dan zo goed als weg.

Heb het gevoel dat ik een ballon in mijn buik heb, die in - en uitademt.

Ongi-gevoel, vlagen van misselijkheid, moeilijke stoelgang.

Zou ik zwanger kunnen zijn, ben gewoon ongi geweest, maar op dag 4 en 5 geklust. Of zou mijn eisprong veel eerder zijn dan rond de 14e dag???

Wat denken jullie hiervan???

Groetjes Wilma32