iets nieuws aan de muur

@cees77 wrote:

Nu snap ik het :mrgreen:



Helaas dat dat bij ons niet, er zit structuur op de muur, dan hecht het behang niet. Op een canvas vind ik ook en leuk idee!




Dan kan je ook geen muursticker doen want die blijven ook niet zitten…hier hetzelfde probleem met structuur muren.

Cees Wat Sanne bedoelt, zou je op twee platen mdf kunnen doen. Twee lange platen hout kopen, of welke vorm en grootte je maar wilt. De platen behangen en vervolgens op de muur vast maken. Dan heb je geen last van de structuurpleister op de muur.

@Jippie wrote:

Cees Wat Sanne bedoelt, zou je op twee platen mdf kunnen doen. Twee lange platen hout kopen, of welke vorm en grootte je maar wilt. De platen behangen en vervolgens op de muur vast maken. Dan heb je geen last van de structuurpleister op de muur.




:thumbup: :thumbup:



Maar in de canvasjes is ook leuk :thumbup:

@Sennapen wrote:

@Jippie wrote:
Cees Wat Sanne bedoelt, zou je op twee platen mdf kunnen doen. Twee lange platen hout kopen, of welke vorm en grootte je maar wilt. De platen behangen en vervolgens op de muur vast maken. Dan heb je geen last van de structuurpleister op de muur.




:thumbup: :thumbup:



Maar in de canvasjes is ook leuk :thumbup:




Op mdf is ook een goed idee! Bedenk me daarbij ook dat een vriendin dat heeft gedaan en daar een fotowand van heeft gemaakt. Is erg leuk bij haar.

Ik heb enorm leuke lijsten op t oog

waren wit,.waar je een foto/tekening in laat vallen

lijkt ons er leuk boven de bank,.mooie diepe lijsten

voor de knutsels van de kids,(en makkelijk te verruilen)

ipv lijsten die meteen open en dicht moeten



The Articulate Gallery Frame

heet het, :mrgreen: