Ik ben het zooooooo zat !

De titel zegt het al: IK BEN HET ZAT!!!



Van mij mag die kleine smurf komen hoor, ik slaap nagenoeg niet meer 'snachts, mn buik groeit maar door, bij alles wat ik doe moet ik halverwege stoppen en uithijgen, zelfs op de bank liggen is nog vermoeiend op deze manier… ik ben er klaar mee



(Helaas hebben zo’n beetje alle VK’s uit de praktijk al aangegeven dat de kans groot is dat ze net als haar zusje haar tijd zal nemen… en moet ik dus nog gewoon even door… )



Mèn, wat zijn deze laatste loodjes zwaar!!!



Wie mee will klagen over de laatste loodjes of mij kan vertellen hoe ik die laatste loodjes wat lichter kan maken 8) : Dit is je kans!

Ellen :hug:

Nog even doorbijten :-*

Met hoeveel weken is Lotte geboren dan ?







gr melanie.

Nog eventjes en dan kun je voor 100% genieten van je kleintje :inlove: :inlove:



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Lotte kwam 8 dagen later…

(maar toen was ik minder zwaar qua buik en had ik geen 1 jarige klimgeit/ dreumes die trappen wil klimmen, het huis door raast met een big smile, bij het badderen niet stil wil zitten, bij het verschonen denkt dat ze de boogiewoogie moet blijven dansen en nog graag opgetild wil worden om mama een knuffie te geven :inlove: )



Ze is zoooo lief, maar pfffff, zonder buik zou ik daar toch veeeel meer van genieten :wink:

Ik klaag met je mee Ellen, ben der ook zo klaar mee!



Ik wil mijn kindje!!

:mrgreen:





xx

famke

:hug: voor jullie meiden, jullie zijn er bijna :-*

Ik herken het gevoel, ik kon op een gegeven moment ook helemaal niks meer.

Gelukkig besloot hij een paar dagen eerder te komen :mrgreen:



Succes met de laatste (zwaarste) loodjes :-*

Hoi Meiden,



mag ik ook meedoen??





volgens mij kunnen die laatste loodjes niet minder zwaar gemaakt worden …

als dat zo was dan teken ik daar direct voor!! haha

dit is mijn eerste en ben net als jou ook aan het aftellen.

en ik kan het kind er wel uit kijken!!

en heb vreselijke zere rug en heupen, heel erg last van brandend maagzuur en loop al 2 weken met voorweeen en harde buiken.

maar nee, een bevalling komt maar niet.



ik wens je veel succes en sterkte.

en mss helpt de gedachte dat je niet de enigste bent die het klote vind en heeft op het moment … ?? :-*



dikke kus en veel sterkte en succes en hopelijk komt jullie (en mijn kindje natuurlijk ook) snel!



xx

Wendy

Ik doe mee!!!



Klaag klaag klaag…maar toch maar draag draag draag.

Veel anders zit er niet op.



De eerste keer begon ik op de uitgerekende datum en is ze de dag erna geboren.

De tweede keer begon ik op de datum en was ze er 3 uur later.



Nu dus al 5 dagen overtijd en een ventje in mijn buik die met 37 weken al ruim 7 pond werd gemeten…

(ik neig naar ietwat grote kindjes…)

Duzzz believe me ik ben het ook zat…Maar veel anders dan afwachten zit er niet op en proberen het maar een beetje positief te benaderen…



Marieke

:mrgreen: Lekker even klagen over die laatste loodjes!



Meer dan wachten kan je inderdaad niet doen… ze komen wanneer ze komen… ik tel de dagen en probeer intussen toch wat dingetjes te doen zodat de dagen wat sneller voorbij gaan…



Nog eventjes geduld, pffff

Ik ben er al heel lang klaar mee …



En ik moet nog een paar weekjes langer dan jullie.



Maar goed hoop stiekum op begin Oktober dat zou er fijn zijn :lol:

Meiden, veel succes nog maar een paar weekjes/dagen.



Nog even volhouden en sommigen van jullie weten dat het het waard is en een aantal zal erachter komen dat het zeker allemaal de moeite waard is geweest…





Dikke knuffel… :hug:





:-*

Ga elke dag lekker met je kind naar het zwembad. Heerlijk licht gevoel en Lotte vind het vast ook prachtig.



