Ik ben een klein beetje blij

stoppen met roken :thumbup:

maar die auto verkopen :thumbdown:

Stoppen met roken :thumbup:

En euh die auto… :inlove:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
Goed hoor hey dat hij stopt…maar die auto vind ik echt vettttttttt cool 8)

Fai en Fam…ik zou echt zó met jullie 2 een weekend in een huisje gaan zitten…denk dat ik in mijn broek pies van het lachen!!

I love jullie humor 8)

Enuh Fam…ik vind sowieso dat wij elkaar nog eens live zouden moeten zien :angel:

:-*

:inlove: :inlove: :inlove: wat ben je toch een lieffie…

maarre pas op… Fam houdt ook van the ladies he… :mrgreen: voor je het weet, binden we je een heel weekend vast op bed en gaan jouw tattoos en zo wat nader bekijken… :drool: :drool: :drool:

Kijk en nu is het tijd dat ik hier ook eens kom binnen vallen 8)

Bar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :-*

:lol: :lol: :lol:

Gekken hierzo… 8)

Hey Fam!

Goed zeg van A, dat hij stopt met roken ! Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn, heb zelf ook jaren gerookt, maar nu toch alweer ruim 9 jaar eraf!!

Jeetje zeg, dat je die coole auto weg gaat doen… hahaha, ik snap het wel hoor! Ik zou me, denk ik, ook wel een beetje ongemakkeliljk voelen als ik daar boodschappen mee ging doen…

Liefs,

Diana :-*

Ohh, je zou het ding maar achteruit moeten inparkeren (of vooruit :oops: ), jééémig…

Ik zou hem nog geen dag kras- en deukvrij houden denk ik… :oops:

Maar het stoppen, wat goed!

Manlief zou hier al stoppen met de geboorte van Robin, toen met Lucas…

En daarna dacht hij wel dat de vorst hem wel zou doen stoppen (hij rookt buiten)…

En nu, nu staat hij elke avond nog steeds in de tuin…

Ik moet het op zijn manier laten doen, anders kan hij het niet, en hij word boos als ik er naar vraag.

Vind het alleen erg lang duren, 5 jaar…

Maargoed, we houden hoop… :shifty:

Goed hoor!! :dance: :dance:

Wat krijg je nu voor een auto?? Mini cooper?? Kun je hem met de grote auto ophalen kan zo achterop staan :lol:

SV is na zn hartritme stoornis meteen gestopt met roken. Na 54 jaar roken!

@Anneke wrote:

Ohh, je zou het ding maar achteruit moeten inparkeren (of vooruit :oops: ), jééémig…

Ik zou hem nog geen dag kras- en deukvrij houden denk ik… :oops:

Dat heb ik toevallig dinsdag nog gedaan, achteruit file parkeren, langs de gracht 8)

@Formally known as Vuegje wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:
Goed hoor hey dat hij stopt…maar die auto vind ik echt vettttttttt cool 8)

Fai en Fam…ik zou echt zó met jullie 2 een weekend in een huisje gaan zitten…denk dat ik in mijn broek pies van het lachen!!

I love jullie humor 8)

Enuh Fam…ik vind sowieso dat wij elkaar nog eens live zouden moeten zien :angel:

:-*

:inlove: :inlove: :inlove: wat ben je toch een lieffie…

maarre pas op… Fam houdt ook van the ladies he… :mrgreen: voor je het weet, binden we je een heel weekend vast op bed en gaan jouw tattoos en zo wat nader bekijken… :drool: :drool: :drool:

Kijk en nu is het tijd dat ik hier ook eens kom binnen vallen 8)
:mrgreen: