Ik ben een klein beetje blij

met die man van mij!

Op zijn 30ste stopt hij na 17 jaar met roken! :dance: :dance:

En zijn autootje staat te koop, waar ik nog veel blijer mee ben :mrgreen:

O wat goed dat hij gaat stoppen famke! :dance: Ik hoef hier het woord stoppen niet eens proberen te laten vallen… :roll:

En de auto vind ik wel gaaf hoor… kan lekker veel tweelingspul achter op de laadbak :lol: :lol:

he fasm wat goed dat hij gaat stoppen

en die auto kan me voorstellen dat je er niet altijd blij mee bent maar vind hem ook wel cool

Hiervoor hadden we een auto die 1 slag kleiner was. Met alleen een voorbank. Die was al groot, maar deze is echt overdreven.

Niet meer grappig, zeg maar.

Hij is ruim 6 meter lang… :roll: En mensen reageren echt noooooit leuk als je met deze auto op een invalideplek gaat staan (waar mijn lief echt recht op heeft) maar ooooo wat zijn mensen dan irritant… :thumbdown:

auto levert echt alleen negatief commentaar op. :thumbdown:

@Drella wrote:

O wat goed dat hij gaat stoppen famke! :dance: Ik hoef hier het woord stoppen niet eens proberen te laten vallen… :roll:

En de auto vind ik wel gaaf hoor… kan lekker veel tweelingspul achter op de laadbak :lol: :lol:
zijn pa wordt dit jaar 65 en is na ruim 50 jaar gestopt! Dus A. had geen reden meer om niet te stoppen :mrgreen:

je had eens moeten zien hoeveel er mee kan op vakantie :mrgreen:

fietsjes, loopauto’s, 2 wandelwagens (ook van mn broer) :mrgreen:

Ah autootjuhhhhhh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik kan het me helemaal voorstellen… je voelt je bijna opgelaten door die kar :naughty: terwijl A idd het recht heeft daar te staan :frowning:

Maarre, veeeeel beter is het nieuws dat hij stopt met roken :dance:

Wat een vieze, smerige, ongezonde gewoonte is het toch… :silenced:

Dus petje af voor A… hoop dat het em gaat lukken… :pray:

ik hoop t ook…

maar hoe meer ik er over begin, hoe meer A in de contramine is… :roll:

Az rookt nog?

De contra?wat? :mrgreen:

Ja Az rookt nog… hij is nog meer gaan roken…

En ja hij moet nog steeds zijn handen wassen en mond spoelen want ik vind het echtttt heel erg vies…

Hij is begonnen op zijn 30ste of zo…

hoe dom kun je zijn :silenced:

En nog erger:

het is goed tegen mijn stress :silenced: :roll:

ga hardlopen denk ik dan :mrgreen:

:clap:

@faizaa wrote:

Dat denk ik ook :mrgreen: , maar dat is dan weer niet aardig van me he :mrgreen:

@famkegb wrote:

@faizaa wrote:

Dat denk ik ook :mrgreen: , maar dat is dan weer niet aardig van me he :mrgreen:

waaaaaaaahahhahhahhahahhahaha ik-lig-in-een-deukkkkk… hahahaa owww heerlijk… wat een humor heb je toch :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@faizaa wrote:

@famkegb wrote:
@faizaa wrote:

waaaaaaaahahhahhahhahahhahaha ik-lig-in-een-deukkkkk… hahahaa owww heerlijk… wat een humor heb je toch :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
8)

Wat goed dat ´ie stopt met roken!!

Hub hier rookt al vanaf z´n 12e… en wil op zich wel graag stoppen, maar zegt dat hij het niet kan :?

Hij mag niet in huis roken en eigenlijk ook niet in de auto als ik erbij zit (astma).

Maar het is toch vreemd dat als we weg gaan hij nooit van tevore nz’n sigaretje op kan en dat de laatste helft toch écht in de auto moet :evil:

zucht

Goed hoor hey dat hij stopt…maar die auto vind ik echt vettttttttt cool 8)

Fai en Fam…ik zou echt zó met jullie 2 een weekend in een huisje gaan zitten…denk dat ik in mijn broek pies van het lachen!!

I love jullie humor 8)

Enuh Fam…ik vind sowieso dat wij elkaar nog eens live zouden moeten zien :angel:

:-*

@renzosmam wrote:

Fai en Fam…ik zou echt zó met jullie 2 een weekend in een huisje gaan zitten…denk dat ik in mijn broek pies van het lachen!!

I love jullie humor 8)

Enuh Fam…ik vind sowieso dat wij elkaar nog eens live zouden moeten zien :angel:

:inlove: :inlove: :inlove: wat ben je toch een lieffie…

maarre pas op… Fam houdt ook van the ladies he… :mrgreen: voor je het weet, binden we je een heel weekend vast op bed en gaan jouw tattoos en zo wat nader bekijken… :drool: :drool: :drool:

Ik ben niet lief…ik kan lief zíjn 8)

enuh kijken mag best hoor…hoef je me niet eens vast te binden…nemen we een huisje mét sauna :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Ik ben niet lief…ik kan lief zíjn 8)

enuh kijken mag best hoor…hoef je me niet eens vast te binden…nemen we een huisje mét sauna :mrgreen:

Nou, iig weet ik hoe lief je KAN zijn… :mrgreen:

en we weten ook van elkaar dat we NIET lief kunnen zijn :silenced: :mrgreen:

Famke is ook lief, en leuk en een lekkere mama met bloedjes van kinderen… dussssssssss we passen samen… :thumbup:

ik wil niet kijken…

ik wil… ja… je weeeeeettt…

blufferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8)

En ik zeg toch dat ik niet lief ben…maar lief kan zijn…meestal doe ik dus lief…soms even niet…maar ik kan wel weer heel lief alles vergeten en verder gaan dat dan weer wel :angel:

:think: zou ik dan toch stiekem lief zíjn??? :eh:

@renzosmam wrote:

blufferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8)

En ik zeg toch dat ik niet lief ben…maar lief kan zijn…meestal doe ik dus lief…soms even niet…maar ik kan wel weer heel lief alles vergeten en verder gaan dat dan weer wel :angel:

:think: zou ik dan toch stiekem lief zíjn??? :eh:

ja, lees je eigen zin es ff na muts… allemaal blablabla…

tuurlijk ben jij een lief mens… die soms eens niet lief is… zo! :mrgreen:

je bent niet een stom persoon die soms lief is… :naughty:

@renzosmam wrote:

I love jullie humor 8)

:oops: