iets nieuws aan de muur

Wij hebben al jaren hetzelfde aan de muur hangen. 2 schilderijen van chinese bloemen in een passe partout in een houten lijst. Ik ben die een beetje moe. Nu zoek ik wat nieuws.



Maar wat??? Iemand suggesties of zelf iets leuks aan de muur hangen?



Het gaat om het muurtje boven de bank. Ik denk dat iets van max. 1 bij 1 mooi is. Onze bank is aubergine kleurig en de muren zijn roomwit.

Een mooie canvas?

Een grote klok?

Wij hebben helemaal niks aan de muren, ik hou zelf wel van een grote eyecatcher zoals een enorme rieten krans. Maar die wil mijn man niet, dus hangt er bij ons niks, staat lekker rustig.

Mijn buurvrouw laat haar kinderen regelmatig iets groots maken.



Soms met een beetje hulp. Bijvoorbeeld dat zij iets groots tekent. Kerstboom, ster, dier ofzo. En dan met bepaalde kleuren inkleuren door de kinderen.

Ik ben gewoon een posterwinkel ingestapt, bijvoorbeeld de Expo. Daar hebben ze ook echt mooie schilderijen soms, nu heb ik twee grote schilderijen met tulpen hangen.

wij hebben een trouwfoto vergroot en in een mooie lijst boven de bank hangen.

Ik heb bij de action een grote lijst gekocht waar 12 fotootjes in kunnen…heb er 2 gekocht voor 24 fotootjes en ik wil er een collage in het zwart wit van maken met mijn kids er in.



Nu hangen er nog 2 grote zilveren harten met 2 kleine ertussen.

Ga eens kijken bij een uitleen van schilderijen die gemaakt worden op een dagbesteding voor gehandicapten. Ze maken erg leuke fleurige schilderijen en je kunt zo vaak als je wilt weer wisselen. Zo heb je steeds wat anders aan de muur.

Muurstickers zijn ook helemaal hot tegenwoordig!

En kun je er ook weer zonder schade af pulken. :wink:



Ik ken ook iemand die kunst huurt, betaal je per maand.

En zo kun je nog eens afwisselen.

de kunstuitleen is misschien een idee?

wij hebben een donkergrijze muur achter de bank met een witte plank er aan.

Op die plank staan 3 fotoos van de kinderen, klein beeldje en waxine lichtjes

Plank aan de muur vind ik een leuk idee! Maar we hebben er al 2 aan een andere muur hangen… :think: Is dat dan niet teveel?



Kunstuitleen hoeft van mij niet, ik hoef niet perse iedere maand wat anders. Het vorige heeft er immers ook 15 jaar gehangen :shifty:



Trouwfoto’s ben ik wel een beetje klaar mee :silenced:



Muurstickers vind ik ook erg leuk!



Ik heb er nu een foto van ons gezin op canvas van 60 x 60 neergehangen. Die hing eerst bij de eetkamertafel. Misschien dat ik daar wel niets meer neerhang.



Klok hebben we al boven de tv hangen :wink:



Bedankt voor het meedenken :thumbup:

Of een 2 stukjes fleurig behang met een tussenstukje van wit en dan boven naar beneden, snap je?

@Sennapen wrote:

Of een 2 stukjes fleurig behang met een tussenstukje van wit en dan boven naar beneden, snap je?




nee :mrgreen:

@cees77 wrote:

@Sennapen wrote:
Of een 2 stukjes fleurig behang met een tussenstukje van wit en dan boven naar beneden, snap je?




nee :mrgreen:




Je nsapt het niet of je wil het niet :mrgreen:

Wat betreft die kunstuitleen, dat hoef je niet persé per maand.

Je betaalt het vaak paar maand, maar je kan het ook 6 maanden, of en jaar laten hangen.

Net zolang je wilt.

@Sennapen wrote:

@cees77 wrote:
@Sennapen wrote:
Of een 2 stukjes fleurig behang met een tussenstukje van wit en dan boven naar beneden, snap je?




nee :mrgreen:




Je nsapt het niet of je wil het niet :mrgreen:




Ik snap het ook niet :lol:



Wij hebben net als miqui een plank aan de muur en dan 3 verschillende maten canvas van de kinderen

Net wat Sennapen schreef kan je ook leuk behang op een canvas doek maken…heb je je eigen kunst.



Ik heb dat gedaan met de gordijnen van mijn ventje…ik had een stuk over en die heb ik strak op 2 canvasdoeken geniet en op de muur naast de gordijnen gehangen…stond heel erg leuk. Kan er nu niet meer van genieten want we wonen er niet meer :frowning:

Nou een strook behang van boven naar beneden, dus ook achter de bank en dan een tussenstukje van wit, dus de muur en dan nogmaals zo,n strook behang ernaast. Duidelijker nu?? En dan zoek je naar iets wat je op de muur kan plakken zonder behanglijm en er dus ook weer makkelijk afhaakt zoals een behangrandje die zelfplakt, zoiets :angel:

Nu snap ik het :mrgreen:



Helaas dat dat bij ons niet, er zit structuur op de muur, dan hecht het behang niet. Op een canvas vind ik ook en leuk idee!