Ik ben het zooooooo zat !

klaag klaag… :wall: sorry maar ik moet het kwijt…IK HEB WEER OVERGEGEVEN VANDAAG :sick:



haaaaaaaaaaaaaa :wall:

@Andromaca wrote:

klaag klaag… :wall: sorry maar ik moet het kwijt…IK HEB WEER OVERGEGEVEN VANDAAG :sick:



haaaaaaaaaaaaaa :wall:




he bah meid!

ik weet hoe je je voelt.

heb het de eerste 16 weken gehad.

elke dag, elke ochtend.

en soms zelfs 's avonds ook nog.

bah bah bah!!

veel sterkte



heb je by the weg niks gekregen voor die misselijkheid?

ik heb anamesefene gekregen (ofzoiets iig) voor de misselijkheid.

werkte bij mij perfect!



xx

Wendy :-*

bij mij heeft het niet geholpen…alleen voelde ik de kleine niet meer bewegen…en ik bleef misselijk…heb dus acupunctuur geprobeerd…het resultaat was 2 dagen slechter voelen en dan beter 4 dagen en weer overgeven en teruggaan…En ineens hielp zelfs acupunctuur niet meer :wall:

:hug: Lijkt me inderdaad niet fijn om ook later in de zwangerschap nog misselijk te zijn en te moeten overgeven, bah! Balen ook dat de acupunctuur niet werkt, bij de meesten geeft dit wel vaak verlichting hoor ik.



Hoop voor je dat het weer een beetje beter gaat!

dank u meiden :-*

Succes met de laatste loodjes meiden… :thumbup:



En het is waar als je al 1 of meerdere kids hebt, dat het nog zwaarder is. Je kan niet altijd meer liggen, uitslapen wanneer je wilt etc…

Nou euh… die zit dus nog heerlijk in mn buik



Vandaag naar de VK geweest en zover zij kon inschatten… gaat het nog wel even duren Placenta is prima, vruchtwater ook, lekkere “volle” buik, bla bla bla … en als klap op de vuurpijl… schatte zowel zij als een collega uit de VK-praktijk een geboorte gewicht van tussen de 4200 en 4500 gram !!! (Lotte was 4020 en beide dames hebben toch echt het idee dat Nikki toch echt nog een stukkie groter en zwaarder is!!! Aaaargh, mij god sta me bij !!! )



Zit verder dus in de wachtstand en ben daar niet zo goed in… maar ja… wat kan ik er aan doen? Noppes, nakkes, nada, nix !



Gisteren maar weer eens mijn zwangerschaps-koopdrang bevredigd bij Loods 5 in Zaandam en nieuw lamp voor eettafel en 4 nieuwe stoelen gekocht. Errug blij mee. Verder nog wat hebbedingen voor de slaapkamer, altijd leuk. (En vandaag heeel stoer nix gekocht, terwijl ik langs de Villa Hap winkel ben gelopen! Trots op mij )



Mede “ik-ben-het-zat-dames” … ik blijf voor jullie duimen… en ook een beetje voor mezelf!!! Kom er maar uit, kleine spruit!!!

Ha… Kijk… Ik ben niet de enigste!



Ik ben er ook helemaal klaar mee… Slapeloze nachten. Hormonen die gieren door me lijf. En dan die buik ook nog… Het halve breekwerk van me ribben… Pfff… Sammetje je mag nu wel komen hoor…

Sammmiiiiieeee !!! Poelepoelepoelepoele !!!

Kom dan!!! Het is hier veeeel leuker (en ruimer :wink: dan daaarrr !!! )

ikke ook, bijgyn geweest en…ZE ZIET ERG HOOG :wall:



erg pijn gehad tijdens de onderzoek omdat hij niet eraan kon :roll:



en 1 cm opening van week 34 is zo gebleven en enkel aan de buitenkant…dus niet echt opening!



Eerst zei hij dat ik de 40 wkn niet ging halen…nu dat ik ze ZE -KER ga halen :eh: dus…ik bereid mij voor!



heb lekker van 4 tot 6.30 wakker gelegen met brandende maagzuur en keelpijn…dan 15 min geslapen en dan…OVERGEGEVEN ALWEER :sick:



hele dag ernstige maagpijn, duizelig en misselijk als een hond pijn aan de ribben …en aan mijn goesting ook!Ben moe en slecht gezint…

BEN HET ZAT

Ben ik weer :oops:



Ik heb sinds 1,5 week flinke ongi krampen, rugpijn en flinke voorweeen, maar het zet maar niet door.

:wall:



Wordt nu toch echt wel heeeeeeel erg ongeduldig :doh:

ik heb net overgegeven terwijl ik auto aan het rijden was :sick: :wall:

Mede “ik-ben-t-zat” dames: willen jullie voor me duimen???



Het rommelt namelijk vanavond voor het eerst in de bolle buik!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Duimen jullie mee dat het doorzet en dat we heeeeeel snel een kleine in ons midden hebben???



:-*

Ik duim!! :pray: :dance: :inlove:

ik mee :thumbup: :thumbup:

Helaas alleen wat voorweeën nog, wel regelmatig maar uit ervaring weet ik dat dat toch nog dagen kan aanhouden :?



Maar we blijven goede hoop houden! Poelepoelepoele!!!

:shifty: oeh ellen spannend :thumbup: :pray:

Ellen, ik hoop dat de weeen door zetten!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Succes, meid!!

Ben het zat, heb zo’n pijn aan rug, bekken/heupen, stuit en schaambeen !!!



En heb al een paar uur lang last van een constante harde buik… :cry:



En dit ben ik ook zat: al die mensen die constant vragen:

  • gaat het nog een beetje?
  • ben je al nerveus?
  • voel je al wat ?
  • ben je het al zat ?
  • is die kleine er nog niet ?



    En dan:



    Nou geniet dan nog maar even lekker van je rust…





    Ik geniet NIET meer van rust, want als ik lig heb ik pijn…

anita ik leef met je mee. :hug: :hug:



hier nog z`n iemand die het spug en dan ook maar spug zat is.

elke dag zit ik er op te wachten en steeds niks. :x

van mijn andere twee was ik te vroeg bevallen maar zoals het er nu op lijkt heeft deze geen zin.

hij/zij ligt veel te laag heb het gevoel dat de kleine er zo uit floept.

zitten gaat niet meer slapen wil ook niet.



en dan inderdaad de mensen die constant lopen te vragen: is het er nog niet?

net als bij jou anita dus ik leef met je mee en ik hoop dat je snel mag bevallen :-*



groetjes petronella