Komt tijd komt kind…



Nog even geduld :hug:

je kan ook niet meer doen dan wachten.

zo’n zwangerschap en het proces van zwanger worden is wel een les in geduld zeg … pffff ik heb al zo weinig geduld.

eerste al 20 maand over gedaan om dit kleine wondertje te krijgen, en dan nu kan ik niet wachten tot hij er uit komt!

wil hem gewoon zoooooo graag vasthouden, dat is onvoorstelbaar.



probeer idd ook de dag door te komen door nog van alles te doen in huis, af en toe het dorp in, zaterdag’s lekker met mijn mannetje boodschappen doen en met de honden het bos in enzo.

de dagen gaan dan wel wat sneller als je wat doet.



een kennisje van mij ligt hele dagen op de bank zichzelf zielig te vinden.

moet nog een maandje, en denkt nu al dat ze elke keer moet bevallen.

haalt zich nu al van alles in haar hoofd zeg maar … maakt zichzelf gek door dom op de bank te liggen en te wachten op de bevalling. :doh:

dag in dag uit. vreselijk!

en mss wordt ze nog ingeleid ook nog, dat het eerder komt zeg maar??? :think:

de wereld is zwaar oneerlijk verdeeld … dat wil ik ook wel! haha





xx

Wendy



wij wachten ‘rustig’ af. :-*

Ik ook mee! IK OOK! 8)



Ik ben nog geen 37 weken…maar…ik ben al 8 maanden aan het overgeven! :sick: Niet elke dag…maar zo goed als! Ik ben bijna dagelijgs duizelig,misselijk…korthademig… :wall:



Ik ga nog rond, ik bol gewoon door…Maar voel echt niet goed!Liggen of zitten is een kwelling…en lopen is ook pijnlijk als ik die harde buiken heb!



De baby heeft steeds minder plaats en als ze beweegt het is echt pijnlijk…Voor mij mag ze ook tegen de 38 weken komen hoor!



Ik was bij Phebe 2 dagen overtijd en kon op het einde niet meer plassen…Nu maak ik hetzelfde mee! Ik voel dat ik moet plassen en dan komt de bay tegen de blaas en er komt niks uit…Soms moet ik 3 -4 keer naar toilet voordat mijn volle pijnlijke blaas eindelijk leeg is…IK WIL OOK bevallen!!!

PS: het enige wat ik kan aanraden is…als je al een kidnej hebt…om zoveel mogelijk van te genieten! Ik schenk ectra aandacht aan Phebe…binnenkort is ze niet meer alleen en ze verdiendt nu extra aandacht vind ik! Ze vindt het zalig! :inlove:

Stiekum toch wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het zat is :wink: !



En ik probeer inderdaad extra te genieten van kleine smurf nr. 1

Ze is ook zoooo grappig nu ze net kan lopen en een beetje praat!

Het zwemmen is inderdaad ook een goed idee! We zijn al wel samen in het bevallingsbad geweest (ik hoop net als bij Lotte op een mooie badbevalling :mrgreen: ) maar zijn al in geen eeuwigheid meer naar het zwembad geweest. Bedankt voor de tip!



Zooo, ga nu maar weer eens wat foto’s inplakken en daarna even een rustpauze inlassen.



:hug: voor iedereen die het ook zat is!!!

Oooooooooooooh mag ik ook even…



Ik ben nu ruim 2 jaar zwanger (ben al blij dat ik zwanger kan worden hoor dat terzijde, maar als ik toch ook even los mag).



Heb een MA gehad en daarna bevallen van Liv :**: .

Ben nu bijna 34 weken en als het lukt wordt ik dit keer bij 39 weken ingeleid (oké daar mag ik dan niet meer over zeuren iig geen 42 weken of zo…).



Maar goed, ik ben het zooooooooooooooooooooooo zat.

Ik wil gewoon nú een lekker roze warm kindje vast houden, wieg en kinderwagen vullen en mijn twee oudste meisjes blij maken…

Ik wil verder waar ik 2 jaar geleden begonnen ben…



Heb nu ook zwangerschapsischias en kan niet mijn gang gaan, laat staan mijn nestdrang los laten gaan…ik ben moe…

Moet 4x per dag richting school heen en weer en dat lukt nu alleen op de fiets, dus ik :pray: voor nog 5 weken droog weer.



Zo…bleh… :mrgreen:



Ik ben klaar :mrgreen: …

Ik moet ook even zeuren hoor!



Ik ben gewoon te nieuwsgierig hoe hij eruit gaat zien, op wie hij gaat lijken. Gewoon te veel ongeduld.



Dat wachten word ik gek van! Wil gewoon mijn baby vasthouden!!

Ik ben al zo veel mogelijk weg zodat de dagen snel gaan, maar ik word steeds minder mobiel. Ben het zat… :wall:

Hier nog iemand die het zat is, vanaf het begin al een zware zwangerschap gehad en nu sinds een week of 10 ook nog chronische hyperventilatie, ben afgelopen zondag opgenomen in het ziekenhuis en sinds gister weer thuis en het voelt zo terug bij af. Ik ben zo moe, het zo zat en ik moet nog zolang. :cry: